#1
ik doe dan wel niet aan ghb, maar gewoon midden op de dansvloer.
je hoeft het toch alleen in je drinken te flikkeren en te roeren met je vinger?
je hoeft het toch alleen in je drinken te flikkeren en te roeren met je vinger?
-spaceman- zei:^ daar heb je zeker gelijk in... maar je moet niet te ver gaan: ik was laatst op een feest en daar lagen de lijntjes speed op de bar... dat vind ik wel een beetje ver gaan.. Des al nietemin vulde ik daar mn capsule wel wat mee :P
Angramar Temenos zei:-spaceman- zei:^ daar heb je zeker gelijk in... maar je moet niet te ver gaan: ik was laatst op een feest en daar lagen de lijntjes speed op de bar... dat vind ik wel een beetje ver gaan.. Des al nietemin vulde ik daar mn capsule wel wat mee :P
Vind dat geweldig, naar wat voor feesten ga jij?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."