#1
waar en hoe doen jullie de GHB in je drankje als het in de club niet super druk is
Flugeltje zei:Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling

mmn zei:Flugeltje zei:Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling
nee ik doe het normaal gewoon als ik tussen de mensen sta, maar ik kom ook wel eens ik een disco waar het niet zo druk is. dan is het best wel vreemd als ik een buisje in mijn drinken leeg.maarja dan open ik voortaan gewoon het buisje in mijn zak met 1 hand en gooi het er gewoon snel in terwijl ik mijn glas laag hou bij mijn broekzak
![]()
![]()
eyebeekaii zei:Ik neem het altijd mee in een (hersluitbaar dus) flugel flesje... Met zoon flesje doe ik een hele avond (zeg van 11 tot 5 ofzo ) en doe het meestal op de wc, aangezien ik meestal gewoon een flesje water ofzo heb wat ik in mijn zak heb.... dan giet ik het bijna leeg (als er nog veel in zit) doe daar mijn portie ghb in, vervolgens loop ik met het flesje waar dus nog een slok in zit de wc weer uit, drink die slok en vul mijn flesje opnieuw bij en neem meestal dan nog een slokje of 2 uit het volle flesje water... Om de zoute smaak weg te spoelen. Als ik merk dat ik te weinig heb, en het is een btje druk doe ik het zo onopvallend mogelijk op de dansvloer.
In mijn ervaring moet jevooral oppassen voor personeel, mede feesters maken er meestal niet zo'n probleem van, en bedenk je dat veel mensen in het reguliere uitgangcircuit niet eens weten wat ghb is, en zich er dus ook niet zo veel van aan zullen trekken als jij iets leegt in je glas... In dat geval moet ik wel zeggen dat een flesje flugel altijd minder opvalt als een buisje... Heb een keer gehad dat iemand me aansprak over wat het was en toen zei ik dat het water was om de drank wat minder sterk te maken, en liet hem t flesje zien met doorzichtige vloeistof en stopte het weer weg. Ze keken me wel vreemd aan (en terecht, want is ook wel een beetje vreemd om een paar ml water aan je drank toevoegt om het minder sterk te maken, maar goed) maar deden er verder niet moeilijk over...
jcutter123 zei:mmn zei:Flugeltje zei:Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling
nee ik doe het normaal gewoon als ik tussen de mensen sta, maar ik kom ook wel eens ik een disco waar het niet zo druk is. dan is het best wel vreemd als ik een buisje in mijn drinken leeg.maarja dan open ik voortaan gewoon het buisje in mijn zak met 1 hand en gooi het er gewoon snel in terwijl ik mijn glas laag hou bij mijn broekzak
![]()
![]()
DBB'er?
Elfquest zei:En hoe doen jullie het dan als je naar grote feesten gaat?
Daar worden je tassen gecheckt en je wordt gefouileerd. Vloeistoffen mag je niet mee naar binnen nemen. En een buisje lijkt me lastig te verstoppen. Ballonnetjes? Ik ben een meisje dus die voelen ze bij het fouilleren. Of ik moet zeggen dat ik daarbeneden een penis heb.![]()
Atropa zei:Gewoon kleine ballonetjes kopen.
Vervolgens in elk ballonetje een afgemeten dosis inspuiten met een spuitje waarop de ml's te lezen zijn, vervolgens een knoopje in de ballon. Op het feest pak je 1 balonnetje en kun je blindelings met je sleutel een gaatje maken en het in je drankje leeg laten lopen. Discreet, snel en secuur. Bij controle makkelijk weg te stoppen in je onderbroek.
GHB is gewoon erg veilig, maar je moet even de moeite nemen om de voorbereiding te treffen, hetgeen de jeugdige generatie vaak vertikt en dan verdien je het ook om jezelf er lelijk aan te verbranden. GHB houd niet van impulsieve mannen en vrouwen.
De werking van GHB lijkt op die van alcohol. Combineer je het verstandig vult het elkaar goed aan en je gaat heerlijk op in de muziek. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."