#1
en out gaan gebeurt gegarandeerd als je te snel bijneemt of teveel neemt
daar is geen ontkomen aan
daar is geen ontkomen aan

TechNora zei:Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)
Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben...![]()
Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.
SperSIZEboon zei:TechNora zei:Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)
Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben...![]()
Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.
ik hou altijd 2 uur aan maar goed dat kan per persoon verschillen
Pas na een paar keer heb ik het weten te waarderen, en niet zo'n beetje ook we gaan eerst alleen ghb proberen thuis om t "puur" te voelen.
krijg je van alleen ghb ook zon 1e keer gevoel zoals bij xtc en daarna nooit meer dat 1e keer gevoel krijgen eigenlijk?
ik zal de 1e keer de helft van t 5ml buisje nemen, mocht ik na 2 uur niks voelen de andere helft erbij nemen.
ik hoop het niet komend weekend maar t weekend erna uit te gaan proberen, ik hou jullie zeker op de hoogte van de 1e keer
BigY zei:Haha, laatst 6ml op (doe ik altijd) word ik ineens om half 2 snachts wakker op mijn bureaustoel, terwijl ik zeker weten een minuut geleden half 12 op de klok heb zien staan hahaha....
Oftewel, compleet nok gegaan toen...heerlijk spul
Wacky zei:Overmatig drugsgebruik is verder ook niet stoer ofzo, je post ziet eruit als gemaakt door een 16 jarige.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."