Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssos.pep.xtc.ghb.sos

sos.pep.xtc.ghb.sos

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
en out gaan gebeurt gegarandeerd als je te snel bijneemt of teveel neemt
daar is geen ontkomen aan
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#2
allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

tis natuurlijk nooit ideaal om te veel verschillende combi's gebruiken t vergt idd veel van je lichaam. Maar sommige combi's vind ik persoonlijk fijn.

Ja de vraag is misschien wel als die van een 16-jarige geschreven maar wist even niet beter hoe ik t duidelijker op kon schrijven.

ik denk toch t advies te nemen om niet Te veel combi's te nemen en het eerst een keertje thuis met zn 2tjes te doen.

:wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem één pepmiddel in combi met een downer als ghb
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
ghb is wel gevaarlijk denk ik
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)

Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben... :sunglasses:

Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
TechNora zei:
Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)

Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben... :sunglasses:

Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.
Klik om te vergroten...

ik hou altijd 2 uur aan maar goed dat kan per persoon verschillen
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)

Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben... :sunglasses:

Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.
Klik om te vergroten...

ik hou altijd 2 uur aan maar goed dat kan per persoon verschillen
Klik om te vergroten...

Ja, ik wacht ook liever nog iets langer, maar anderhalf uur is voor mij het minimum.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wink:

J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou er 3 uur tussen laten met ghb
zeker als je het voor de eerste x doet en al van te voren het een en ander op hebt

sowieso weet je niet hoe sterk je ghb is en hoeveel jij aankan
enja ik neem aan dat je geen zin hebt om out te gaan en alle fun te missen
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha ik ga slecht advies geven, maar het is wel waar

Heb het zo vaak gedaan, als je niet zo veel ghb pakt waar je normaal ko van zal gaan zal je je slechts gelukzalig voelen, en de volgende dag brak

have fun :hearteyes: ik leef ook nog steeds
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#11
we gaan eerst alleen ghb proberen thuis om t "puur" te voelen.
krijg je van alleen ghb ook zon 1e keer gevoel zoals bij xtc en daarna nooit meer dat 1e keer gevoel krijgen eigenlijk?

ik zal de 1e keer de helft van t 5ml buisje nemen, mocht ik na 2 uur niks voelen de andere helft erbij nemen.

ik hoop het niet komend weekend maar t weekend erna uit te gaan proberen, ik hou jullie zeker op de hoogte van de 1e keer :grin:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer lag ik kotsend op de wc :rolleyes: Pas na een paar keer heb ik het weten te waarderen, en niet zo'n beetje ook :hearteyes:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#13
we gaan eerst alleen ghb proberen thuis om t "puur" te voelen.
krijg je van alleen ghb ook zon 1e keer gevoel zoals bij xtc en daarna nooit meer dat 1e keer gevoel krijgen eigenlijk?

ik zal de 1e keer de helft van t 5ml buisje nemen, mocht ik na 2 uur niks voelen de andere helft erbij nemen.

ik hoop het niet komend weekend maar t weekend erna uit te gaan proberen, ik hou jullie zeker op de hoogte van de 1e keer
Klik om te vergroten...


Nope, gelukkig niet
ik had zelfs dat ik de eerste paar xen er niks van voelde
toen dropte ik het een x na een nacht xtc, damn wist niet wat ik meemaakte zo insane chill vond ik het.

en vanaf toen voelde ik het ook gewoon goed, als ik het nuchter deed
maargoed, na een nacht xtc blijft het het lekkerst als je het mij vraagt

en trouwens wel uitkijken met bijpakken en doseren als je denkt er niks van te voelen, want outgaan kan nog gewoon altijd, al space je em niet
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sommige kunnen ghb meestal niet appreciëren omdat ze niet kunnen dosseren of er teveel van verwachten.

Ze nemen bij, worden slaperig, misselijk en in het ergste geval gaan ze out... en daarna klagen dat het een slecht goedje is. Meer is zeker niet altijd beter bij ghb. Leer kleine porties nemen, en neem genoegen met hoe je je op dat moment voelt.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#15
die combo ook gedaan naja, geen xtc maar mdma kristallen dan, erg vaag en erg lekker. Maar na teveel ghb nokkie.
Overmoedigheid van de andere drugs liet me dan denk wel te veel pakken
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, laatst 6ml op (doe ik altijd) word ik ineens om half 2 snachts wakker op mijn bureaustoel, terwijl ik zeker weten een minuut geleden half 12 op de klok heb zien staan hahaha....

Oftewel, compleet nok gegaan toen...heerlijk spul
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
BigY zei:
Haha, laatst 6ml op (doe ik altijd) word ik ineens om half 2 snachts wakker op mijn bureaustoel, terwijl ik zeker weten een minuut geleden half 12 op de klok heb zien staan hahaha....

Oftewel, compleet nok gegaan toen...heerlijk spul
Klik om te vergroten...


???





:grin: ik begrijp het wel :wink: , maar waarom dan niet minder nemen?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Overmatig drugsgebruik is verder ook niet stoer ofzo, je post ziet eruit als gemaakt door een 16 jarige.
Klik om te vergroten...

nouja :P ik ben ook 16, dus mijn posts zijn om stoer te doen :beer:
e
eXpiremental eXperienceLid
01-01-2024, 00:00
#19
sassepas cocktail. >my opinion<

weet je wat grappig is..?
Als ik alcohol drink of gedronken heb en ik neem daarna wiet dan ga ik --> Puke
Als ik wiet heb gerookt en daarna alcohol ga drinken dan wordt ik misselijk.. maar hoef niet ---> Puke

Als ik eerst 2 uur pep heb genakt zijn me hersens al een beetje aan het ratelen en gooi er dan een xtc bij jah.. dan trip ik em vollop wazig eh..
maar als ik nouw eerst die xtc pillen neem... en ik snuif daarna weet ik veel na een uur nadat ik die pil heb ingenomen (meestal werken ze bij mij wel na 45 - 60 minuten) weer pep dan voel ik me weer normaal..:confused:

Ik denk dat de volgorde van de drugs wel kan uitmaken hoe je tript en je timing een goeie timing lijdt waarschijnlijk tot een goede overgang .. ik zou er zeker geen alcohol bij neme.. maar je zou wel wiet kunnen meeneme voor de zekerheid..
Ik zou dat doen omdat : " ik van wiet nogal diep in een meditatiestand kan raken" ik weet niet of dat bij jouw ook is maar dat is helemaal aan jouw + ik weet ook niet wat wiet zal doen met die mix die jij neemt wat dat heb ik nog nooit allemaal door elkaar gedaan ..:tongueout:
de wiet zou bij mij functioneren als back up.. ik rook dat dan ga ik plat dab...

Wat je in ieder geval wel zou kunnen proberen is als je je de dag erna heel vreemd ofzo voelt weet ik veel duf luizaam.. achtig iets..:P dan kun je proberen wat alcohol naar binnen te gieten om te compenseren..:wink: (Pep - XTC - MDMA Kristalle - wiet) die mix deed ik.. de dag erna alcohol.. :P dat ging prima..:tongueout:
Veel plezier en succen met uw experiment... :wave:
(don't be misguided by an opinion)
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat je de sos net zo goed weg kan flikkeren als je dat er nog eens achter aan gooit, tenzij je heel lang wacht, maar zou je dan maar niet beter gewoon naar bed gaan, je pleegt zo ook al een flinke aanslag op je lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."