#1
Ik denk dat je de sos net zo goed weg kan flikkeren als je dat er nog eens achter aan gooit, tenzij je heel lang wacht, maar zou je dan maar niet beter gewoon naar bed gaan, je pleegt zo ook al een flinke aanslag op je lichaam.
Robdebob zei:De eerste keer lag ik kotsend op de wcPas na een paar keer heb ik het weten te waarderen, en niet zo'n beetje ook
![]()


TechNora zei:Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)
Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben...![]()
Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."