Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles beter met GHB

Alles beter met GHB

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Dat ga je inderdaad niet redden om te lopen nee.
Klik om te vergroten...

Helaas. :grin:
Klik om te vergroten...
Nu wel weer, of heb je je kindje ergens anders onder gebracht?
Klik om te vergroten...

It's doing fine, nog niet aan gedacht en nog niet aangeraakt. Maar ja, dat komt omdat ik geen speed meer gebruikt heb. :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kiddo zei:
-swim wil heel veel dingen maar doet heel weinig, Met GHB heeft swim ineens de drive om alles te doen en op te pakken, een HEERLIJK gevoel. Ook is swim een stuk creativer.

-als laatste, swim is een echte denker en kan zichzelf "gek" denken. Vooral als er liefde in het spel is vormt dit problemen. Met GHB kan swim alles goed relativeren en houdt swim zich rustig.

het gevoel van GHB gebruik(en dat super gevoel ook vooral NA de GHB, waar swim actief, vrolijk en ondernemend wordt) vast te houden.
Klik om te vergroten...

Deze dingen herken ik ook heel erg bij mezelf. Ik heb GHB ik denk een week of 4 geleden ontdekt, maybe 5. Sinds de 1e keer 3dagen achter elkaar gedaan, toen even rustig. Toen kwam er weer een fles van 400ml en daar is van ochtend t/m nacht van gedronken 3 dagen lang. Iemand was alleen thuis. De andere 2 dagen ook gebruikt. Zaterdag niet. Zondag, maandag, dinsdag wel weer. Op de een of andere manier heb ik met GHB veel meer zin om dingen te doen die ik wil. Ik kan me niet zo druk om dingen maken ook. En idd, na de GHB blijft die vibe ook een tijd lang nuchter nog hangen. Als ik in de middag GHB gebruik, ben ik in de avond nog 'gelukkig' zeg maar. Nou klinkt dat raar want dat ben ik nuchter ook, maar het is dan meer aanwezig ofzo. Volgensmij moet ik als dit beetje op is, maar even lang geen nieuwe GHB kopen.. Maar ik kan me dus heel erg vinden in het verhaal van de TS. In mindere mate, gelukkig.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
Kiddo zei:
-swim wil heel veel dingen maar doet heel weinig, Met GHB heeft swim ineens de drive om alles te doen en op te pakken, een HEERLIJK gevoel. Ook is swim een stuk creativer.

-als laatste, swim is een echte denker en kan zichzelf "gek" denken. Vooral als er liefde in het spel is vormt dit problemen. Met GHB kan swim alles goed relativeren en houdt swim zich rustig.

het gevoel van GHB gebruik(en dat super gevoel ook vooral NA de GHB, waar swim actief, vrolijk en ondernemend wordt) vast te houden.
Klik om te vergroten...

Deze dingen herken ik ook heel erg bij mezelf. Ik heb GHB ik denk een week of 4 geleden ontdekt, maybe 5. Sinds de 1e keer 3dagen achter elkaar gedaan, toen even rustig. Toen kwam er weer een fles van 400ml en daar is van ochtend t/m nacht van gedronken 3 dagen lang. Iemand was alleen thuis. De andere 2 dagen ook gebruikt. Zaterdag niet. Zondag, maandag, dinsdag wel weer. Op de een of andere manier heb ik met GHB veel meer zin om dingen te doen die ik wil. Ik kan me niet zo druk om dingen maken ook. En idd, na de GHB blijft die vibe ook een tijd lang nuchter nog hangen. Als ik in de middag GHB gebruik, ben ik in de avond nog 'gelukkig' zeg maar. Nou klinkt dat raar want dat ben ik nuchter ook, maar het is dan meer aanwezig ofzo. Volgensmij moet ik als dit beetje op is, maar even lang geen nieuwe GHB kopen.. Maar ik kan me dus heel erg vinden in het verhaal van de TS. In mindere mate, gelukkig.
Klik om te vergroten...

Daar kan ik me compleet in vinden, dat zijn de 2 redenen voor dagelijks ghb gebruik denk ik zo...
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#4
don't do druuuugz
:rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Sublimo zei:
LADd zei:
don't do druuuugz
:rock:
Klik om te vergroten...

Wat doe jij hier dan ?
Klik om te vergroten...
Drugs gebruiken?
Klik om te vergroten...

Hij is er blijkbaar tegen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
LADd zei:
don't do druuuugz
:rock:
Klik om te vergroten...

Wat doe jij hier dan ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
LADd zei:
don't do druuuugz
:rock:
Klik om te vergroten...

Wat doe jij hier dan ?
Klik om te vergroten...
Drugs gebruiken?
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
LADd zei:
don't do druuuugz
:rock:
Klik om te vergroten...

Wat doe jij hier dan ?
Klik om te vergroten...

het was maar een advies voor de ander..
dat hoeft niet te zeggen dat ik het zelf naleef xD
:wave:
K
KiddoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo,

Mijn naam is Kiddo, ben nieuw op dit forum.

Begin 2010 is swim begonnen met drugs gebruiken, daarvoor had swim bijna niks gebruikt. Voor swim zijn drugs, en met name GHB echt de sleutel tot een intensief sociaal leven. Alcohol drinkt swim niet ivm zijn levensstijl(veel sporten, extreem gezond leven) daardoor ging swim bijna nooit uit en had dus eigenlijk maar een rustig sociaal leventje. Nu met GHB kan swim gewoon 2 tot 5 keer per week uitgaan zonder dat zijn fysiek er onder leidt.

Dit jaar heeft swim 2 weken gehad dat het gebruik wat uit de hand liep, na een dergelijke week had swim ook enkele dagen moeite met slapen en voelde zich echt kut. Vorige week was weer zo'n week, swim heeft totaal richting de 80ML GHB genuttigd. Nu is het zo dat swim zeker niet verslaafd wil worden, maar swim vindt alles zoveel beter MET GHB dan zonder.

-swim is erg lui aangelegd(buiten het sporten om) en krijgt niks gedaan(opruimen, dingen afwerken, lezen, leren). Met GHB lukt dit allemaal perfect! Heeft dat iets met dopamine te maken?

-swim is een echte "einzelganger" niet omdat hij dat wil, meer omdat hij ook sociaal lui is(weinig laten horen van zichzelf, kiezen voor op bed liggen en niet om uit te gaan) terwijl swim het heerlijk vindt om onder de mensen te zijn, diep van binnen is hij ook erg sociaal. Met GHB doet swim dit soort dingen wel goed(of eigenlijk zoals hij zou willen).

-swim is ongeveer een jaar niet zo vrolijk geweest(dit had ook te maken met een break) diep van binnen is swim een heel vrolijk iemand, maar het lijkt er om de een of andere rede nuchter niet altijd goed uit te komen.

-swim wil heel veel dingen maar doet heel weinig, het lukt swim om de een of andere reden gewoon niet. Al jaren probeert swim gitaar te leren spelen, zich te vrediepen in fotografie, gedichten schrijven en andere vormen waarin swim zijn verstopte creativiteit kan uiten. Met GHB heeft swim ineens de drive om alles te doen en op te pakken, een HEERLIJK gevoel. Ook is swim een stuk creativer.

-als laatste, swim is een echte denker en kan zichzelf "gek" denken. Vooral als er liefde in het spel is vormt dit problemen. Met GHB kan swim alles goed relativeren en houdt swim zich rustig.


Bovenstaand kan een beetje verontrustend overkomen, toch voelt swim het echt zo. Hij zou graag een manier vinden om het gevoel van GHB gebruik(en dat super gevoel ook vooral NA de GHB, waar swim actief, vrolijk en ondernemend wordt) vast te houden. Swim zat te denken aan een "therapeutische dosis."

Kan iemand swim wat meer vertellen over een therapeutische dosis?
En kan iemand swim vertellen waarom hij zo sterk reageert op GHB en de effecten daarna? Er is een grote kans dan swim iets in de richting van ADD heeft.


Swim bedankt jullie en gaat nu rondneuzen op dit forum.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10


http://en.wikipedia.org/wiki/Human_swimming

M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
geloof me zo'n "therapeutische dosis" dat werkt niet
in het begin wel
maar dan heb je steeds meer nodig tot je op een gegeven moment er bijna niks meer van voelt
en de volgende halte een afkick kliniek is
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat " SWIM " maakt me bang .
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#13
someone who isn't me SWIM owned.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."