Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADemstilstand? ADVIES please!

ADemstilstand? ADVIES please!

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarschijnlijk denkt ze dat als je een verhaal heel opvallend en vervelend neerzet iedereen het met aandacht gaat lezen en er een reactie op geeft
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is jouw probleem daarmee?
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#3
clockcable zei:
Waarschijnlijk denkt ze dat als je een verhaal heel opvallend en vervelend neerzet iedereen het met aandacht gaat lezen en er een reactie op geeft
Klik om te vergroten...

Dit is niet waar!! was dat maar zo,
ik mag tog wel mn verhaal kwijt.
zonder van die bijdehandte opmerkingen te krijgen
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar wat gebeurt er alsje stopt wel een beetje afbouwen dan
in mijn geval ga je dan echt dood ?
en zijn er echt gevallen die op deze manier dood gaan? :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ghbggirll zei:
maar wat gebeurt er alsje stopt wel een beetje afbouwen dan
in mijn geval ga je dan echt dood ?
en zijn er echt gevallen die op deze manier dood gaan? :confused:
Klik om te vergroten...

Ja! Afkicken met prof hulp zou het meest verstandige zijn
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:')
d
drugworlddLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na maanden nonstop 0m de 4uur ghb nemen (triest en dom ik weet et)
was het op..
Wat ik toen tog had wat een nachtmerrie..
3 dagen kon ik niet slapen,zweten,, dan weer warm dan weer koud,
rillerig en heel anstig, voor alles.
maar erger:was tog wel die hartkloppingen.
vreselijke hartkloppingen ,vooral, snachts
zo erg dat ik bijna uit bed stuiterde.
van de hartkloppingen .En ook heel onregelmatig
erg verontrustend.
en ook vreselijk:me adem stopte steeds ..
Dan moest ik echt ff denken van ,
oja ik moet wel uitademen.
Ondanks dat ik niet kon slapen
was ik zo bang als ik eenmaal in slaap zou vallen,
dat ik dan stopte met ademen!!.(waanideeen?) Zou ik hopen
of krijg ik een hartstilstand ofwat dan Ook!
Ergens hoopte ik dat het pure angstgevoelens en waanideeen zijn
dat met die ademstilstand. maar vrees van niet.
Heb trouwens na die 3 dagen niks ,
weer nieuwe gekocht,
En toen was mijn lichaam even rustig ,
Maar zou niet weten hoelang dat afschuwelijke gevoel nog zou duren.
Als ik niks nam.

Dus klopt het dat je een hartstilstand kan krijgen?
als je in een keer afkickt?

En is het MOGELIJK om zelf af te bouwen?
(ondanks de risico,s )
Ik weet dat je altijd professionele hulp moet zoeken .
Dat even buitengesloten.
Heb hier op het forum ook wel eens gelezen
dat mensen zelf afkicken. door steeds minder en minder te nemen.

En hoelang duurt het ongeveer voor je lichamelijk weer in orde bent?
als je dagelijks gebruikt?

Want was bij mij na de 3edag zonder, nog niks afgezakt
geef me wat infoplease,
en aub geen lullige berichten ofzo.
Ben heel serieus.
En zou graag hier wat info van de pro,s willen hebbe ,
want weet niet waar ik dit anders zou moeten vragen.
alvast bedankt
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Ademstilstand advies please!

d
drugworlddLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar hoezo wat gebeurt er dan ?? hoe ga je dan dood en is dat altijd dan zo??
enals je zelf gaat afbouwen dan?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brijder
Tactus
Jellinek

Daar zal je meer aan hebben.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kort en krachtig antwoord: Ja zelf afbouwen is zeer gevaarlijk, zoek medische hulp anders kan het je dood worden!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
ghbggirll zei:
Wat is jouw probleem daarmee?
Klik om te vergroten...
De vraag is wat is JOUW probleem.
d
drugworlddLid
01-01-2024, 00:00
#13
en die linken die je mij stuurde dat gaat ja over alcohol. en is het met alcohol in een keerr stoppen dan ook zo gevaarlijk?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
drugworldd zei:
en is het met alcohol in een keerr stoppen dan ook zo gevaarlijk?
Klik om te vergroten...

Ja. :) Weet alleen niet of dat echt zo levensbedreigend is als GHB, maar ze hebben een vergelijkbare afkick.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
drugworldd zei:
en is het met alcohol in een keerr stoppen dan ook zo gevaarlijk?
Klik om te vergroten...

Ja. :) Weet alleen niet of dat echt zo levensbedreigend is als GHB, maar ze hebben een vergelijkbare afkick.
Klik om te vergroten...

In een keer stoppen met alcohol is gevaarlijker dan stoppen met heroïne. Mensen die verslaafd zijn aan hero stop je in een kamer en sluit je op. Een week later zijn ze ervan af, ze liggen dan meestal wel in hun eigen pis enzo, is echt verschrikkelijk, maar goed er zijn geen levensbedrijgende complicaties.

Bij alcohol zijn die er wel. Van de alcohol moet je echt gecontroleerd afkicken, er zijn al heel wat mensen die zo dood zijn gegaan. Die mensen moeten 24/7 onder bewaking staan in een kliniek want het kan in feite elk moment fout gaan... Bij hero zijn de afkickverschijnselen erger denk ik maar minder levensbedrijgend.

OT: Zoek alsjeblieft hulp en denk niet dat je dit in je eentje aankunt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat afkicken van alcohol gevaarlijker is dan afkicken van heroine weet ik, heroine cold turkey is mogelijk maar van alcohol niet, dat weet ik. Delirium lijkt me zowiezo niet prettig..
b
bloempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben zelf ook aan het afbouwen op het moment om de 3 uur pak ik 3ml en dat 2 dagen en dan ga ik naar 2 ml om de 3 uur en dat weer 2 dagen en dan 2 dagen naar de 1 ml en zo afbouwen naar 0en in 1x stoppen is erg gevaarlijk
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mensen hebben hethier over de afkick van hero en alcohol maar hoe zit dat met ghb dan ??
dat vroeg ik eigelijk,
btw dit is mijn nieuwe account
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zie Flameons reactie. Zoek hulp, maar stop nooit eigenhandig met GHB. Levensgevaarlijk.
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, Ik heb eens op internet gezocht om zelf thuis te stoppen
met de ghb. maar ik schrok van de prijs hiervoor
899Euro(!) en een intakegesprek 100euro!
Dat kan ik echt niet betalen!.
Je moet er wat voor over hebben zou je denken.
Maar wat ik niet heb kan ik ook niet geven.
En het word niet vergoed.
wat te doen?.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."