Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou aan die adviezen van, doe nou maar gewoon niet. heb ik ook niet barreveel he! alsof ik niet weet dat het slecht is.. maargoed flameon: hoe bedoel je het vreet in je in welk opzicht?"
"Na maanden nonstop 0m de 4uur ghb nemen (triest en dom ik weet et) was het op.. Wat ik toen tog had wat een nachtmerrie.. 3 dagen kon ik niet slapen,zweten,, dan weer warm dan weer koud, rillerig en heel anstig, voor alles. maar erger:was tog wel die hartkloppingen. vreselijke hartkloppingen ,vooral, snachts zo erg dat ik bijna uit bed stuiterde. van de hartkloppingen .En ook heel onregelmatig erg verontrustend. en ook vreselijk:me adem stopte steeds .. Dan moest ik echt ff denken van , oja ik moet wel uitademen. Ondanks dat ik niet kon slapen was ik zo bang als ik eenmaal in slaap zou vallen, dat ik dan stopte met ademen!!.(waanideeen?) Zou ik hopen of krijg ik een hartstilstand ofwat dan Ook! Ergens hoopte ik dat het pure angstgevoelens en waanideeen zijn dat met die ademstilstand. maar vrees van niet. Heb trouwens na die 3 dagen niks , weer nieuwe gekocht, En toen was mijn lichaam even rustig , Maar zou niet weten hoelang dat afschuwelijke gevoel nog zou duren. Als ik niks nam. Dus klopt het dat je een hartstilstand kan krijgen? als je in een keer afkickt? En is het MOGELIJK om zelf af te bouwen? (ondanks de risico,s ) Ik weet dat je altijd professionele hulp moet zoeken . Dat even buitengesloten. Heb hier op het forum ook wel eens gelezen dat mensen zelf afkicken. door steeds minder en minder te nemen. En hoelang duurt het ongeveer voor je lichamelijk weer in orde bent? als je dagelijks gebruikt? Want was bij mij na de 3edag zonder, nog niks afgezakt geef me wat infoplease, en aub geen lullige berichten ofzo. Ben heel serieus. En zou graag hier wat info van de pro,s willen hebbe , want weet niet waar ik dit anders zou moeten vragen. alvast bedankt"
"maar hoezo wat gebeurt er dan ?? hoe ga je dan dood en is dat altijd dan zo?? enals je zelf gaat afbouwen dan?"
"en die linken die je mij stuurde dat gaat ja over alcohol. en is het met alcohol in een keerr stoppen dan ook zo gevaarlijk?"
"heej ik had een vraag! Ik las in de Revu laatst een verhaal over een zware ghb gebruiker waar stond: de jongen vroeg of ik even naar zijn voeten wou kijken,die waren helemaal zwart geworden! nou mijn vraag kan dat echt??? En hebbe mensen hier dat wel vaker gehoord? En hoeveel moet je hiervoor in godsnaam gebruiken en ongezonde levenstijl speelt dat ook mee?? Ik gruwel er nog regelmatig van aangezien ik (helaas) zelf ook elke dag ghb gebruik dat zou echt een nachtmerrie zijn bah somebody????"
"gadverdamme wat ranzig!ja is het echt een bullshit verhaal ? ik hoop het e r was wel iemand die zei afstervende ledematen kan wel"
"hallo, ik had een vraag he is het mogelijk om met ghb oud te worden ? als je elke dag gebruikt en probeert zo gezond mogelijk te leven, gezond eten enz ik weet dat dat per gebruiker verschillend is maar gemiddeld,aangezien et nog maar kort bestaat zijn er vast geen ervaringen van ghb gebruikers die al jaren gebruiken."
"ow ja dat ken ik heb ik ook met g"
"Dus begrijp ik het goed dat het zo slecht nog niet is( zou te mooi zijn) en waarom ik elke dag ghb gebruiken? omdatr ik me dan heerlijk voel en los ben hoewel het altijd wel fout voelt maargoed dan nog wat iemand zij dat je het geestelijk jarenlang niet vol houd hoezo dan?"