Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb en enge dromen

ghb en enge dromen

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
jah ik vecht ook altijd en precies tege de dood win altijd hoop dat ik nooit ga verlieze hehe :smilingimp:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bloempjuh, alle respect dat je aan het afkicken bent van de G en dat je je zo inzet om je eigen toekomst te verbeteren! Vind het ook mooi dat je dit allemaal op DF plaatst om te laten weten wat G met je lichaam kan doen..

Je verhalen zijn echter best moeilijk te lezen omdat er totaal geen interpunctie in staat. Misschien dat je dit zou kunnen aanpassen? dit maakt je verhaal een stuk leesbaarder.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sja laat die GHB troep gewoon voor wat het is en ga gewoon zo nu en dan aan de echte drugs :wink: ! Doe gewoon af en toe is een lekkere LSD, 2cb of MDMA trip, stukken beter voor lichaam en geest dan dagelijks gootsteenontstopper... Heb nooit echt begrepen wat mensen zo relax vinden aan GHB, waarschijnlijk weten ze gewoon niet beter. Ik bedoel dat spul is gewoon slaapmiddel waar je beetje mellow van word... Zelfde verhaal voor coke, heb ook paar maanden aan die troep gezeten, echt gewoon niet boeiend (in hoeveelheden onder de gram) en superverslavend (+duur).

grt,
Patrick
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nu een week clean van ghb. Ik kan ook niet begrijpen waarom ik zoveel heb genomen, zo goed voel ik me nu. En toch kan het zijn dat ik volgende week weer dagelijks lig te gebruiken!

Gebruiken is allemaal zo simpel niet. Het ligt aan veel te veel factoren waarom je nu juist gaat gebruiken en waarom juist dat
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonde van zo'n mooi meisje :(
Probeer rustig aftebouwen, niet cold-turkey want dit kan fout aflopen!
Probeer weer over te schakelen naar weekend gebruik, dan blijft het leuk :)
veel succes :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die droom coma vind ik wel interessant. Je voelt alleen het midden van hoofd vooral. Je bent je volledig bewust van je omgeving en alles eromheen maar je kunt niet met ze corresponderen. Je lichaam is zo verschrikkelijk ontspannen dat het te zwaar is om te bewegen. Je ademhaling en hartslag is vertraagt, maar je voelt dat het veilig is.

Als het echt helemaal stil was om me heen in een donkere omgeving, en ik werd geprikkelt door een seksuele sensatie, ontstond er een soort droom film waarin erotische subtieliteit beeldvorming kreeg. :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb onlangs zonder ghb de dromen gehad waarvan ik dacht dat ze van ghb kwamen...

Vind het echt zo vreemd. In die dromen heb ik bepaalde emoties in verband met een persoon die ik NOOIT in real life zou hebben...
M
Maiky2010Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beetje oud topic maar ik reageer toch nog even want had laatst zo een enge slaap verlamming gehad pfffff.. daar moeet ik echt even van bijkomen.
Ik kon ook nog soort van kijken en de kamer was lichtjes verlicht met een lampje van een stekkerblok.
Mn vriendin lag naast me en ik steeg letterlijk op uit mn bed..voelde mn hartslag omhoog schieten en kon niks bewegen of zeggen..had totale verlamming al probeerde ik er tegen te vechten maar ik gaf uiteindelijk op en liet me meevoeren...of in mijn geval zweven, want dat moment dat ik het bed echt weg voelde zakken onder mn rug werd ik door de kamer geslingerd en sweefde door mn kamer opzoek naar mn lichtknopje.. ik weet niet hoe maar ik vond hem wel maar hij deed het in mn droom dus niet, dit hele ding heeft exact 30 minuten geduurd...ik kwam er ook zwetend uit en gelukkig zakte mn hartslag wel meteen toen ik wkkr werd...en ik was blij dat ik wkkr werd want het voelde even als iets heel engs en zoo realistisch hoe het aanvoelde en was mij er op dat moment ook van bewust heel gek.

Net nog een soort vreemde droom onder invloed gehad, als ik geen g gebruik droon ik ook maar minder echt en ik vergeet mn dromen dan heel vaak.
Maar als ik bv ga slapen en neem 5 ml werkt het heeel anders dan dat ik out ga op 10ml oid.. wat ook vaak zat gebeurd is helaas...maar dan is je setting denk ik anders en lig ik op de bank of zat ik in mijn geval soms op een stoel maar dan merk ik niks en droom ik niet... maar zo zittend of liggend 8n bed wanneer de moeheid ook inkickt komen die onsamenhangende dromen meestal en idd met veel mensen in je leven die gek genoeg dan ineens met elkaar omgaan terwijl ze in het echt elkaar niet eens kennen...en op dat moment heb ik het niet door omdat het zoooo echt lijkt.. ik weet elke minuut nog in mn droom.. wat ik tot in detail gezegd heb en zelfs dat ik iemand een hand wou geven maar hij gaf een box terug en ik verwachtte dat niet want deze jongen altind voor mij in mn leven geweest als echte vriend en sinds kort helaas niet meer...hij maakte in die droom ook zn eigen keuzes..of loopt weg of reageert volledig op zn eigen intuitie en op dat moment en zelfs toen ik wkkr werd..de eerste t minuten dacht ik dat het allemaal deze avond echt gebeurd was..toen mn besef redelijk terug kwam merkte ik met de loop van de minuten dat ik dus weer zo een maffe droom had gehad.. er hangt ook een onheilspellede sweer in die dromen van mij..niet bepaald een prettig gevoel pfff
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#9
bloempjuh zei:
ik heb al eens eerder een onderwerp geplaatst en heb het een week uitgehouden maar ben daarna toch weer aan de ghb gegaan ik pak 3 tot 4 potjes per dag al bijna een jaar nu heb gisteren heel de dag niks op en voel me niet raar maar heb vanacht een hele enge droom gehad en hij leek levensecht ik werd zwetend wakker ben naar beneden gegaan heb wat gedronken en ben weer verder gaan slapen en de droom ging weer verder kan dit komen omdat ik geen potje op heb of hoe ontstaat dit? durf bijna niet meer te slapen, en na hoeveel dagen krijg je afkickverschijnselen?
-----------------------------------------------------------------------------
ik pak volle potjes en heb vandaag ok heel de dag nog niets op dit is mn 2e dag en probeer het vol te houden zonder af te bouwen heb wel wat zweet handjes maar geen rillingen en ben best snel moe heb net ff geslapen en had gelukkig geen enge dromen maar het maakt me toch wel bang dat je niet ineenkeer moet stoppen maar ik tril niet heb geen hartkloppingen alleen als ik zon enge droom heb gehad word ik zwetend en met hartkloppingen wakker maar dat gaat ook zo weer over ik doe dan wat ademtrainingen en dan ben ik zo weer rustig.. ik laat morgen weer een reactie achter hoe ik me dan voel.
--------------------------------------------------------------------------------
dit word mn 3e dag zonder g ik heb nergens last van terwijl ik echt wel veel heb gebruikt heb gisteren 3 wijntjes gedronken en ben gaan slapen en had weer een droom deze x geen enge droom maar idd mensen uit mijn leven die ik eigenlijk nooit meer zie heel bizar maar de dromen worden wel steeds vaager denk dat het wel over gaat ook mijn eetlust is weg maar ik prop het het gewoon naar komt ook het slikken gaat wat moeilijker ik drink veel water en melk maar ik denk dat dat van zelf allemaal wel weer goed komt tis nu vrijdag en het weekend zit er weer aan te komen zit er enorm tegen aan te hikken maar ik hou voet bij stuk ik pak geen g meer alleen krijg ik wel steeds meer drang naar alcohol maar ik hou het beperkt, als ik hoest vaak ook braakneigingen heel raar allemaal maar dat komt toch allemaal wel weer goed??? voor de mensen met hyves http://gwnjamiie.hyves.nl/
Klik om te vergroten...


Weet niet of je dit ooit nog leest en je gaat vast heel sceptisch zijn in wat ik nu zeg:

Geesten maken misbruik van je omdat je onder invloed bent. Ze doen echt dingen bij je maar jij ervaart dat dan als een droom.
Heb hier toen zo'n hele docu over gezien dat sommige mensen die veel drugs gebruiken last hebben van geesten. Sommige mensen hadden zelf hele diepe krassen op hun rug en toen wisten ze zeker dat het geen droom meer was. Het was erg beangstigend om te zien maar ik geloof er wel degelijk in. Als ik dat stukje kan terug vinden send ik het gelijk naar je toe.
M
MymeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat zijn hypnagoge hallucinaties waarschijnlijk. Mensen met narcolepsie hebben daar vaak last van en krijgen dan het medicijn Xyrem. En dat Is dus gewoon medische GHB eigenlijk.

Dus lijkt me logisch dat als je dan stopt met GHB, je die dromen hebt.

Oh zie net dat het al een oud topic Is, nja nuttig voor wie er nog last van zou hebben
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik droomde dat ik mijn cavia al een jaar geen eten en drinken had gegeven en hij leefde nog! Was er mijn hele droom mee bezig..

Alleen ik heb nog nooit een cavia gehad!

Gekke dromen met die GHB...
b
bloempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb al eens eerder een onderwerp geplaatst en heb het een week uitgehouden maar ben daarna toch weer aan de ghb gegaan ik pak 3 tot 4 potjes per dag al bijna een jaar nu heb gisteren heel de dag niks op en voel me niet raar maar heb vanacht een hele enge droom gehad en hij leek levensecht ik werd zwetend wakker ben naar beneden gegaan heb wat gedronken en ben weer verder gaan slapen en de droom ging weer verder kan dit komen omdat ik geen potje op heb of hoe ontstaat dit? durf bijna niet meer te slapen, en na hoeveel dagen krijg je afkickverschijnselen?
-----------------------------------------------------------------------------
ik pak volle potjes en heb vandaag ok heel de dag nog niets op dit is mn 2e dag en probeer het vol te houden zonder af te bouwen heb wel wat zweet handjes maar geen rillingen en ben best snel moe heb net ff geslapen en had gelukkig geen enge dromen maar het maakt me toch wel bang dat je niet ineenkeer moet stoppen maar ik tril niet heb geen hartkloppingen alleen als ik zon enge droom heb gehad word ik zwetend en met hartkloppingen wakker maar dat gaat ook zo weer over ik doe dan wat ademtrainingen en dan ben ik zo weer rustig.. ik laat morgen weer een reactie achter hoe ik me dan voel.
--------------------------------------------------------------------------------
dit word mn 3e dag zonder g ik heb nergens last van terwijl ik echt wel veel heb gebruikt heb gisteren 3 wijntjes gedronken en ben gaan slapen en had weer een droom deze x geen enge droom maar idd mensen uit mijn leven die ik eigenlijk nooit meer zie heel bizar maar de dromen worden wel steeds vaager denk dat het wel over gaat ook mijn eetlust is weg maar ik prop het het gewoon naar komt ook het slikken gaat wat moeilijker ik drink veel water en melk maar ik denk dat dat van zelf allemaal wel weer goed komt tis nu vrijdag en het weekend zit er weer aan te komen zit er enorm tegen aan te hikken maar ik hou voet bij stuk ik pak geen g meer alleen krijg ik wel steeds meer drang naar alcohol maar ik hou het beperkt, als ik hoest vaak ook braakneigingen heel raar allemaal maar dat komt toch allemaal wel weer goed??? voor de mensen met hyves http://gwnjamiie.hyves.nl/
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar er is ook nietr bewezen dat het niet schadelijk is.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Afkickverschijnselen krijg je direct, na een paar uur onthouding.

Echte nachtmerries heb ik niet, maar ik droom wel veel heftiger als ik geen ghb neem. Met ghb droom ik nooit
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#15
de enge dromen kan ik niet verklaren maar wat ik wel graag van je wil weten wat bedoel je met een potje ghb op hoeveel zit er in zo'n potje want een dag geen ghb nemen brengt grote risico's met zich mee afbouwen door eventueel met water te verdunnen doe dit dan ook met beleid want in een keer stoppen en daarna weer beginnen is gevaarlijk......
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Als je geen verhoogde hartslag/angst/trilhanden krijgt dan kan je wel zonder GHB. Jij doet hier alsof je van een paar dagen achter elkaar GHB nemen al kan sterven.
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soma zei:
Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Als je geen verhoogde hartslag/angst/trilhanden krijgt dan kan je wel zonder GHB. Jij doet hier alsof je van een paar dagen achter elkaar GHB nemen al kan sterven.
Klik om te vergroten...

nee van een paar dagen misschien niet maar een POTJE hoeveel is dat en als je redelijk verslaafd bent heb je een probleem..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De eerste dagen zijn altijd het zwaarst. Vooral die eerste dag is de verleiding zwaar.

Gewoon 3ml waar je geestelijk niets van voelt kan lichamelijk al een hele geruststelling zijn
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb er nooit aan gedacht om het te posten, maar ik heb dat soort dromen juist als ik wél ghb neem...

Ik heb een keer een "echte" overdosis gehad dus dat ik echt in coma lag en niet meer wakker werd toen mijn ouders mij vonden... Toen heb ik een ontzettend vreemde droom gehad, ik herinner hem me nog precies, maar die was op zich niet "eng", alleen supervreemd omdat dromen normaal wel ergens aan te koppelen zijn, maar die was echt bizar en had nergens iets mee te maken.

En toevallig eergisteren nog ghb gepakt, en toen had ik ook een hele realistische droom, die in de droom zelf niet zo heel eng was, maar later toen ik er over na ging denken eigenlijk wel... Ik werd er ook op een gegeven moment wakker van, wat gedronken, en toen ik verder sliep ging de droom gewoon weer verder waar die gestopt was.

Maar ik heb het dus juist wel als ik ghb neem. Pak het niet vaak, maar vind het wel leuk voor zo nu en dan...

Iemand enig idee waardoor dit kan komen ?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
Heb er nooit aan gedacht om het te posten, maar ik heb dat soort dromen juist als ik wél ghb neem...

Ik heb een keer een "echte" overdosis gehad dus dat ik echt in coma lag en niet meer wakker werd toen mijn ouders mij vonden... Toen heb ik een ontzettend vreemde droom gehad, ik herinner hem me nog precies, maar die was op zich niet "eng", alleen supervreemd omdat dromen normaal wel ergens aan te koppelen zijn, maar die was echt bizar en had nergens iets mee te maken.

En toevallig eergisteren nog ghb gepakt, en toen had ik ook een hele realistische droom, die in de droom zelf niet zo heel eng was, maar later toen ik er over na ging denken eigenlijk wel... Ik werd er ook op een gegeven moment wakker van, wat gedronken, en toen ik verder sliep ging de droom gewoon weer verder waar die gestopt was.

Maar ik heb het dus juist wel als ik ghb neem. Pak het niet vaak, maar vind het wel leuk voor zo nu en dan...

Iemand enig idee waardoor dit kan komen ?
Klik om te vergroten...

Same here. Echt precies hetzelfde, onder de GHB heb ik echt realistische en hele vreemde dromen, die misschien wel ergens aan te koppelen zijn, maar ' it doesn't make sense ' zeg maar, dat wakker worden ken ik ook, en het verder dromen ( vaak in dezelfde droom ) herken ik ook goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."