#1
jah ik vecht ook altijd en precies tege de dood win altijd hoop dat ik nooit ga verlieze hehe ![:smilingimp:]()
ik heb al eens eerder een onderwerp geplaatst en heb het een week uitgehouden maar ben daarna toch weer aan de ghb gegaan ik pak 3 tot 4 potjes per dag al bijna een jaar nu heb gisteren heel de dag niks op en voel me niet raar maar heb vanacht een hele enge droom gehad en hij leek levensecht ik werd zwetend wakker ben naar beneden gegaan heb wat gedronken en ben weer verder gaan slapen en de droom ging weer verder kan dit komen omdat ik geen potje op heb of hoe ontstaat dit? durf bijna niet meer te slapen, en na hoeveel dagen krijg je afkickverschijnselen?
-----------------------------------------------------------------------------
ik pak volle potjes en heb vandaag ok heel de dag nog niets op dit is mn 2e dag en probeer het vol te houden zonder af te bouwen heb wel wat zweet handjes maar geen rillingen en ben best snel moe heb net ff geslapen en had gelukkig geen enge dromen maar het maakt me toch wel bang dat je niet ineenkeer moet stoppen maar ik tril niet heb geen hartkloppingen alleen als ik zon enge droom heb gehad word ik zwetend en met hartkloppingen wakker maar dat gaat ook zo weer over ik doe dan wat ademtrainingen en dan ben ik zo weer rustig.. ik laat morgen weer een reactie achter hoe ik me dan voel.
--------------------------------------------------------------------------------
dit word mn 3e dag zonder g ik heb nergens last van terwijl ik echt wel veel heb gebruikt heb gisteren 3 wijntjes gedronken en ben gaan slapen en had weer een droom deze x geen enge droom maar idd mensen uit mijn leven die ik eigenlijk nooit meer zie heel bizar maar de dromen worden wel steeds vaager denk dat het wel over gaat ook mijn eetlust is weg maar ik prop het het gewoon naar komt ook het slikken gaat wat moeilijker ik drink veel water en melk maar ik denk dat dat van zelf allemaal wel weer goed komt tis nu vrijdag en het weekend zit er weer aan te komen zit er enorm tegen aan te hikken maar ik hou voet bij stuk ik pak geen g meer alleen krijg ik wel steeds meer drang naar alcohol maar ik hou het beperkt, als ik hoest vaak ook braakneigingen heel raar allemaal maar dat komt toch allemaal wel weer goed??? voor de mensen met hyves http://gwnjamiie.hyves.nl/
Soma zei:Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Als je geen verhoogde hartslag/angst/trilhanden krijgt dan kan je wel zonder GHB. Jij doet hier alsof je van een paar dagen achter elkaar GHB nemen al kan sterven.
Spor zei:Heb er nooit aan gedacht om het te posten, maar ik heb dat soort dromen juist als ik wél ghb neem...
Ik heb een keer een "echte" overdosis gehad dus dat ik echt in coma lag en niet meer wakker werd toen mijn ouders mij vonden... Toen heb ik een ontzettend vreemde droom gehad, ik herinner hem me nog precies, maar die was op zich niet "eng", alleen supervreemd omdat dromen normaal wel ergens aan te koppelen zijn, maar die was echt bizar en had nergens iets mee te maken.
En toevallig eergisteren nog ghb gepakt, en toen had ik ook een hele realistische droom, die in de droom zelf niet zo heel eng was, maar later toen ik er over na ging denken eigenlijk wel... Ik werd er ook op een gegeven moment wakker van, wat gedronken, en toen ik verder sliep ging de droom gewoon weer verder waar die gestopt was.
Maar ik heb het dus juist wel als ik ghb neem. Pak het niet vaak, maar vind het wel leuk voor zo nu en dan...
Iemand enig idee waardoor dit kan komen ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."