#1
Ok.
Je kan het angst noemen, je kan het ook waakzaamheid noemen, wat is er mis met waakzaamheid?Mensen komen met een vraagje over GHB en worden dan meteen doorgestuurd naar de ergste topic van misbruik van GHB en ja dan maak je mensen snel bang.
Het verschil is dat je een rijbewijs moet halen voor je motor mag rijden. Daarbij koopt iedereen meestal 1 motor tegelijk.Als iemand een motor wil kopen en ik ga hem alleen maar plaatjes van zware motor ongelukken toesturen dan word diegene natuurlijk ook bang om op een motor te rijden.
Ik begrijp je insteek hoor. Ik vind alleen dat je vergelijking kant nog wal raakt. Het feit dat jij vind dat je om kan gaan met GHB betekent niet dat je dan ook maar iedereen aan de GHB moet krijgen toch? Of mis ik hier een verborgen agenda?
Het verschil is dat je een rijbewijs moet halen voor je motor mag rijden. Daarbij koopt iedereen meestal 1 motor tegelijk.
GHB daarentegen raakt een keer op en dan heb je nieuwe GHB nodig. Wanneer je jezelf met je motor te pletter rijdt heb je geen nieuwe motor nodig.
Iedere lul op een willekeurige straathoek verkoopt je GHB om je daarna alleen nog maar meer GHB te verkopen. Zolang je het vol kan houden verdient er iemand aan je, succes met je GHB consumptie!
Je kan het angst noemen, je kan het ook waakzaamheid noemen, wat is er mis met waakzaamheid?
Wat is dan de bedoeling van je post kerel?
Ik wil het graag begrijpen. Je worstelt zelf met GHB schrijf je in verschillende topics, wat is dan de reden dat je hier aanmoedigt gematigd gebruik van GHB te maken?
Nu trek je de zaken wel behoorlijk uit perspectief.En als iemand met een vraagje over coke komt word hij ook niet meteen doorgestuurd naar een topic waar iemand bijna is overleden van coke gebruik. Dus dat wil ik daar ook mee zeggen.
Ik waardeer ook jouw input dat GHB echt niet zo erg hoeft te zijn, ik begrijp dat je bedoeld te zeggen dat je er ook verantwoord mee om kan gaan. Ironisch genoeg bericht je in dit zelfde forum over de moeite die je hebt om van de GHB af te blijven.
Ik ben nu dus een recreatieve gebruiker van GHB al dagen lang gebruik ik niks meer.
Wie gaat er drugs gebruiken als het effect niet leuk is? GHB is juist daarom zo gevaarlijk, dat bewijs je zelf door aan te geven dat je er mee worstelt. GHB is een sluipmoordenaar.
Dat mensen zich daarvan bewust zijn helpt toch alleen maar bij het in de hand houden van hun GHB gebruik? Bewust zijn van het gevaarlijke aspect helpt in mijn ogen om recreatief te gebruiken.
Ik ben het met je eens dat GHB gebruik niet gestigmatiseerd hoeft te worden. Ik denk alleen niet dat je het maar zo aan iedereen kan aanraden, je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Er lezen ook anderen meeIk denk dat je je de moeite kunt besparen, iets over dovemansoren.
Ik denk alleen niet dat je het maar zo aan iedereen kan aanraden, je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Bewust zijn van het gevaarlijke aspect helpt in mijn ogen om recreatief te gebruiken.
Ik denk dat je je de moeite kunt besparen, iets over dovemansoren
We kunnen zo de politiek in @Ik lul maar watOm nogmaals te herhalen wat ik zei dit is geen post om GHB de hemel in te prijzen. Maar om ook de andere kant te belichten. Hoop dat het nu duidelijk is.
Daar heb je wel gelijk in! Maar we moeten ons niet blind staren op de zwaarste gebruiker en meerdere posten lezen.
Als je niet mee wilt discussiëren zeg dan niks heb geen zin mensen die weer ruzie willen uitdagen door zulke dingen neer te zetten.
Dat dus maar 2.8% van mijn groep problemen heeft met misbruik van GHB en dat er op dit forum word gedaan dat als je er eenmaal aan begint dat je sws verslaafd raakt en dat is dus helemaal niet waar.
GHB is een sluipmoordenaar.
Lachgas gebruik hoeft ook geen schade te brengen als je het op de juiste manier doet en geen achterlijke hoeveelheden gebruikt, al die horror verhalen van lachgas komen van mensen die het echt zwaar hebben misbruikt. Dus net als @050, vind ik het opmerkelijk dat je iedereen loopt te waarschuwen voor lachgas maar je dan wel stoort aan waarschuwingen over GHB. Drugs gebruik is natuurlijk nooit zonder risico's en daarom zijn waarschuwingen over hoe het mis kan gaan ook juist goed, die helpen mensen meer informatie te vergaren en zo een betere inschatting van de risico's te maken.Lachgas brengt echt schade toe.
Zelfs zo erg dat je in een rolstoel kan belanden. Dus ik geloof dat je dat helemaal moet laten liggen zelfs bij elk weekend gebruik kan je makkelijk zenuwpijn krijgen.
Daar gaan we nog meer over horen.
Normaal GHB gebruik is hartstikke leuk en hoeft geen schade te brengen.
vind ik het opmerkelijk dat je iedereen loopt te waarschuwen voor lachgas maar je dan wel stoort aan waarschuwingen over GHB.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."