#1
Ik denk dat je je de moeite kunt besparen, iets over dovemansoren
Als je niet mee wilt discussiëren zeg dan niks heb geen zin mensen die weer ruzie willen uitdagen door zulke dingen neer te zetten.
Ik denk dat je je de moeite kunt besparen, iets over dovemansoren
We kunnen zo de politiek in @Ik lul maar watOm nogmaals te herhalen wat ik zei dit is geen post om GHB de hemel in te prijzen. Maar om ook de andere kant te belichten. Hoop dat het nu duidelijk is.
Daar heb je wel gelijk in! Maar we moeten ons niet blind staren op de zwaarste gebruiker en meerdere posten lezen.
Als je niet mee wilt discussiëren zeg dan niks heb geen zin mensen die weer ruzie willen uitdagen door zulke dingen neer te zetten.
Dat dus maar 2.8% van mijn groep problemen heeft met misbruik van GHB en dat er op dit forum word gedaan dat als je er eenmaal aan begint dat je sws verslaafd raakt en dat is dus helemaal niet waar.
GHB is een sluipmoordenaar.
Jouw punt met dit topic is volgens mij dat GHB een gebruiksaanwijzing heeft en dat als je die kent en kunt blijven toepassen dat het dan een leuke drug is, nou dat geldt voor lachgas net zo. Ze hebben allebei hele andere soorten risico's die ze uiteraard niet echt goed te vergelijken maakt, maar het argument dat het leuk kan zijn als je het verstandig gebruikt gaat gewoon voor beiden zoals ik hierboven heb gezegd.
welke misverstanden dan?
Oke met uitzondering van enkele gevallen
maar het argument dat het leuk kan zijn als je het verstandig gebruikt gaat gewoon voor beiden zoals ik hierboven heb gezegd.
Drugs zijn niets voor niets verboden, omdat ze gewoon super schadelijk zijn.
Snap ook niet wat je wilt bereiken met deze post? Potentiele nieuwe gebruikers een hart onder de riem steken dat GHB gebruik alleen maar leuk is, zonder gevaren of negatieve aspecten? Drugs zijn niets voor niets verboden, omdat ze gewoon super schadelijk zijn. De waarschuwingen zijn er niets voor niets, alleen wij (gebruikers) lappen ze aan de laars en daar moeten we ook de consequenties van durven inzien.
Snap niet helemaal waarom jullie het zo nodig vinden om het te vergelijken met andere drugs, net of we hier allemaal 24/7 gebruik van speed, coke, tabak, en alcohol aanmoedigen..
Keyboard warrior pfff Zuurpruim...
Moeilijk mannentje.Kom je wat tekort ofzo?
Je hoeft niks te begrijpen of je hebt antwoordt al zelf beschreven?
(Hij worstelt met GHB) Hij belicht alleen zijn positief en negatief kanten over GHB gebruik...IK herken dit wel! Over GHB dat het lekker drugs is en gevaarlijk! Waar je moeilijk vanaf kunt blijven!Als Bijv! Op verjaardagen komt! Waar jij overigens nooit komt! Gezien je zuur reactie’s geen vrienden hebt en nog maagd bent! Maar goed je hebt gezellige discussie met mensen op verjaardagen over drugs! En je begint over GHB dat meeste mensen meteen hun mening hebben! Zoals gootsteen ontstopper ,velgen reiniger...
Conjo'tje.... doe nu niet. Direct heb je een ban te pakken wegens 'Argumentum ad hominem'. Adem in adem uit... Laat je niet verleiden tot dergelijke uitspraken.
Daar proosten we op! Nog gelukkig en gezond 2019Oke ik wens je veel plezier met je verdere GHB gebruik![]()
Welke misverstanden?
Stop met deze vergelijking te maken. Dat zegt namelijk helemaal niets. Wellicht is die vriendengroep totaal niet gevoelig voor verslaving.
De misverstanden van GHB'
Ik krijg er langzaam wat van, de ghb discussie. Steeds ellenlange verhalen van jou. Ik vind het langzaam storend worden. Naar mijn mening ben je aardig aan het provoceren

Je kunt zeggen wat je wilt maar ik blijf een grote tegenstander van GHB en het gebruik ervan. Vind het echt de ziekste troep die er is, een goedje met een grote aanleg om misbruikt te worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."