Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zeer weinig ervaring met uitgaan. Ik ben maar een paar keer in mijn leven uitgegaan en omdat iedereen mij aanraad een keer tijdens uitgaan xtc te gebruiken, wil ik dat een keer proberen met mijn vriendin te doen. Ik heb al best veel ervaring met drugsgebruik, maar dus helemaal niet met feestjes. Ik ben van plan het weekend van 16 november een weekendje een hotel te boeken met mijn vriendin en zou dan graag met haar naar een feestje willen. Kent iemand een geschikt feest in de buurt van rotterdam/den haag? Ik vind het vooral belangrijk dat we lekker "anoniem" kunnen zijn. dus geen klein feestje waar we op kunnen vallen en het liefst ook een feestje waar veel mensen gebruiken. Ik vind het al heel spannend om in het openbaar te gebruiken en wil niet constant het gevoel hebben dat ik heel raar aan het doen ben. Ik heb zelf al op het internet gezocht, maar omdat ik dus praktisch geen ervaring heb, zou ik het niet weten waarnaar ik precies moet zoeken. Muziek maakt in principe niet uit, als het maar veel gebruikers trekt. Alvast heel erg bedankt!!"
"Dankjewel voor je bericht! De reden waarom ik nooit uit ben gegaan is omdat ik tot mijn 19e op hoog niveau gevoetbald heb en er geen tijd was voor uitgaan, daarna heb ik een bedrijf gestart en ben op mijn 22e samen gaan wonen, geen tijd een de focus lag niet op uitgaan. Ik was gewoon heel vroeg heel serieus. Ik heb 5 jaar later mijn bedrijf verkocht en ben toen lekker gaan reizen, experimenteren met drugs en genieten van het leven. Het is dus niet dat ik niet van uitgaan hou. Het is gewoon nooit op mijn pad gekomen. Klinkt heel gek hier in Nederland... maar ik heb nooit vrienden gehad die uit gingen. Ja uit eten, bios dat soort dingen, maar geen feestjes. Nu is dat een beetje anders aan het worden. Ik heb dus geen last van de dingen die je opnoemt. Ik ben alleen heel nieuwsgierig naar de combinatie xtc, hard muziek, anderen mensen die gebruiken of anderen dingen waarvan ik niet weet dat leuk is onder gebruik van xtc. Ook is mijn muzieksmaak zeer divers. van hip hop tot techno en van dubstep tot pop. Normaal neem ik xtc thuis met mijn vriendin. Dat is altijd diepe gesprekken, knuffelen, dansen en seks. Dat zal ik nooit zat worden, maar ik wil toch een keer wat anders proberen. Ik voel me in principe overal veilig, maar omdat niemand van mijn drugsgebruik weet, behalve mijn vriendin is er toch een bepaald soort schaamte of onzekerheid die ik ervaar als ik dat opeens in het openbaar moet gaan doen. er is een drempel waar ik overheen moet, vandaar dat ik niet wil gebruiken waar ik het gevoel heb dat ik raar ben."
"Rebell zei: Dan zijn de techno feestjes het beste! Er word veel gebruikt. Sfeer is altijd top (waar ik kom iig) Weinig trammelant omdat niet iedereen dronken is maar in de love sfeer van de MDMA. Deephouse zijn leuke feesten dat vaak onder de naam techno valt.. Klik om te vergroten... Dankjewel, en is er een website ofzo waar je kan zien of er ergens een techno feestje is?"
"Sannetje zei: Technooo! Waarom ga je niet een keer naar thuishaven Amsterdam? Goeie artiesten, heerlijke vibe, niet te duur en overdag ! Is dan wel iets verder maar hee ik ga ook wel is daar heen en kom helemaal uit Overijssel.. best te doen hoor! Klik om te vergroten... Misschien moeten we dan toch naar Amsterdam. ik ga het in ieder geval bespreken. de afstand is het probleem in ieder geval niet. dankjewel!"
"TechnoChicken zei: Toffler indoor festival misschien iets leuks? Klik om te vergroten... volgens mij is dat feestje niet het weekend van 16 november toch?"
"TechnoChicken zei: Helemaal overheen gelezen Misschien toffler zelf? Komen dat weekend wel 2 toffe dj's. Klik om te vergroten... Dit lijkt me een goede optie. Ik denk dat we hier heen gaan. Dankjewel TechnoChicken! Jij gaat er niet toevallig heen?"
"Eik zei: P.S. Ik denk dat als we als "drugsliefhebbers" drugs willen destigmatiseren en de algemene bevolking willen informeren over verantwoord drugsgebruik we alcohol niet helemaal moeten verguisen. We kunnen beter gewoon aangeven dat de meeste drugs minder schadelijk en verslavend zijn. Klik om te vergroten... Al drink ik zelf helemaal geen alcohol, ben ik het wel met je eens. Alcohol heeft juist bewezen dat ook hardrugs een plek in de samenleving kan hebben. Miljoenen mensen in Nederland gebruiken het, hebben er veel plezier aan en zijn niet verslaafd of miserabel. Het zou zonde zijn als alcohol verboden zou raken en dus dit pleziertje ontnomen zou worden van al die mensen. Net zoals het zonde is dat andere drugs ontnomen word van zoveel mensen."
"Casaan zei: Hoezeer je ook gelijk hebt is de sociale acceptatie van alcohol juist het probleem van veel alcoholisten. Afstand nemen van alcohol is vrijwel onmogelijk aangezien je er overal mee geconfronteerd wordt. Sterker nog, het niet drinken van alcohol wordt gezien als niet sociaal. Daar heb je zelf misschien mee te maken als niet drinker, dat je steeds opnieuw moet uitleggen waarom je niet drinkt. Voor een (ex)alcoholist is dit iedere keer een nieuw gevecht tegen zijn verslaving. Klik om te vergroten... Ik vind dan ook dat men te ver is gegaan met alcohol. Ik pleit niet als andere hard drugs legaal worden ze gewoon in de supermarkt te koop zullen zijn. Alle hardrugs, net zoals alcohol en sigaretten horen in een speciale winkel thuis waar je alleen naar binnen mag als je ouder dan bijv. 18 bent. Alcohol is inderdaad iets te vrij verkrijgbaar en iets te geaccepteerd. Maar misschien komt dat juist doordat alcohol naast tabak de enige harddrug is die te verkrijgen is, maar zodra de alcoholdrinkers drugs proberen is de hype rondom alcohol volgens mij direct een stuk minder."
"Ik ben best wel experimenteel met de combinatie drugs en seks, en heb bijna alle combo's gehad. Maar Ketamine? Nooit niet eens overwogen... Ik ga het de volgende keer toch proberen... Straks heeft de topicstarter iets ontdekt wat wij allemaal niet hebben kunnen bedenken..."
"Cocaine is zeker verslavender en ongezonder dan GHB. GHB heeft echter wel iets heel gevaarlijks, het is denk ik naast opiaten de meest dodelijke druk. Als je niet oppast en je hebt een beetje pech kan je eraan doodgaan. Aan cocaine doodgaan gaat een stuk moeilijk. Hiermee wil ik niet zeggen dat GHB slechter is, zeker niet. GHB is gewoon een druk waar je ongelofelijk voorzichtig mee moet zijn, dan is het wel echt een magische middel. GHB staat voor mij toch op de 2e plek. XTC is toch echt wel koningin!"