Weet iemand de verantwoorde tijd die er tussen moet zitten om ooit weer een keertje GHB te gaan doen nadat je bent gestopt? Geen zorgen, dagelijks gaat het ‘m niet meer worden voor mij. Maar ondanks dat deze drug echt de hel is geweest voor me, is het ook een top drug, (bij verantwoord gebruik) ervan.
Je zou nu minimaal een half jaar moeten stoppen.
Als je na een maand weer gaat gebruiken dan zijn je receptoren/Je lichaam het nog niet vergeten.
En ga je meteen weer afkick verschijnselen krijgen.
Daar gaat best wel een poosje overheen.
Je moet het zelf weten, maar de verantwoorde tijd om weer een keer GHB te gebruiken is
never nooit meer. Zo werkt dat met verslavingen
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Ik heb 15 jaar lang wiet gerookt, elke dag!
Van in de ochtend tot in de avond.
Een op andere dag gestopt.
Een jaar of 2 nooit meer gerookt.
Nu rook ik af een toe een grammetje en dan soms 2 maanden niet meer.
Met Coke het zelfde zeker een jaar misschien wel 2 jaar lang gingen er grammen per week er doorheen.
Ook gestopt een op andere dag.
Nu gebruik ik nog steeds coke soms een paar keer per maand, soms een paar maanden niet.
Dus totaal niet mee eens.
Mijn advies aan
@Perzikje is wel om dit jaar de ghb even te vergeten. Minimaal een half jaar maar het liefst gewoon next year.
Er zijn genoeg leuke dingen om te gebruiken en te vermaken.
Koop nooit een liter of dat soort dingen dan deel een kwartje met iemand dan kan het niet zo snel fout gaan.