#1
Ik ben echt mijn best aan het doen nu. Gedachten worden echt steeds zwaarder...
Hier nog het verdere inzicht van gisteren/vannacht en vanmorgen!
Afkicken is toch met vallen en opstaan en kan nooit perfect verlopen. Probeer positief te blijven maar het is moeilijk.
Bedankt voor de woorden mensen. ❤️
Probeer alles hier gewoon in het topic neer te gooien op de goede en slechte momenten. Wie weet heeft iemand er ooit iets aan.
16:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
16:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
18:00 0.8 ml - Feeling good. Geen gekke dingen.
20:00 0.8 ml - Lichte onrust. Voel me wel prima.
22:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
00:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
02:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
04:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
06:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
08:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
PANIEKAANVAL.
10:00 0.6 ml - Zweten, druk op borst, rillingen, tintelingen overal, koud, steken, buiten adem, negatieve gedachten, hartslag uitschieters van 40 naar 140 (heel onstabiel), bang voor hartfalen.
Tussentijdse update (10:52) - Paniekaanval neemt af... Enorme cravings. Zit op het randje van GHB nemen. Hartslag 95, maar wel met regelmaat. Gedachten of het allemaal wel waard is. Waarom geen GHB nemen? Enorme tweestrijd. Wel het gevoel dat het schema nog steeds aanslaat...
Hier nog het verdere inzicht van gisteren/vannacht en vanmorgen!
Afkicken is toch met vallen en opstaan en kan nooit perfect verlopen. Probeer positief te blijven maar het is moeilijk.
Bedankt voor de woorden mensen. ❤️
Probeer alles hier gewoon in het topic neer te gooien op de goede en slechte momenten. Wie weet heeft iemand er ooit iets aan.
16:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
16:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
18:00 0.8 ml - Feeling good. Geen gekke dingen.
20:00 0.8 ml - Lichte onrust. Voel me wel prima.
22:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
00:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
02:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
04:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
06:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
08:00 0.8 ml - Geen bijwerkingen.
PANIEKAANVAL.
10:00 0.6 ml - Zweten, druk op borst, rillingen, tintelingen overal, koud, steken, buiten adem, negatieve gedachten, hartslag uitschieters van 40 naar 140 (heel onstabiel), bang voor hartfalen.
Tussentijdse update (10:52) - Paniekaanval neemt af... Enorme cravings. Zit op het randje van GHB nemen. Hartslag 95, maar wel met regelmaat. Gedachten of het allemaal wel waard is. Waarom geen GHB nemen? Enorme tweestrijd. Wel het gevoel dat het schema nog steeds aanslaat...

