Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb meenemen

Ghb meenemen

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Nou nou dames, waarom meteen zo aanvallend? Ik probeer @Rivalrie een beetje in toom te houden om nog meer sfeerverpesterij te voorkomen maar het lijkt wel alsof jullie uit zijn op oorlog.
Klik om te vergroten...
Als dat écht je intentie was, had je het ook heel anders kunnen verwoorden. Ik ben zeker niet uit op oorlog maar 9 vd 10 reacties van jou zijn negatief of neerhalend naar iemand. Ben jij uit op oorlog?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
barbieornot? zei:
Als dat écht je intentie was, had je het ook heel anders kunnen verwoorden. Ik ben zeker niet uit op oorlog maar 9 vd 10 reacties van jou zijn negatief of neerhalend naar iemand. Ben jij uit op oorlog?
Klik om te vergroten...
Dat zijn nogal een aantal aannames die je daar doet. Het enige wat ik zei was het een gevoelig onderwerp is. Als je dat als negatief of als oorlog ziet dan ligt dat toch echt bij jou.

Jij en @Spyro hebben in ieder geval bevestigd dat het inderdaad een gevoelig onderwerp is

Dit probeerde ik juist te voorkomen. Jammer dat het meteen weer als negatief gezien wordt.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Dat zijn nogal een aantal aannames die je daar doet. Het enige wat ik zei was het een gevoelig onderwerp is. Als je dat als negatief of als oorlog ziet dan ligt dat toch echt bij jou.

Jij en @Spyro hebben in ieder geval bevestigd dat het inderdaad een gevoelig onderwerp is

Dit probeerde ik juist te voorkomen. Jammer dat het meteen weer als negatief gezien wordt.
Klik om te vergroten...
Het enige wat wij tegen Rivalrie zeiden is dat zijn reactie geen toegevoegde waarde heeft aan zijn/haar vraag. En aangezien jij je "de koning van DF voelt" had je dat ook wel kunnen zien toch? Gewoon een zwakke (neerhalende, want je weet van het probleem van Spyro en mij) reactie van je en dat weet je zelf ook wel :).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
barbieornot? zei:
Het enige wat wij tegen Rivalrie zeiden is dat zijn reactie geen toegevoegde waarde heeft aan zijn/haar vraag. En aangezien jij je "de koning van DF voelt" had je dat ook wel kunnen zien toch? Gewoon een zwakke (neerhalende, want je weet van het probleem van Spyro en mij) reactie van je en dat weet je zelf ook wel :).
Klik om te vergroten...
Je bent niet de enige die kampt of gekampt heeft met verslaving. Stop eens met het projecteren van je eigen frustraties op mij. Ik geef gewoon graag tegengas, als je daar niet tegen kan negeer me dan.
Voor de duidelijkheid: tread carefully betekent wees voorzichtig. Want ik weet hoe gevoelig dit onderwerp is. Ik begrijp beide kanten namelijk.

Ik voel me de koning van DF? Waar haal je dat vandaan?

Het is overduidelijk dat je uit bent op een confrontatie, dus I'm out!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Wauw, succes met het verblijven in de slachtofferrol. Je bent niet de enige die kampt of gekampt heeft met verslaving. Stop eens met het projecteren van je eigen frustraties op mij. Ik geef gewoon graag tegengas, als je daar niet tegen kan negeer me dan.

Ik voel me de koning van DF? Waar haal je dat vandaan?

Het is overduidelijk dat je uit bent op een confrontatie, dus I'm out!
Klik om te vergroten...
Als je niet van jezelf kan zeggen dat je "tegengas reactie(s)" zwak zijn op sommige momenten, dan check ik ook uit :joycat::handfist:. Wel grappig dat bijna, elke discussie met jou is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro en barbie, jullie reageren vaak erg zuur als het om GHB gaat. Zelfs als het niet over jullie gaat. Hebben jullie dat door? Dit meisje meisje heeft duidelijk verslaving problemen en in plaats van haar te helpen gaan jullie hier ruzie maken. DIT GAAT NIET OVER JULLIE.

Wat ik zeg willen mensen misschien niet horen. Ik hoop echter dat wanneer genoeg mensen aangeven dat je bij een GHB verslaving hulp nodig hebt, dat verslaafden ook hulp gaan zoeken.

Tips geven over hoe je verslaafd kan blijven, doe ik niet aan mee.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Spyro en barbie, jullie reageren vaak erg zuur als het om GHB gaat. Zelfs als het niet over jullie gaat. Hebben jullie dat door? Dit meisje meisje heeft duidelijk verslaving problemen en in plaats van haar te helpen gaan jullie hier ruzie maken. DIT GAAT NIET OVER JULLIE.

Wat ik zeg willen mensen misschien niet horen. Ik hoop echter dat wanneer genoeg mensen aangeven dat je bij een GHB verslaving hulp nodig hebt, dat verslaafden ook hulp gaan zoeken.

Tips geven over hoe je verslaafd kan blijven, doe ik niet aan mee.
Klik om te vergroten...
Jij reageert overal zuur op. Je reageert ergens op terwijl dat duidelijk niet de vraagstelling was dus je hele antwoord erop was irrelevant waardoor en weer onnodige discussies ontstaan. (Waar je volgens mij gewoon op uit bent.)

Als je zoveel van GHB afweet, dan weet je ook dat een verslaafde niet stopt omdat een vreemde of dierbare dat zegt. Dus blijf de volgende keer lekker OT, dan hoeft dit ook niet.

Geef dan geen tips, maar dan geef ik jou wel één tip. Scrol eens door.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Krijg je de wind weer van voren @Ganggang💯 geen verstand van ghb maar toch niet kunnen laten om te bemoeien met gesprekken die helemaal niks met jou van doen hebben...
Wie probeer jij in toom te houden?
Volgensmij is iedereen jou daar elke keer op aan het wijzen 😂🍿
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Krijg je de wind weer van voren @Ganggang💯 geen verstand van ghb maar toch niet kunnen laten om te bemoeien met gesprekken die helemaal niks met jou van doen hebben...
Wie probeer jij in toom te houden?
Volgensmij is iedereen jou daar elke keer op aan het wijzen 😂🍿
Klik om te vergroten...
Als je begrijpend kunt lezen dan zie je dat ik Rivalrie een tip geef om voorzichtig te zijn met wat hij hier zegt. Omdat het een gevoelig onderwerp is, zoals blijkt. Allen vatten bepaalde personen dit op als een aanval.

Verstand hebben van iets is geen voorwaarde om te reageren hier, als ik kijk naar het gemiddelde niveau van de posts op dit forum.

Leuk dat je ook even mee doet!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Krijg je de wind weer van voren @Ganggang💯 geen verstand van ghb maar toch niet kunnen laten om te bemoeien met gesprekken die helemaal niks met jou van doen hebben...
Wie probeer jij in toom te houden?
Volgensmij is iedereen jou daar elke keer op aan het wijzen 😂🍿
Klik om te vergroten...
Enough said :tearsofjoy:!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Als je begrijpend kunt lezen dan zie je dat ik Rivalrie een tip geef om voorzichtig te zijn met wat hij hier zegt. Omdat het een gevoelig onderwerp is, zoals blijkt. Allen vatten bepaalde personen dit op als een aanval.

Verstand hebben van iets is geen voorwaarde om te reageren hier, als ik kijk naar het gemiddelde niveau van de posts op dit forum.

Leuk dat je ook even mee doet!
Klik om te vergroten...
Ik reageer ook niet op topics/drugssoorten waar ik 0 vanaf weet. Misschien nog een tip om mee te nemen :kissingheart:?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij doet @Ganggang💯 niets fout. Snap ook niet waarom jullie hem op persoonlijke titel willen pakken.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Klik om te vergroten...

Dat waren ook speed verslaafde..
Als je na de hand van een programma met de worst case scenario van een drugs gaat bekijken en daarop gaat beslissen of je het neemt. Dan ga je dus geeneen drugs nemen.

Je wilt geen een persoon zien die fout gegaan is van een drugs. Of het nou coke, speed, ghb of zelfs wiet is...
I
IffnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uit mijn eigen ghb-tijd (gelukkig al weer een jaartje of 6 geleden):
Ik had 3.5 ml 'nodig' iedere 2 uur.
Dus ik nam een literfles. Vulde die met water (en aardbeienlimonade tegen walgelijk smaak), voegde daar 14ml ghb aan toe.
Iedere 2 uur een kwart fles.

En eens met de rest, beter zo snel mogelijk afkicken hiervan. In mijn ervaring verklooit het je leven nog wat sneller dan andere drugs.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gipsysoul zei:
Ik reageer ook niet op topics/drugssoorten waar ik 0 vanaf weet. Misschien nog een tip om mee te nemen :kissingheart:?
Klik om te vergroten...
Ik weet meer van GHB dan jij denk ik.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Ik weet meer van GHB dan jij denk ik.
Klik om te vergroten...
Wat wil je nu? Moet ik je feliciteren of wat?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gipsysoul zei:
Wat wil je nu? Moet ik je feliciteren of wat?
Klik om te vergroten...
Dat mag. Gezien je zei dat ik niet moet reageren op topics waar ik geen verstand van heb. Dat doe ik dus niet.

Maar bedankt voor de tip, mocht ik ooit mezelf voorhouden dat ik ga luisteren naar dit soort censuur dan zal ik er aan denken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gipsysoul zei:
Out of the blue kom je weer met je negatieve energie. Op wat ben je?
Klik om te vergroten...
Niet negatief hoor, zo vat jij het op. Dacht ik helder het even op voor je gezien je in de veronderstelling verkeerde dat ik geen verstand heb van GHB.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Dat mag. Gezien je zei dat ik niet moet reageren op topics waar ik geen verstand van heb. Dat doe ik dus niet.

Maar bedankt voor de tip, mocht ik ooit mezelf voorhouden dat ik ga luisteren naar dit soort censuur dan zal ik er aan denken.
Klik om te vergroten...
Out of the blue kom je weer met je negatieve energie. Op wat ben je?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Niet negatief hoor, zo vat jij het op. Dacht ik helder het even op voor je gezien je in de veronderstelling verkeerde dat ik geen verstand heb van GHB.
Klik om te vergroten...
Mijn welgemeende excuses voor het feit dat ik dat heb gezegd. Ik hoop oprecht dat je vanavond lekkerder slaapt. Fijne zondag 😘!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."