#1
Als dat écht je intentie was, had je het ook heel anders kunnen verwoorden. Ik ben zeker niet uit op oorlog maar 9 vd 10 reacties van jou zijn negatief of neerhalend naar iemand. Ben jij uit op oorlog?Nou nou dames, waarom meteen zo aanvallend? Ik probeer @Rivalrie een beetje in toom te houden om nog meer sfeerverpesterij te voorkomen maar het lijkt wel alsof jullie uit zijn op oorlog.