Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb meenemen

Ghb meenemen

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Als ik dat zou doen dan zou m'n eerste dosis 2,5 zijn. En dan na iedere 2 uur 1,5? Ofzo? Ik heb het 1 keer buitenshuis gedaan met buisjes. Lastig.
Klik om te vergroten...

Ja ik pak meestal gewoon 3 of 4 de hele dag door.
Tollerantie..
Voel ik hem iets te veel wacht ik een half uurtje langer..
Out ga ik niet meer zomaar.
Als ik teveel neem en ga niet liggen krijg ik koppijn een hslf uurtje en dan is het weg.
Iets wat ervaren gebruikers wel herkennrn denk ik..
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellen90 zei:
Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum en gebruik sinds een maand ongeveer GHB. Ik had op dat moment niet door dat je hier zo snel lichamelijk aan verslaafd kon worden.
Nu zit ik met een probleem. Ik weet dat ik vanavond weg moet maar ik moet ook wat meenemen anders breekt er paniek uit na anderhalf uur.
Hoe nemen jullie dit altijd mee? Heb hier en daar wat gelezen over buisjes maar die heb ik niet.

Liefs
Klik om te vergroten...
Ik maak ze altijd klaar in de handschoentjes bij een tankstation of gewoon een boterham zakje, doe met een spuit de juiste hoeveelheid erin, knoopje erin en afknippen, dan in een potje en in je zak, in je drinken leeg knijpen of in je mond met daarna drinken erin
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Klik om te vergroten...
We weten het nu wel. Wat ben jij toch goed zeg!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Klik om te vergroten...
Dame in kwestie is al verslaafd. Dus het is een gepaste vraag en je comment heeft dus alweer geen toegevoegde waarde aan dit topic.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is elke drugssoort NIET goed voor je. Met of zonder programma dus inderdaad, jouw comment voegt (weer) geen toegevoegde waarde op DF.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch reageren jullie op mijn reactie. Blijkbaar voegt het wel wat toe. 🤣🤣🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Klik om te vergroten...
Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Toch reageren jullie op mijn reactie. Blijkbaar voegt het wel wat toe. 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Niet voor de desbetreffende persoon!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
Klik om te vergroten...
En wat wil jij hiermee zeggen ? :joycat:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Toch reageren jullie op mijn reactie. Blijkbaar voegt het wel wat toe. 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Irritatie ja. Meer niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
Klik om te vergroten...
Kom jij ook weer aan... Jij weet al helemaal niks. 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
Klik om te vergroten...
Ik weet het. Daarom blijf ik waarschuwen voor GHB. Elke keer als je out gaat, raken je hersenen weer een stukje beschadigd. De gevolgen zijn aanzienlijk.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Kom jij ook weer aan... Jij weet al helemaal niks. 😂
Klik om te vergroten...
Geen ruzie maken. Je weet heel goed dat GHB te verslavend en schadelijk
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Geen ruzie maken. Je weet heel goed dat GHB te verslavend en schadelijk
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Maar dit meisje is/was al verslaafd en vroeg om tips. Ze weet donders goed dat het slecht is. Het voegde niks toe aan haar vraag.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het enige juiste advies is om af te kicken. Zoek hulp bij je huisarts en familie.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Het enige juiste advies is om af te kicken. Zoek hulp bij je huisarts en familie.
Klik om te vergroten...
Het enige wat jij over GHB weet is "hoe verslavend het is, hoe slecht het voor je is als je out gaat". Pik, het laatste waarmee je een 'verslaafde' kan helpen is door te zeggen dat je de stap moet zetten naar familie/kliniek.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
barbieornot? zei:
En wat wil jij hiermee zeggen ? :joycat:
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Kom jij ook weer aan... Jij weet al helemaal niks. 😂
Klik om te vergroten...
Nou nou dames, waarom meteen zo aanvallend? Ik probeer @Rivalrie een beetje in toom te houden om nog meer sfeerverpesterij te voorkomen maar het lijkt wel alsof jullie uit zijn op oorlog.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ik weet het. Daarom blijf ik waarschuwen voor GHB. Elke keer als je out gaat, raken je hersenen weer een stukje beschadigd. De gevolgen zijn aanzienlijk.
Klik om te vergroten...
Dit is waar, maar ik denk dat er wel gradaties zijn in out gaan.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Nou nou dames, waarom meteen zo aanvallend? Ik probeer @Rivalrie een beetje in toom te houden om nog meer sfeerverpesterij te voorkomen maar het lijkt wel alsof jullie uit zijn op oorlog.
Klik om te vergroten...
Als dat écht je intentie was, had je het ook heel anders kunnen verwoorden. Ik ben zeker niet uit op oorlog maar 9 vd 10 reacties van jou zijn negatief of neerhalend naar iemand. Ben jij uit op oorlog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."