#1
Als ik dat zou doen dan zou m'n eerste dosis 2,5 zijn. En dan na iedere 2 uur 1,5? Ofzo? Ik heb het 1 keer buitenshuis gedaan met buisjes. Lastig.
Als ik dat zou doen dan zou m'n eerste dosis 2,5 zijn. En dan na iedere 2 uur 1,5? Ofzo? Ik heb het 1 keer buitenshuis gedaan met buisjes. Lastig.
Ik maak ze altijd klaar in de handschoentjes bij een tankstation of gewoon een boterham zakje, doe met een spuit de juiste hoeveelheid erin, knoopje erin en afknippen, dan in een potje en in je zak, in je drinken leeg knijpen of in je mond met daarna drinken erinHallo allemaal.
Ik ben nieuw op dit forum en gebruik sinds een maand ongeveer GHB. Ik had op dat moment niet door dat je hier zo snel lichamelijk aan verslaafd kon worden.
Nu zit ik met een probleem. Ik weet dat ik vanavond weg moet maar ik moet ook wat meenemen anders breekt er paniek uit na anderhalf uur.
Hoe nemen jullie dit altijd mee? Heb hier en daar wat gelezen over buisjes maar die heb ik niet.
Liefs
We weten het nu wel. Wat ben jij toch goed zeg!Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Dame in kwestie is al verslaafd. Dus het is een gepaste vraag en je comment heeft dus alweer geen toegevoegde waarde aan dit topic.Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Volgens mij is elke drugssoort NIET goed voor je. Met of zonder programma dus inderdaad, jouw comment voegt (weer) geen toegevoegde waarde op DF.Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.Waarom mensen nog steeds GHB nemen is mij een raadsel. Zeker na Tygo en zn GHB programma. Elke keer raken mensen verslaafd.
Niet voor de desbetreffende persoon!Toch reageren jullie op mijn reactie. Blijkbaar voegt het wel wat toe. 🤣🤣🤣
En wat wil jij hiermee zeggen ?Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
Irritatie ja. Meer niet.Toch reageren jullie op mijn reactie. Blijkbaar voegt het wel wat toe. 🤣🤣🤣
Kom jij ook weer aan... Jij weet al helemaal niks. 😂Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
Ik weet het. Daarom blijf ik waarschuwen voor GHB. Elke keer als je out gaat, raken je hersenen weer een stukje beschadigd. De gevolgen zijn aanzienlijk.Tread carefully, dit is een gevoelig onderwerp hier.
Geen ruzie maken. Je weet heel goed dat GHB te verslavend en schadelijkKom jij ook weer aan... Jij weet al helemaal niks. 😂
Tuurlijk. Maar dit meisje is/was al verslaafd en vroeg om tips. Ze weet donders goed dat het slecht is. Het voegde niks toe aan haar vraag.Geen ruzie maken. Je weet heel goed dat GHB te verslavend en schadelijk
Het enige wat jij over GHB weet is "hoe verslavend het is, hoe slecht het voor je is als je out gaat". Pik, het laatste waarmee je een 'verslaafde' kan helpen is door te zeggen dat je de stap moet zetten naar familie/kliniek.Het enige juiste advies is om af te kicken. Zoek hulp bij je huisarts en familie.
En wat wil jij hiermee zeggen ?![]()
Nou nou dames, waarom meteen zo aanvallend? Ik probeer @Rivalrie een beetje in toom te houden om nog meer sfeerverpesterij te voorkomen maar het lijkt wel alsof jullie uit zijn op oorlog.Kom jij ook weer aan... Jij weet al helemaal niks. 😂
Dit is waar, maar ik denk dat er wel gradaties zijn in out gaan.Ik weet het. Daarom blijf ik waarschuwen voor GHB. Elke keer als je out gaat, raken je hersenen weer een stukje beschadigd. De gevolgen zijn aanzienlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."