Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BelgischeKarel zei: Heyy, Ik heb een vraag en dat is ben ik verslaafd? Ik gebruik vrijwel ieder weekend coke en nu doe ik dat ook soms doordeweeks om mezelf te belonen na een lange werkdag. Ik gebruik max 3gr per week maar soms ook maar 1gr in t weekend Ik voel me niet echt afhankelijk maar toch vraag ik me af ben ik verslaafd? Groetjeesss Klik om te vergroten... Hoi Karel, Zelf denk ik niet dat je verslaafd bent. Maar de valkuil is wel als je denkt: ooh waarschijnlijk ben ik niet verslaafd dus dan kan ik wel wat meer gaan gebruiken. Probeer het af en toe wat te minderen. Zelf gebruik ik ook coke maar zolang er geen alcohol in het spel is heb ik er geen moeite mee om vanaf te blijven. Hou het in de gaten. x"
"Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en gebruik sinds een maand ongeveer GHB. Ik had op dat moment niet door dat je hier zo snel lichamelijk aan verslaafd kon worden. Nu zit ik met een probleem. Ik weet dat ik vanavond weg moet maar ik moet ook wat meenemen anders breekt er paniek uit na anderhalf uur. Hoe nemen jullie dit altijd mee? Heb hier en daar wat gelezen over buisjes maar die heb ik niet. Liefs"
"Revolutionair zei: Hoe dosseer je dan? Klik om te vergroten... Ik heb nu een spuitje waarmee in doseer. Ik zit nu op de 1,5 ml per drie kwartier. Eerder ging ik altijd weg zonder iets mee te nemen maar in merk gewoon dat dat niet te doen is. Op een gegeven breekt er paniek uit en wil ik zo snel mogelijk naar huis. Heb nu buisjes besteld zodat ik in ieder geval iets mee kan nemen mocht er paniek uitbreken."
"Bal0n zei: Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk. Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus . Klik om te vergroten... Sorry, snap niet hoe je dit zomaar kunt zeggen. GHB is wel degelijk verslavend. En niet zo'n beetje ook. Ik heb het nu een maand gebruikt omdat ik dacht: Oh zal inderdaad wel meevallen. Nou de afkick die je ervan krijgt is niet grappig en als ik dat had geweten had ik er nooit aan begonnen. In een woord vreselijk,"
"Natozlato zei: Dit heeft iemand gezegd in 2004. Toendertijd was ghb nog nieuw in de party scène. Mensen waren nog niet bekend met de risico's en zelfs professionals dachten dat het allemaal wel meeviel met ghb. Wist je niet dat je er ernstig lichamelijk verslaafd aan kan raken, toe je ermee begon? Klik om te vergroten... Goedemorgen, Mijn excuus ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en had inderdaad niet gezien dat deze reactie al zo'n tijd geleden is geplaatst. Ik wist inderdaad dat je verslaafd kan raken aan GHB maar omdat ik het 6 jaar geleden ook een paar maanden best veel had gebruikt en daarna nooit meer aangeraakt (en nooit afkick of iets) heb gehad, dacht ik: Oh lekker, doe het een paar weken en dan stop ik er weer mee. Nooit gedacht dat je binnen een paar weken zo lichamelijk afhankelijk kon zijn. En natuurlijk lees je wel eens dingen op internet dat je zoiets hebt van wow heftig. Maar heb bijna alles in mijn leven gebruikt en het daarna ook weer zo naast me neer kunnen leggen zonder enige afhankelijkheid. En dat dacht ik dit keer dus ook. Tot ik 3 weken geleden elke 2 a 3 uur wakker werd en dacht: huh hoe kan dat nou. en dat kwartje viel pas iets van een week later dat ik dacht: Omg dit komt door die troep. en toen ben ik me er in gaan verdiepen en op internet gekeken wat de afkickverschijnselen zijn van GHB. En ja hoor.. daar stond ik. (Zo vreselijk geschrokken) Zit nu op de anderhalve ml per keer. Maar niet om de 2 uur maar om de drie kwartier ongeveer. ben benieuwd of anderen het wel echt elke twee uur innemen, Op een gegeven moment word dat toch vaker?"
"Goedemiddag allemaal. Ik had even een vraagje: Bij dag "Belletje" rechts bovenin kan je zien als er iemand op je bericht heeft gerageerd. Maar dan druk ik erop en zie ik hele andere berichten die helemaal niet over de dingen gaan die ik heb gepost. Sorry voor de vraag hoor maar ben nog even aan het uitdokteren hoe het hier precies werkt. Vast bedankt!"
"roesjunkie zei: Welkom op het forum! Heel herkenbaar jouw verhaal. Zo is het bij mij de eerste keer ook gebeurd. Vanaf december tot februari dagelijks gebruikt en vanaf maart in die 24/7 cyclus beland. Inmiddels al drie keer op eigen houtje "afgekickt." Bij mij werden die twee uurtjes inderdaad ook steeds minder. Twee weken terug zat ik nog op 8ml per uur. Zoals Natozlato al aangeeft niet meer je dosis gaan verhogen. Ik weet niet of ik het ermee eens ben dat je door moet gaan tot je hulp krijgt. Zeker wel naar de huisarts gaan, maar de wachttijden bij verslavingszorg zijn lang en aangezien je er nog niet zo lang aan zit en je dosissen niet belachelijk hoog zijn zou ik zelf alvast proberen af te gaan bouwen. Hier op het forum genoeg topics en mensen die je ermee kunnen helpen, maar als je drie maanden moet wachten en al die tijd moet gaan blijven gebruiken, denk ik dat je steeds meer en vaker gaat nemen en drie maanden zijn dan heel lang. Kun je aan baclofen komen? Klik om te vergroten... Bedankt Roes voor je lieve bericht. Ik kan helaas echt geen profesionele hulp zoeken ivm de thuissituatie, Ik heb vannacht bijvoorbeeld 13 uur geslapen zonder afkick. alleen snachts een diazepam genomen en verder geslapen. Ik zou het echt zelf moeten doen. En ben blij dat ik nu nog op de 1,5 ml zit ipv van de op de 8 ml bijvoorbeeld. Ik weet het ook allemaal niet meer eiegenlijk..."
"Ganggang💯 zei: Hm vreemd. Ik word gewoon naar de topics geleid waar de notificatie over gaat. Klik om te vergroten... Hey hey kan je dat die berichten onder dat belletje ook verwijderen zodat je duidelijk ziet welke berichten er nieuw zijn zeg maar. Haha misschien stomme vraag hoor maar kom er niet helemaal uit x"