Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drank om tóch ghb te blijven gebruiken..

De drank om tóch ghb te blijven gebruiken..

71 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#1
newone19 zei:
Ik voetbal 3 keer per week alleen ik heb m’n voet gebroken dus ik kan atm helemaal niks. Werken-thuis-slapen-werken-thuis etc
Klik om te vergroten...
Ah dat is wel lastig ja!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Qwertyuiopa zei:
Ja zeker!!
Klik om te vergroten...
steam naam
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uhmm, jeetje weet ik niet eens uit mijn hoofd, donderdag kan ik weer even lekker gamen, pm me dan even, zoek ik het dan op! :tongueout: wat doe jij voor games?
Het is iets van goldenshot maar precies kan ik je nog geen antwoord op geven! :tongueout:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qwertyuiopa zei:
Uhmm, jeetje weet ik niet eens uit mijn hoofd, donderdag kan ik weer even lekker gamen, pm me dan even, zoek ik het dan op! :tongueout: wat doe jij voor games?
Het is iets van goldenshot maar precies kan ik je nog geen antwoord op geven! :tongueout:
Klik om te vergroten...
dayz, wow, csgo, path of exile
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
dayz, wow, csgo, path of exile
Klik om te vergroten...

Ik lol, rocket league en overwatch!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qwertyuiopa zei:
Ik lol, rocket league en overwatch!
Klik om te vergroten...
Binnenkort samen gamen?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Voetbalgame?
Een boek lezen
Diamond painting
Je verdiepen in een onderwerp
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Binnenkort samen gamen?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk!!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
newone19 zei:
Ja en het zou zo zonde zijn om een terug val te krijgen. Leef nu eindelijk zonder afkick. Alleen idd, die afleiding zoeken is nu wat lastiger.. gelukkig kan ik ook niet auto rijden op dit moment dus dat scheelt, kan ik het iig niet halen.
Klik om te vergroten...

Ja het is lastiger, maar uiteindelijk van een GHB verslaving afkomen is nog een heel stuk lastiger. Haal het niet meer, bestel het niet meer, verwijder de nummers uit je telefoon en gooi alles weg m.b.t. GHB. Je zal je zelf moeten dwingen om iets te gaan doen. Ga series bingewatchen of docu's. Verplicht je zelf iets te gaan zoeken.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wasgij puzzelen dat is leuuuukkkkk 😏
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thanks allemaal. Ben maar voor de 2e keer een boek gaan lezen over Holleeder, je moet wat 🤪
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lees een stripboek.

Of: contempleer erop wat de diepere oorzaken kunnen zijn van je verslaving. Dus niet ‘verveling is de oorzaak’ maar wat ligt ten grondslag aan die verveling.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stop super veel moeite in een hobby. Fitness (krachttraining) of gamen bijvoorbeeld. Dat hielp ook tegen mijn dagelijks blowen periode.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qwertyuiopa zei:
Ik lol, rocket league en overwatch!
Klik om te vergroten...

CS:GO is een goeie, heb een game nog nooit zo lang en serieus kunnen spelen. Vooral vanaf hogere ranks wordt het alleen maar leuker.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Woezoe zei:
CS:GO is een goeie, heb een game nog nooit zo lang en serieus kunnen spelen. Vooral vanaf hogere ranks wordt het alleen maar leuker.
Klik om te vergroten...

Die vind ik dan weer iets minder, wellicht omdat ik er gewoon niet zoveel tijd in heb gestopt hoor.
Heb wel echt heel veel tijd in rocket league zitten en op dit moment speel ik dus eigenlijk bijna alleen maar league of legends! Veel leuker dan ik had verwacht van te voren.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qwertyuiopa zei:
Die vind ik dan weer iets minder, wellicht omdat ik er gewoon niet zoveel tijd in heb gestopt hoor.
Heb wel echt heel veel tijd in rocket league zitten en op dit moment speel ik dus eigenlijk bijna alleen maar league of legends! Veel leuker dan ik had verwacht van te voren.
Klik om te vergroten...
Ik moet league of legends ook eens proberen, hoor de laatste tijd steeds meer mensen in mijn omgeving die 't de shit vinden.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou ook pauzes van GHB nu weer 3 weken.
Heb een paar keer keta gedaan.
Drink in de avond een flesje rode wijn soms en ga serie kijken.
Soms koop ik een grammetje wiet en ga ik even blowen.

Dat is mijn manier, ik wissel af van drugs.
Je weet dat te vaak GHB er niet leuker op word dus zou dat genoeg moeten zijn om er geen zin in te hebben toch?

Vraag je zelf af of je echt elke keer in drama verzeild wilt raken? Waarom heb je de drang om iets te gaan doen waar je mee in de problemen komt?
Probeer je op zulke vragen te focussen.
De eerste paar buisjes zijn lekker maar daarna weer dat je jezelf weer in positie zet dat je een probleem ontwikkeld. Het is het niet waard. Zodra je dat beseft dan zou je die drang wel kunnen tegenhouden.

20200102_140235.jpg
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Woezoe zei:
Ik moet league of legends ook eens proberen, hoor de laatste tijd steeds meer mensen in mijn omgeving die 't de shit vinden.
Klik om te vergroten...

Je moet je er even in verdiepen want het is in het begin veel informatie maar daarna is het super leuk om naar jou functie en champion op zoek te gaan!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe gaat het inmiddels?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
HierEnDaarEenFuifje zei:
Hoe gaat het inmiddels?
Klik om te vergroten...

Still the same. Heb GHB gehaald, MEGA triest maar pffff. Zit mezelf voor de gek te te houden dmv tegen mezelf te zeggen dat ik écht ga stoppen zodra ik weer kan voetballen, fitnessen etc....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."