#1
Ah dat is wel lastig ja!Ik voetbal 3 keer per week alleen ik heb m’n voet gebroken dus ik kan atm helemaal niks. Werken-thuis-slapen-werken-thuis etc
Ah dat is wel lastig ja!Ik voetbal 3 keer per week alleen ik heb m’n voet gebroken dus ik kan atm helemaal niks. Werken-thuis-slapen-werken-thuis etc
steam naamJa zeker!!
dayz, wow, csgo, path of exileUhmm, jeetje weet ik niet eens uit mijn hoofd, donderdag kan ik weer even lekker gamen, pm me dan even, zoek ik het dan op!wat doe jij voor games?
Het is iets van goldenshot maar precies kan ik je nog geen antwoord op geven!![]()
dayz, wow, csgo, path of exile
Binnenkort samen gamen?Ik lol, rocket league en overwatch!
Binnenkort samen gamen?
Ja en het zou zo zonde zijn om een terug val te krijgen. Leef nu eindelijk zonder afkick. Alleen idd, die afleiding zoeken is nu wat lastiger.. gelukkig kan ik ook niet auto rijden op dit moment dus dat scheelt, kan ik het iig niet halen.
Ik lol, rocket league en overwatch!
CS:GO is een goeie, heb een game nog nooit zo lang en serieus kunnen spelen. Vooral vanaf hogere ranks wordt het alleen maar leuker.
Ik moet league of legends ook eens proberen, hoor de laatste tijd steeds meer mensen in mijn omgeving die 't de shit vinden.Die vind ik dan weer iets minder, wellicht omdat ik er gewoon niet zoveel tijd in heb gestopt hoor.
Heb wel echt heel veel tijd in rocket league zitten en op dit moment speel ik dus eigenlijk bijna alleen maar league of legends! Veel leuker dan ik had verwacht van te voren.

Ik moet league of legends ook eens proberen, hoor de laatste tijd steeds meer mensen in mijn omgeving die 't de shit vinden.
Hoe gaat het inmiddels?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."