Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goedemorgen iedereen even een vraagje ..nu met die corona geraaken wij niet meer aan ghb weten jullie soms waar wij deze kunnen bestellen aub hebben het echt wel nodig veel liefs"
"nu met die Corona tijden geraken wij er ook niet meer aan om een beetje gek te worden en zelf maken ??, moeilijk aan gbl te komen of toch ???"
"Ganggang馃挴 zei: Lees de huisregels. Klik om te vergroten..."
"doe ik wel maar ze vragen en zetten hier zo wat van alles op daarom is dit verkeerd dan ??"
"sorry stelde ons gewoon deze vraag even en met klanten daar houden wij ons echt niet mee bezig dacht dat je hier eventueel ook met raad konden praten of geven ?, geen kwade bedoelingen sorry"