#1
Nou dat is het juist, ik heb op dit moment geen problemen in m’n leven waarvoor ik zou moeten weglopen. Ik begon aan de G toen m’n relatie over ging en dat liep uit op een lichamelijke verslaving... Nu heb ik alleen dat ik het doodsaai vind zonder..
Het probleem in je leven was dus waarschijnlijk op dat moment het verbreken van de relatie? Afkicken is het beste antwoord lijkt mij. Je zonder G niet kunnen vermaken is gevaarlijk.