Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXyrem recept .

Xyrem recept .

121 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Kun jik nog aan ghb komen ?
Klik om te vergroten...
Ja, via me huisarts op recept✅
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pleuny zei:
Kut man maar meen je dit echt ?
Klik om te vergroten...
Als ik hem zou krijgen zou ik een scène neerzetten die Oscar-waardig is 🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brakka Mang zei:
Ik vind dat ik een miljoen nodig heb om niet suïcidaal te zijn😈
Klik om te vergroten...
Kut man maar meen je dit echt ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb
Klik om te vergroten...
Meen je dit?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Meen je dit?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Nope niet echt
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk zit alles half toch tussen je oren mja ..
p
pippilangkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Slaap problemen zijn bij mij snel weg na veel gebruik .
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
pippilangkous zei:
Hoe bedoel je?
Klik om te vergroten...
Dat ghb slaap problemen, na afhankelijk te zijn geweest snel verdwijnen .
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben al heel lang van mijn favoriete drugs alcohol af, heb nog een tijd aan de ghb gezeten maar daar was ik op een gegeven moment ook klaar mee. Naarmate ik ouder wordt vind ik meer zin in het leven en nuttige dingen doen zonder drugs dan met merk ik.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen denkt dat ik een vrouw ben ofz nee ik ben een man ...
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
Klik om te vergroten...
Ik ben minder hopeloos met ghb dan zonder , zegt voor mij genoeg . Langdurige heroine verslaafden blijven soms ook op een onderhouds dosissen van weet ik het . Waarom dan ?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
Klik om te vergroten...
Zware chronische depressie vanaf me 12e, hulp is bullshit en medicijnen werken niet .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
Klik om te vergroten...
Hetzelfde standaard zoek hulp hoor ik mijn hele leven al . Ik zit bij verslavings instantie , ik krijg therapie , ik zit op medicatie wat ik moet af gaan bouwen . Sommigen hebben gewoon wat nodig waar ik 1 van ben .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.

Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.

Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…

Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.

Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.

Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.

Hoop snel dat het beter met je gaat.
Klik om te vergroten...
Maar ik weet zelf ook wel dat ik dat nooit voorgeschreven ga krijgen. Iemand hier zei dat alleen een neuroloog dat kan voorschrijvem . Maar ja anyway in italie gebruiken ze ook ghb voor alcohol verslaafden onder naam "Alcover"
Hoe the fuck is dat dan logisch ? Heb echt haat aan die nieuwe gbl wet geving , fuck dat ..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Meen je dit?
Klik om te vergroten...
Ja zeker .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Pleuny zei:
Ik ben minder hopeloos met ghb dan zonder , zegt voor mij genoeg . Langdurige heroine verslaafden blijven soms ook op een onderhouds dosissen van weet ik het . Waarom dan ?
Klik om te vergroten...
Klopt maar toch wil je liever van de heroïne af. Voor veel mensen is het gewoon te moeilijk en die proberen er vaak mee oud te worden. Of switchen naar methadon of buprenorfine omdat je dan veel minder last hebt van je verslaving (1x per dag doseren ipv iedere 6 uur )

Ik gebruik nu 2 jaar heroïne en al 4 jaar ongeveer opiaten zoals oxycodon, morfine, codeïne, tramadol.

Op de lichamelijke pijn na wat voor mij de nummer 1 reden is dat ik opiaten gebruik houd het je natuurlijk wel verdoofd en eigenlijk is dat helemaal kut. Moeite hebben met vreugde voelen of omgaan met verlies. Het word allemaal niet zo goed verwerkt omdat je verdoofd bent en dit werkt ook zo met ghb natuurlijk.

Ik ga je niet oordelen over je ghb gebruik, dat zou heel hypocriet zijn. Ken zelf ook tien redenen opnoemen om me gebruik goed te praten.

Máár ondanks al dat, er zijn ook voordelen aan de momenten dat je (ff) clean bent. Alleen al de vogels die fluiten en de geur van het bos. De weerkaatsing van de zon op het water. Alleen al die kleine dingen al voelen zoveel beter aan als je nuchter bent.

Ik moest een keer keihard janken dat ik me zwaar depressief en suicidaal voelde. En niet omdat ik mij zo voelde, maar juist van blijdschap DAT IK DAT VOELDE. Denk daar eens over na.

Fijne avond @Pleuny het beste ✌🏼
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Klopt maar toch wil je liever van de heroïne af. Voor veel mensen is het gewoon te moeilijk en die proberen er vaak mee oud te worden. Of switchen naar methadon of buprenorfine omdat je dan veel minder last hebt van je verslaving (1x per dag doseren ipv iedere 6 uur )

Ik gebruik nu 2 jaar heroïne en al 4 jaar ongeveer opiaten zoals oxycodon, morfine, codeïne, tramadol.

Op de lichamelijke pijn na wat voor mij de nummer 1 reden is dat ik opiaten gebruik houd het je natuurlijk wel verdoofd en eigenlijk is dat helemaal kut. Moeite hebben met vreugde voelen of omgaan met verlies. Het word allemaal niet zo goed verwerkt omdat je verdoofd bent en dit werkt ook zo met ghb natuurlijk.

Ik ga je niet oordelen over je ghb gebruik, dat zou heel hypocriet zijn. Ken zelf ook tien redenen opnoemen om me gebruik goed te praten.

Máár ondanks al dat, er zijn ook voordelen aan de momenten dat je (ff) clean bent. Alleen al de vogels die fluiten en de geur van het bos. De weerkaatsing van de zon op het water. Alleen al die kleine dingen al voelen zoveel beter aan als je nuchter bent.

Ik moest een keer keihard janken dat ik me zwaar depressief en suicidaal voelde. En niet omdat ik mij zo voelde, maar juist van blijdschap DAT IK DAT VOELDE. Denk daar eens over na.

Fijne avond @Pleuny het beste ✌🏼
Klik om te vergroten...
Hey bedankt man ik waardeer je berichtje ! Klote voor je van die pijn , hoop dat alles oke met je gaat !
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Klopt maar toch wil je liever van de heroïne af. Voor veel mensen is het gewoon te moeilijk en die proberen er vaak mee oud te worden. Of switchen naar methadon of buprenorfine omdat je dan veel minder last hebt van je verslaving (1x per dag doseren ipv iedere 6 uur )

Ik gebruik nu 2 jaar heroïne en al 4 jaar ongeveer opiaten zoals oxycodon, morfine, codeïne, tramadol.

Op de lichamelijke pijn na wat voor mij de nummer 1 reden is dat ik opiaten gebruik houd het je natuurlijk wel verdoofd en eigenlijk is dat helemaal kut. Moeite hebben met vreugde voelen of omgaan met verlies. Het word allemaal niet zo goed verwerkt omdat je verdoofd bent en dit werkt ook zo met ghb natuurlijk.

Ik ga je niet oordelen over je ghb gebruik, dat zou heel hypocriet zijn. Ken zelf ook tien redenen opnoemen om me gebruik goed te praten.

Máár ondanks al dat, er zijn ook voordelen aan de momenten dat je (ff) clean bent. Alleen al de vogels die fluiten en de geur van het bos. De weerkaatsing van de zon op het water. Alleen al die kleine dingen al voelen zoveel beter aan als je nuchter bent.

Ik moest een keer keihard janken dat ik me zwaar depressief en suicidaal voelde. En niet omdat ik mij zo voelde, maar juist van blijdschap DAT IK DAT VOELDE. Denk daar eens over na.

Fijne avond @Pleuny het beste ✌🏼
Klik om te vergroten...
Misschien een domme vraag maar kan kratom eventueel niet helpen voor je om van die zwaardere shit af te komen ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pleuny zei:
vind ik dat ik recht op een soort gelijk alternatief
Klik om te vergroten...
😲
Pleuny zei:
Fuck de gene die er voor hebben gezord dat het schaars werd .
Klik om te vergroten...
Dus fuck jezelf ook? Door door zeuren en dit als een RECHT zien werk je er aardig aan mee he!
Pleuny zei:
Toevallig wel ja uitzonderlijk absurd .
Klik om te vergroten...
Totaal ansurd
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
😲

Dus fuck jezelf ook? Door door zeuren en dit als een RECHT zien werk je er aardig aan mee he!

Totaal ansurd
Klik om te vergroten...
Ja ja het was ook maar een grapje gedeeltelijk , niet alles zo letterlijk nemen man wat ik lul 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."