#1
Ja, via me huisarts op recept✅Kun jik nog aan ghb komen ?
Ja, via me huisarts op recept✅Kun jik nog aan ghb komen ?
Als ik hem zou krijgen zou ik een scène neerzetten die Oscar-waardig is 🤣Kut man maar meen je dit echt ?
Kut man maar meen je dit echt ?Ik vind dat ik een miljoen nodig heb om niet suïcidaal te zijn😈
Meen je dit?Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb
Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.Meen je dit?
Uiteindelijk zit alles half toch tussen je oren mja ..Nope niet echt
Hoe bedoel je?Slaap problemen zijn bij mij snel weg na veel gebruik .
Dat ghb slaap problemen, na afhankelijk te zijn geweest snel verdwijnen .Hoe bedoel je?
Iedereen denkt dat ik een vrouw ben ofz nee ik ben een man ...Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.
Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.
Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…
Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.
Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.
Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.
Hoop snel dat het beter met je gaat.
Ik ben minder hopeloos met ghb dan zonder , zegt voor mij genoeg . Langdurige heroine verslaafden blijven soms ook op een onderhouds dosissen van weet ik het . Waarom dan ?Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.
Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.
Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…
Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.
Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.
Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.
Hoop snel dat het beter met je gaat.
Zware chronische depressie vanaf me 12e, hulp is bullshit en medicijnen werken niet .Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.
Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.
Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…
Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.
Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.
Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.
Hoop snel dat het beter met je gaat.
Hetzelfde standaard zoek hulp hoor ik mijn hele leven al . Ik zit bij verslavings instantie , ik krijg therapie , ik zit op medicatie wat ik moet af gaan bouwen . Sommigen hebben gewoon wat nodig waar ik 1 van ben .Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.
Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.
Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…
Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.
Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.
Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.
Hoop snel dat het beter met je gaat.
Maar ik weet zelf ook wel dat ik dat nooit voorgeschreven ga krijgen. Iemand hier zei dat alleen een neuroloog dat kan voorschrijvem . Maar ja anyway in italie gebruiken ze ook ghb voor alcohol verslaafden onder naam "Alcover"Ik denk dat hij/zij, weet niet steeds niet of Pleuny man/vrouw is. Maar je hebt Xyrem echt niet nodig.
Je hebt goede hulp nodig voor je onderliggende klachten.
Drugs is niet de oplossing voor je problemen. Je stopt ze weg, je moet er toch een keer echt actie mee gaan ondernemen…
Hoe zie je dit voor je? Voor altijd aan de Xyrem? Daar gaan ze echt niet mee akkoord.
Mag ik vragen welke klachten je allemaal in het dagelijks leven ervaart, waarvan je denkt, ik heb hier echt drugs voor nodig.
Het is letterlijk alleen uitstellen van iets wat je uit eindelijk onder controle moet zien te krijgen.
Hoop snel dat het beter met je gaat.
Ja zeker .Meen je dit?
Klopt maar toch wil je liever van de heroïne af. Voor veel mensen is het gewoon te moeilijk en die proberen er vaak mee oud te worden. Of switchen naar methadon of buprenorfine omdat je dan veel minder last hebt van je verslaving (1x per dag doseren ipv iedere 6 uur )Ik ben minder hopeloos met ghb dan zonder , zegt voor mij genoeg . Langdurige heroine verslaafden blijven soms ook op een onderhouds dosissen van weet ik het . Waarom dan ?
Hey bedankt man ik waardeer je berichtje ! Klote voor je van die pijn , hoop dat alles oke met je gaat !Klopt maar toch wil je liever van de heroïne af. Voor veel mensen is het gewoon te moeilijk en die proberen er vaak mee oud te worden. Of switchen naar methadon of buprenorfine omdat je dan veel minder last hebt van je verslaving (1x per dag doseren ipv iedere 6 uur )
Ik gebruik nu 2 jaar heroïne en al 4 jaar ongeveer opiaten zoals oxycodon, morfine, codeïne, tramadol.
Op de lichamelijke pijn na wat voor mij de nummer 1 reden is dat ik opiaten gebruik houd het je natuurlijk wel verdoofd en eigenlijk is dat helemaal kut. Moeite hebben met vreugde voelen of omgaan met verlies. Het word allemaal niet zo goed verwerkt omdat je verdoofd bent en dit werkt ook zo met ghb natuurlijk.
Ik ga je niet oordelen over je ghb gebruik, dat zou heel hypocriet zijn. Ken zelf ook tien redenen opnoemen om me gebruik goed te praten.
Máár ondanks al dat, er zijn ook voordelen aan de momenten dat je (ff) clean bent. Alleen al de vogels die fluiten en de geur van het bos. De weerkaatsing van de zon op het water. Alleen al die kleine dingen al voelen zoveel beter aan als je nuchter bent.
Ik moest een keer keihard janken dat ik me zwaar depressief en suicidaal voelde. En niet omdat ik mij zo voelde, maar juist van blijdschap DAT IK DAT VOELDE. Denk daar eens over na.
Fijne avond @Pleuny het beste ✌🏼
Misschien een domme vraag maar kan kratom eventueel niet helpen voor je om van die zwaardere shit af te komen ?Klopt maar toch wil je liever van de heroïne af. Voor veel mensen is het gewoon te moeilijk en die proberen er vaak mee oud te worden. Of switchen naar methadon of buprenorfine omdat je dan veel minder last hebt van je verslaving (1x per dag doseren ipv iedere 6 uur )
Ik gebruik nu 2 jaar heroïne en al 4 jaar ongeveer opiaten zoals oxycodon, morfine, codeïne, tramadol.
Op de lichamelijke pijn na wat voor mij de nummer 1 reden is dat ik opiaten gebruik houd het je natuurlijk wel verdoofd en eigenlijk is dat helemaal kut. Moeite hebben met vreugde voelen of omgaan met verlies. Het word allemaal niet zo goed verwerkt omdat je verdoofd bent en dit werkt ook zo met ghb natuurlijk.
Ik ga je niet oordelen over je ghb gebruik, dat zou heel hypocriet zijn. Ken zelf ook tien redenen opnoemen om me gebruik goed te praten.
Máár ondanks al dat, er zijn ook voordelen aan de momenten dat je (ff) clean bent. Alleen al de vogels die fluiten en de geur van het bos. De weerkaatsing van de zon op het water. Alleen al die kleine dingen al voelen zoveel beter aan als je nuchter bent.
Ik moest een keer keihard janken dat ik me zwaar depressief en suicidaal voelde. En niet omdat ik mij zo voelde, maar juist van blijdschap DAT IK DAT VOELDE. Denk daar eens over na.
Fijne avond @Pleuny het beste ✌🏼
😲vind ik dat ik recht op een soort gelijk alternatief
Dus fuck jezelf ook? Door door zeuren en dit als een RECHT zien werk je er aardig aan mee he!Fuck de gene die er voor hebben gezord dat het schaars werd .
Totaal ansurdToevallig wel ja uitzonderlijk absurd .
Ja ja het was ook maar een grapje gedeeltelijk , niet alles zo letterlijk nemen man wat ik lul 🤣😲
Dus fuck jezelf ook? Door door zeuren en dit als een RECHT zien werk je er aardig aan mee he!
Totaal ansurd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."