Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXyrem recept .

Xyrem recept .

121 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Potverdomme kan ik mijn huisarts jouw huisarts laten bellen🤣
Klik om te vergroten...
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .
Heb recept voor 225ml per week .
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar OT: Ik heb hier ook lang mee geworsteld maar inmiddels als zes maanden van de G af en moet zeggen dat het steeds beter gaat en ik al tijden niet depressief ben. Het was voor mij lang ook heel functioneel maar op een geven moment bereikte ik een punt dat ik dacht dit wil ik ook niet mijn hele leven. Dus ben ik andere dingen gaan proberen en slaap, of het niet kunnen slapen door PtSS was toch wel het fundament van mijn depressie. Ik ben vooral met vitamines de balans in mijn eigen serotonine aanmaak gaan herstellen en dat werkt tot noch toe aardig goed.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .
Heb recept voor 225ml per week .
Klik om te vergroten...
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
Maar OT: Ik heb hier ook lang mee geworsteld maar inmiddels als zes maanden van de G af en moet zeggen dat het steeds beter gaat en ik al tijden niet depressief ben. Het was voor mij lang ook heel functioneel maar op een geven moment bereikte ik een punt dat ik dacht dit wil ik ook niet mijn hele leven. Dus ben ik andere dingen gaan proberen en slaap, of het niet kunnen slapen door PtSS was toch wel het fundament van mijn depressie. Ik ben vooral met vitamines de balans in mijn eigen serotonine aanmaak gaan herstellen en dat werkt tot noch toe aardig goed.
Klik om te vergroten...
Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣
Maar ik kan je wel verklappen dat ik me vaak aardig kut voel en veel dingen de praktische dingen als hulp bla bla "ga naar dokter" bla bla wordt je aardig beu van. Want het doet niks werkelijk .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣
Klik om te vergroten...
Was het maar zo een feest , maar wie weet gaat het me lukken .
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pleuny zei:
Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣
Maar ik kan je wel verklappen dat ik me vaak aardig kut voel en veel dingen de praktische dingen als hulp bla bla "ga naar dokter" bla bla wordt je aardig beu van. Want het doet niks werkelijk .
Klik om te vergroten...
Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brakka Mang zei:
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen
Klik om te vergroten...

Brakka Mang zei:
Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣
Klik om te vergroten...
Slaap problemen zijn bij mij snel weg na veel gebruik .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Ik hoor een petitie.nl aankomen
Klik om te vergroten...
Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Ik hoor een petitie.nl aankomen
Klik om te vergroten...
Kun jik nog aan ghb komen ?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat ik een miljoen nodig heb om niet suïcidaal te zijn😈
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nope niet echt
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brakka Mang zei:
Nope niet echt
Klik om te vergroten...
Oke en is het leven niet uber saai ? Vind je het dan niet kut om op een drugs forum te zitten en eventuel getriggerd worden of heb je dit niet? Goed van je man respect !
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Ik ben al heel lang van mijn favoriete drugs alcohol af, heb nog een tijd aan de ghb gezeten maar daar was ik op een gegeven moment ook klaar mee. Naarmate ik ouder wordt vind ik meer zin in het leven en nuttige dingen doen zonder drugs dan met merk ik.
Klik om te vergroten...
Ja dat ghb is linke soep voor mij , ik kan dat spul niet niet 24/7 meer gebruiken . Wou dat ik er klaar mee was maar het heeft me altijd in de greep als ik eraan zit helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Da's het probleem niet ook na de ontwenning is me leven kut en ben ik dood beter af
Klik om te vergroten...
Hoe lang is het langste dat je 100% nuchter bent gebleven?

Pleuny zei:
Oke en is het leven niet uber saai ?
Goed van je man respect !
Klik om te vergroten...
Als je leven saai is nuchter, is er bij de bron iets niet oke.
Dat geldt dan ook voor anderen die zich zo voelen zoals @Dopemonster .

Ook is het zo dat als je al jaaaaasren lang drugs gebruikt en dus je gevoelens en emoties zo lang onderdrukt je hersenen, denkwijze, inzichten etc niet beter weten.
Het kan zelfs na erg lang/veel drugs gebruik je brein (persoonlijkheid?) blijvend veranderen.

Net als bv mensen die al zeg, 20
Jaar veel te dik zijn door teveel eten en ongezond leven na een dieet zich ook niet meteen goed voelen. Als je je al 20+ jaar volpropt moet je niet verwachten dat je binnen weken of maanden je weer 100% voelt.

Kan wel jaren duren tot je lijf en brein als een nuchtere KAN functioneren. Komt die tijd eindelijk dan voel je je zonder drugs of (over)eten veel beter als met!

Je lijf en brein hebben veel tijd nodig om af te kicken van wat eerst “normaal” was.

Knap hoor @Brakka Mang !
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Helemaal nuchter zijn mensen hier zelden denk ik
Klik om te vergroten...
Ikke! Al bijna 5 maanden. Joehoee
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Hoe lang is het langste dat je 100% nuchter bent gebleven?
Klik om te vergroten...
6 weken. Drugsvrij heb ik langer vol gehouden maar niet medicijnenvrij. Denk dan aan anti depressiva, anti psychotica, en uiteindelijk weer benzodiazepines en opioïden
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
6 weken. Drugsvrij heb ik langer vol gehouden maar niet medicijnenvrij. Denk dan aan anti depressiva, anti psychotica, en uiteindelijk weer benzodiazepines en opioïden
Klik om te vergroten...
6 weken is heel erg kort. Dan kun je denk ik nog geen oordeel vellen hoe echt nuchter zijn is. Blijf eens minimaal 6 maanden tot een jaar 100% nuchter. Dan merk je het wel.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
6 weken is heel erg kort. Dan kun je denk ik nog geen oordeel vellen hoe echt nuchter zijn is. Blijf eens minimaal 6 maanden tot een jaar 100% nuchter. Dan merk je het wel.
Klik om te vergroten...
Ik heb een lichamelijke conditie die zonder die meds weer erg lijden toebrengen in me leven dus het is een beetje dubbelop voor mij. Lichamelijk voel ik me beter en minder pijn ( heb chronische zenuwpijn) Maar het beinvloed me psyche wel enorm idd en misschien dat leven = lijden wel een goeie conclusie is. Dat ik beter nuchter lijdend kan genieten dan verdoofd niks meer voelen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pleuny zei:
Ja dat ghb is linke soep voor mij , ik kan dat spul niet niet 24/7 meer gebruiken . Wou dat ik er klaar mee was maar het heeft me altijd in de greep als ik eraan zit helaas.
Klik om te vergroten...
Das een beetje het nare eraan, dat hebben een heleboel mensen. Het is me een tijd goed af gegaan maar op een gegeven moment wogen de voordelen niet meer op tegen de nadelen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
6 weken is heel erg kort. Dan kun je denk ik nog geen oordeel vellen hoe echt nuchter zijn is. Blijf eens minimaal 6 maanden tot een jaar 100% nuchter. Dan merk je het wel.
Klik om te vergroten...
Nou in zes weken kan je enorme verschillen merken hoor. Tuurlijk zal lang niet alles hersteld zijn. Sterker nog je hersenen zijn in die tijd nog amper aangepast aan het normale leven. Die schommelingen zijn vaak juist wel Interessant omdat je je met periodes ook heel erg goed kan voelen (dan heeft je hoofd toevallig zelf teveel stofjes aangemaakt).

Meestal na 9 maanden tot een jaar inderdaad is het grootste deel wel gestabiliseerd.

Toch is mentale ondersteuning hierbij vaak erg belangrijk. Zeker als er al sprake is van depressie of andere psychische klachten of stoornissen. Het is makkelijk om in het negatieve te denken. Of bijvoorbeeld hele hoge eisen te stellen en balen als het niet lukt. Dan is het lastig om zo'n lange tijd clean door te komen. Is mijn ervaring in elk geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."