#1
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .Potverdomme kan ik mijn huisarts jouw huisarts laten bellen🤣
Heb recept voor 225ml per week .
Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .Potverdomme kan ik mijn huisarts jouw huisarts laten bellen🤣
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣Hij had zelfs in de kast staan om te proberen . Sodium oxybaat , hii was er zelf ook fan van .
Heb recept voor 225ml per week .
Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣Maar OT: Ik heb hier ook lang mee geworsteld maar inmiddels als zes maanden van de G af en moet zeggen dat het steeds beter gaat en ik al tijden niet depressief ben. Het was voor mij lang ook heel functioneel maar op een geven moment bereikte ik een punt dat ik dacht dit wil ik ook niet mijn hele leven. Dus ben ik andere dingen gaan proberen en slaap, of het niet kunnen slapen door PtSS was toch wel het fundament van mijn depressie. Ik ben vooral met vitamines de balans in mijn eigen serotonine aanmaak gaan herstellen en dat werkt tot noch toe aardig goed.
Was het maar zo een feest , maar wie weet gaat het me lukken .Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen van narcolelsie googelen 😈🤣
Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣Ok dus ik zat op hetzelfde punt als jij praktisch . Ghb was mijn anti depressiva en die is nu weg. En nee natuurlijk krijg ik niet ineens xyrem 🤣
Maar ik kan je wel verklappen dat ik me vaak aardig kut voel en veel dingen de praktische dingen als hulp bla bla "ga naar dokter" bla bla wordt je aardig beu van. Want het doet niks werkelijk .
Whahaha wat een held. Nou gaat mijn sick mind toch even de symptomen
Slaap problemen zijn bij mij snel weg na veel gebruik .Nee en ik speel zelf graag voor dokter maar ik geloof niet in permanente depressie. Uiteindelijk heeft het toch met stofjes in je hersenen te maken en langdurig middelengebruik of misbruik maakt daar best een zooitje van. In mijn geval icm met een lastige jeugd, turbulent en rumoerig leven en langdurig in de ‘i dont give afuck stand’ heeft het veel tijd gekost om die chemische balans te herstellen en op een wat gezondere manier mijn innerlijke uitdagingen aan te kunnen pakken. Slapen is nog steeds een dingetje maar gaat stukken beter en das echt cruciaal wanneer gij niet goed in UT bolleke bent🤣
Als ik vind dat ik xyrem nodig heb om niet suicidaal te zijn vind ik dat ik daar recht op heb .Ik hoor een petitie.nl aankomen
Kun jik nog aan ghb komen ?Ik hoor een petitie.nl aankomen
Oke en is het leven niet uber saai ? Vind je het dan niet kut om op een drugs forum te zitten en eventuel getriggerd worden of heb je dit niet? Goed van je man respect !Nope niet echt
Ja dat ghb is linke soep voor mij , ik kan dat spul niet niet 24/7 meer gebruiken . Wou dat ik er klaar mee was maar het heeft me altijd in de greep als ik eraan zit helaas.Ik ben al heel lang van mijn favoriete drugs alcohol af, heb nog een tijd aan de ghb gezeten maar daar was ik op een gegeven moment ook klaar mee. Naarmate ik ouder wordt vind ik meer zin in het leven en nuttige dingen doen zonder drugs dan met merk ik.
Hoe lang is het langste dat je 100% nuchter bent gebleven?Da's het probleem niet ook na de ontwenning is me leven kut en ben ik dood beter af
Als je leven saai is nuchter, is er bij de bron iets niet oke.Oke en is het leven niet uber saai ?
Goed van je man respect !
Ikke! Al bijna 5 maanden. JoehoeeHelemaal nuchter zijn mensen hier zelden denk ik
6 weken. Drugsvrij heb ik langer vol gehouden maar niet medicijnenvrij. Denk dan aan anti depressiva, anti psychotica, en uiteindelijk weer benzodiazepines en opioïdenHoe lang is het langste dat je 100% nuchter bent gebleven?
6 weken is heel erg kort. Dan kun je denk ik nog geen oordeel vellen hoe echt nuchter zijn is. Blijf eens minimaal 6 maanden tot een jaar 100% nuchter. Dan merk je het wel.6 weken. Drugsvrij heb ik langer vol gehouden maar niet medicijnenvrij. Denk dan aan anti depressiva, anti psychotica, en uiteindelijk weer benzodiazepines en opioïden
Ik heb een lichamelijke conditie die zonder die meds weer erg lijden toebrengen in me leven dus het is een beetje dubbelop voor mij. Lichamelijk voel ik me beter en minder pijn ( heb chronische zenuwpijn) Maar het beinvloed me psyche wel enorm idd en misschien dat leven = lijden wel een goeie conclusie is. Dat ik beter nuchter lijdend kan genieten dan verdoofd niks meer voelen.6 weken is heel erg kort. Dan kun je denk ik nog geen oordeel vellen hoe echt nuchter zijn is. Blijf eens minimaal 6 maanden tot een jaar 100% nuchter. Dan merk je het wel.
Das een beetje het nare eraan, dat hebben een heleboel mensen. Het is me een tijd goed af gegaan maar op een gegeven moment wogen de voordelen niet meer op tegen de nadelen.Ja dat ghb is linke soep voor mij , ik kan dat spul niet niet 24/7 meer gebruiken . Wou dat ik er klaar mee was maar het heeft me altijd in de greep als ik eraan zit helaas.
Nou in zes weken kan je enorme verschillen merken hoor. Tuurlijk zal lang niet alles hersteld zijn. Sterker nog je hersenen zijn in die tijd nog amper aangepast aan het normale leven. Die schommelingen zijn vaak juist wel Interessant omdat je je met periodes ook heel erg goed kan voelen (dan heeft je hoofd toevallig zelf teveel stofjes aangemaakt).6 weken is heel erg kort. Dan kun je denk ik nog geen oordeel vellen hoe echt nuchter zijn is. Blijf eens minimaal 6 maanden tot een jaar 100% nuchter. Dan merk je het wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."