Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afkicken - de meest humane manier

GHB afkicken - de meest humane manier

224 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
F.E.A.R. zei:
Ik heb ooit uitgerekend dat in 1 dosis GHB ongeveer 1,2 gram zout zit. Ter vergelijking, een max van 5 gram pd is het advies en over het algemeen overschrijd je dit al met normale voeding. Een G avontuur is dus behoorlijk salty.
Klik om te vergroten...
Haha dat verklaard al dat zweet! dagen van vrijdag tot zondag!
250 ML ging erdoor heen gebruikte ook coke bij dus moest echt elk 45 min(4 ML) bij doseren+tollerantie lekker dan hoor nu dat je 300 gram zout naar binnen heb gewerkt in het verleden. Leuk weekend
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sunnydf zei:
O sorry man ,ik had erbij moeten zetten dat ik het over de baclofen heb
Klik om te vergroten...

Oh ja begrepen we elkaar verkeerd zo
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zwijgrecht zei:
Thanks man, hebben we allebei stof tot nadenken haha,je verhaal komt herkenbaar over maar niet perse op de details als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben G nooit gaan gebruiken om te presteren, eerder om te verdoven, Ben nooit voor mijn gevoel heel hard gegaan zoals je die mensen eerder in die documentaire van Tygo Gernand zag, maar meer dat je weet dat je teveel heb genomen omdat je alles op alles zet om niet om te flikkeren op werk of midden in de albert heijn :sweatsmile: Het hele positieve blij zijn creatief etc dingen durven herken ik niet echt goed, maar het kan heel goed zijn dat ik t zelf niet doorheb. Andere mensen op een gegeven moment wel en daar gaat t fout, bizar genoeg terwijl ik dit typ krijg ik wel er wel zin in, is tenslotte al 2 jaar geleden en een halve liter halen, wat kan er fout gaan? Heb heel veel baclofen dus afkicken zal niet moeilijk zijn. Afkicken niet maar er ook echt afblijven is een ander verhaal...terwijl ik laatst best trots was dat ik iemand tegenkwam die verkocht (hier in de omgeving gebruikt zo goed als niemand het) en nee zei tegen een litertje, terwijl ik 2 jaar terug een stash had en niet op 1 plek natuurlijk want teveel risico:coldsweat:

Heel raar spul dat GHB, ik hoop, afkloppen, dat ik en vele anderen zich niet meer laten meeslepen op deze manier

Sterkte strijders, komt ongetwijfeld goed. Het is vast niet zo erg als die getripte mensen uit RolLuik city:sob:
Klik om te vergroten...

Vreemd dat het voor iedereen anders werkt. Ik neem een dosis en kan ineens voor een volle zaal mensen spreken. Zelfvertrouwen door het dak zo hoog. Daarom is leven zonder G zo lastig.

Conjo zei:
Haha dat verklaard al dat zweet! dagen van vrijdag tot zondag!
250 ML ging erdoor heen gebruikte ook coke bij dus moest echt elk 45 min(4 ML) bij doseren+tollerantie lekker dan hoor nu dat je 300 gram zout naar binnen heb gewerkt in het verleden. Leuk weekend
Klik om te vergroten...

Met coke erbij is wel zo verdomd fijn.. Soms roept de duivel en doe je dit soort gekkigheid. Misschien komt wijsheid toch met de jaren.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
F.E.A.R. zei:
Vreemd dat het voor iedereen anders werkt. Ik neem een dosis en kan ineens voor een volle zaal mensen spreken. Zelfvertrouwen door het dak zo hoog. Daarom is leven zonder G zo lastig.
Klik om te vergroten...

Ik ook hoor versier meisjes overal waar ik ben regel zelfs nummers bij de kassa als ik boodschappen doe. Ben zelfverzekerd en ben goed spraakzaam.
Je libido hoort ook hoog te zijn bij GHB.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rebell zei:
Ik ook hoor versier meisjes overal waar ik ben regel zelfs nummers bij de kassa als ik boodschappen doe. Ben zelfverzekerd en ben goed spraakzaam.
Je libido hoort ook hoog te zijn bij GHB.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar.

Wie heeft ervaring met een langdurige behandeling met Baclofen tegen cravings? Welke dosis neem je per dag? Er zijn studies die zeggen dat 100mg voor alcoholverslaving the sweet point is. Dr Ameisen slikt 120mg per dag. Dat is nadat hij eerst tot 270mg had opgebouwd om van de cravings af te komen. Maar meer dan 120 is blijkbaar niet nodig voor lange termijn.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
F.E.A.R. zei:
Helemaal waar.

Wie heeft ervaring met een langdurige behandeling met Baclofen tegen cravings? Welke dosis neem je per dag? Er zijn studies die zeggen dat 100mg voor alcoholverslaving the sweet point is. Dr Ameisen slikt 120mg per dag. Dat is nadat hij eerst tot 270mg had opgebouwd om van de cravings af te komen. Maar meer dan 120 is blijkbaar niet nodig voor lange termijn.
Klik om te vergroten...
Ik, slikte op t hoogtepunt 150 tot 200 en inmiddels nog maar 50. Met de intentie binnen kort te kappen. Als ik niet lekker in mn vel zit soms 75 of 100 maar denk dat dat meer placebo is. En langdurig is in dit geval een jaartje ongeveer en na 4 of 5 maanden op hoogste dosis en abstinent een poos. Obsessie met drank en g lijkt wel verdwenen en weigerde laatst benzo's voorgeschreven te krijgen , dat had ik niet verwacht zegmaar
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zwijgrecht zei:
Ik, slikte op t hoogtepunt 150 tot 200 en inmiddels nog maar 50. Met de intentie binnen kort te kappen. Als ik niet lekker in mn vel zit soms 75 of 100 maar denk dat dat meer placebo is. En langdurig is in dit geval een jaartje ongeveer en na 4 of 5 maanden op hoogste dosis en abstinent een poos. Obsessie met drank en g lijkt wel verdwenen en weigerde laatst benzo's voorgeschreven te krijgen , dat had ik niet verwacht zegmaar
Klik om te vergroten...

Dat klinkt alsof de behandeling geslaagd is! Goed om te horen. Dat geeft hoop.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een vraagje aan de (ex)verslaafden.

Hoe ziet of zag jullie dagelijks leven eruit? Werk? Studie?
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
F.E.A.R. zei:
Ik heb een vraagje aan de (ex)verslaafden.

Hoe ziet of zag jullie dagelijks leven eruit? Werk? Studie?
Klik om te vergroten...
Ik ben hier ook benieuwd naar, maar mag ik deze vraag ook naar jou terugkaatsen? Ik ben namelijk ook wel benieuwd wat voor invulling jij nu aan je leven hebt gegeven na het laten vallen van ghb.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Koffieboon zei:
Ik ben hier ook benieuwd naar, maar mag ik deze vraag ook naar jou terugkaatsen? Ik ben namelijk ook wel benieuwd wat voor invulling jij nu aan je leven hebt gegeven na het laten vallen van ghb.
Klik om te vergroten...

Ik gebruikte GHB functioneel. Presentaties op school. En zelfs een sollicitatiegesprek (droombaan waar ik nu nog werk). Heel anders dus dan hoe mensen denken dat een junk leeft.

Ik heb zo nu en dan nog kleine terugvalletjes (telkens 40-60ml in 1-2 dagen tijd). Ik ben ingenieur en het werkende leven gaat super. Alleen sociaal is het nog drama.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
F.E.A.R. zei:
Ik gebruikte GHB functioneel. Presentaties op school. En zelfs een sollicitatiegesprek (droombaan waar ik nu nog werk). Heel anders dus dan hoe mensen denken dat een junk leeft.

Ik heb zo nu en dan nog kleine terugvalletjes (telkens 40-60ml in 1-2 dagen tijd). Ik ben ingenieur en het werkende leven gaat super. Alleen sociaal is het nog drama.
Klik om te vergroten...
Dat is grappig, we hebben hetzelfde beroep. Ik heb net als jij drugs functioneel gebruikt (meer recreatief om eerlijk te zijn), in mijn geval was dat amfetamine. Functioneel gebruik vooral in de vorm van grote rapporten schrijven in een korte tijd.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Koffieboon zei:
Dat is grappig, we hebben hetzelfde beroep. Ik heb net als jij drugs functioneel gebruikt (meer recreatief om eerlijk te zijn), in mijn geval was dat amfetamine. Functioneel gebruik vooral in de vorm van grote rapporten schrijven in een korte tijd.
Klik om te vergroten...

Dat is toevallig! Amfetamine lijkt me inderdaad een drug die je functionieel kunt gebruiken. GHB nam bij mij alle sociale ongemak weg. Ik kon met dat spul letterlijk TED talks geven, daar waar ik normaal presenteren ontweek. Nadeel is wel dat ik nu telkens voor die gekkigheid gevraagd wordt. Dat zijn behoorlijke triggers wat de verslaving dreigt in stand te blijven.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Na 7 dagen intensief GBL gebruikt te hebben elke 2 uur (3.3 gr GHB echt belachelijk hoog (+/- 9 ml GHB )) en gisteren helemaal te gek gemaakt met overdoseren en gevaarlijke combinatie van drugs, besloten te stoppen met gebruik van GHB door middel van Baclofen en diazepam(op advies van @Rebell nogmaals bedankt hiervoor). Ik werd steeds misselijk bij de uitwerking dus nam bij, maar ik was misselijk van te veel GHB,dus werd alleen maar erger, ironisch he. Goed echt flink over mijn nek gegaan, wat dus ter bescherming van mijn lichaam was. Thank god dat mijn lichaam het overneemt en de juiste beslissing maakt voor me.

Mijn afbouwschema :

Na 4 uur na laatste dosis G 50 mg baclofen en 20 mg diazepam te hebben genomen, nauwelijks last van afkickverschijnselen, geen hartkloppingen of last van zweten of naar voelen. Wel nog enige craving aanwezig, misschien hogere dosis baclofen nodig? Voel me erg rustig en maak me niet zoveel zorgen dat ik elke keer aan GHB denk. En heerlijk kunnen slapen, wat echt wonderen doet.

Vanavond misschien nog 25 mg baclofen en 10 mg diazepam voor het slapen.

Morgen kijk ik hoe het gaat met craving en afkick. Waarschijnlijk doe ik dezelfde doseringen en ook de derde dag.

Vanaf de vierde dag halvering van de doseringen en vijfde dag daar de helft van. Dan zesde dag clean proberen te blijven van Bac en dia en GHB uiteraard.

Laat jullie weten hoe het is gegaan.

Daarna toch weer leven zonder GHB proberen op te pakken, maar vind dit erg moeilijk. Hoe doen jullie dat?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jij maakt er een hele zware dosering van de ghb dan is die afkick keihard.
Ik neem 3.0ml als ik binch gewoon op gevoel zit geen tijd aan vast. En 7 dagen aan de G is te lang ik doe het op zijn langst nu 3 dagen.
Daarna weer een tijd lang niet meer nemen.

Maar wil daarna nog je slaap inhalen, want met ghb gebruikt slaap je niet echt goed door die dopamine rebound die na 3 uur dan loslaat kan je weer met Gabapentine oplossen en slaap je gelijk door daarna. Gelijk weer een goede nachtrust vinden. En dan ben je helemaal weer goed.


Dan niet weer te snel weer GHB nemen want anders pakt hij die tolerantie zo weer op en worden die afkicks steeds erger.

Probeer dat maar eens erbij dan slaap je gewoon weer 10 uur en word je uitgeslapen wakker.
Maar wel genoeg baclofen en diazepam nemen zodat het ook niet die afkick komt als je slaapt.

20mg diazepam
50mg Baclofen
400mg Gabapentine

Maar na 2 dagen aan de GHB ga je alleen nog maar nemen om je goed te voelen en dat vind ik wel het moment dat je het moet afbouwen want waarom zou je dat willen. Dan is de lol er af.

Zo is het een leuke drugs maar een week moet je gewoon niet doen. Veels te lang!
Koop dan 250ml en op is op.
Zo heb je ook wat aan die medicijnen daarna en heb je geen enkele afkick.
En dan blijft ghb een leuke drugs.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Dat verbaasd me wel. Ik zuig het niet uit mijn duim. Er bestaan diverse medische verslagen hierover.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5167087/

http://rebelem.com/baclofen-withdrawal/

https://www.functionalneurology.com/materiale_cic/244_XXII_2/2285_hallucinations/

Je dacht toch niet werkelijk dat je na jarenlang Baclofen geslikt te hebben zo kunt stoppen zonder enige afkickverschijnselen? Bespreek het even met je dokter.
Klik om te vergroten...

@Conjo kijk die baclofen pomp.
Dat is next level.
Wat ik zou laten zien.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
F.E.A.R. zei:
Ik heb een vraagje aan de (ex)verslaafden.

Hoe ziet of zag jullie dagelijks leven eruit? Werk? Studie?
Klik om te vergroten...
Werken, meer werken, nog meer werken:grin:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik dit nu terug lees val ik in herhaling.
Dit was allemaal al besproken. Maar lees dat nu dan achteraf terug. Had moeten terug lezen
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rebell zei:
Jij maakt er een hele zware dosering van de ghb dan is die afkick keihard.
Ik neem 3.0ml als ik binch gewoon op gevoel zit geen tijd aan vast. En 7 dagen aan de G is te lang ik doe het op zijn langst nu 3 dagen.
Daarna weer een tijd lang niet meer nemen.

Maar wil daarna nog je slaap inhalen, want met ghb gebruikt slaap je niet echt goed door die dopamine rebound die na 3 uur dan loslaat kan je weer met Gabapentine oplossen en slaap je gelijk door daarna. Gelijk weer een goede nachtrust vinden. En dan ben je helemaal weer goed.


Dan niet weer te snel weer GHB nemen want anders pakt hij die tolerantie zo weer op en worden die afkicks steeds erger.

Probeer dat maar eens erbij dan slaap je gewoon weer 10 uur en word je uitgeslapen wakker.
Maar wel genoeg baclofen en diazepam nemen zodat het ook niet die afkick komt als je slaapt.

20mg diazepam
50mg Baclofen
400mg Gabapentine

Maar na 2 dagen aan de GHB ga je alleen nog maar nemen om je goed te voelen en dat vind ik wel het moment dat je het moet afbouwen want waarom zou je dat willen. Dan is de lol er af.

Zo is het een leuke drugs maar een week moet je gewoon niet doen. Veels te lang!
Koop dan 250ml en op is op.
Zo heb je ook wat aan die medicijnen daarna en heb je geen enkele afkick.
En dan blijft ghb een leuke drugs.
Klik om te vergroten...


Ja, te gek voor woorden. En inderdaad was na drie dagen ook wel genoeg geweest. En absurd te hoge dosering. GBL valt zwaarder en werkt snellrr in en uit.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rebell zei:
@Conjo kijk die baclofen pomp.
Dat is next level.
Wat ik zou laten zien.
Klik om te vergroten...
Holyshit man! Wel ideaal:sunglasses::sunglasses::sunglasses::joycat:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tevil19 zei:
Na 7 dagen intensief GBL gebruikt te hebben elke 2 uur (3.3 gr GHB echt belachelijk hoog (+/- 9 ml GHB )) en gisteren helemaal te gek gemaakt met overdoseren en gevaarlijke combinatie van drugs, besloten te stoppen met gebruik van GHB door middel van Baclofen en diazepam(op advies van @Rebell nogmaals bedankt hiervoor). Ik werd steeds misselijk bij de uitwerking dus nam bij, maar ik was misselijk van te veel GHB,dus werd alleen maar erger, ironisch he. Goed echt flink over mijn nek gegaan, wat dus ter bescherming van mijn lichaam was. Thank god dat mijn lichaam het overneemt en de juiste beslissing maakt voor me.

Mijn afbouwschema :

Na 4 uur na laatste dosis G 50 mg baclofen en 20 mg diazepam te hebben genomen, nauwelijks last van afkickverschijnselen, geen hartkloppingen of last van zweten of naar voelen. Wel nog enige craving aanwezig, misschien hogere dosis baclofen nodig? Voel me erg rustig en maak me niet zoveel zorgen dat ik elke keer aan GHB denk. En heerlijk kunnen slapen, wat echt wonderen doet.

Vanavond misschien nog 25 mg baclofen en 10 mg diazepam voor het slapen.

Morgen kijk ik hoe het gaat met craving en afkick. Waarschijnlijk doe ik dezelfde doseringen en ook de derde dag.

Vanaf de vierde dag halvering van de doseringen en vijfde dag daar de helft van. Dan zesde dag clean proberen te blijven van Bac en dia en GHB uiteraard.

Laat jullie weten hoe het is gegaan.

Daarna toch weer leven zonder GHB proberen op te pakken, maar vind dit erg moeilijk. Hoe doen jullie dat?
Klik om te vergroten...

Ik was ruim jaar clean van de GHB... Ik ben 6 keer lichaamlijk verslaafd geweest ,als je baclofen neemt in het begin hoog dosis pakt 50 - 75 MG+ met veel displine gaat craving naar GHB of Cocaïne steeds minder worden.. veel sporten! En dosis Baclofen op de juist tijden innemen na 2-3 weken wordt craving steeds minder maar zijn echt zwaar! Baclofen na de weken langzaam afbouwen naar een onderhoud dosis,..... Saai levenlijden mensen ontwijken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."