Na 7 dagen intensief GBL gebruikt te hebben elke 2 uur (3.3 gr GHB echt belachelijk hoog (+/- 9 ml GHB )) en gisteren helemaal te gek gemaakt met overdoseren en gevaarlijke combinatie van drugs, besloten te stoppen met gebruik van GHB door middel van Baclofen en diazepam(op advies van
@Rebell nogmaals bedankt hiervoor). Ik werd steeds misselijk bij de uitwerking dus nam bij, maar ik was misselijk van te veel GHB,dus werd alleen maar erger, ironisch he. Goed echt flink over mijn nek gegaan, wat dus ter bescherming van mijn lichaam was. Thank god dat mijn lichaam het overneemt en de juiste beslissing maakt voor me.
Mijn afbouwschema :
Na 4 uur na laatste dosis G 50 mg baclofen en 20 mg diazepam te hebben genomen, nauwelijks last van afkickverschijnselen, geen hartkloppingen of last van zweten of naar voelen. Wel nog enige craving aanwezig, misschien hogere dosis baclofen nodig? Voel me erg rustig en maak me niet zoveel zorgen dat ik elke keer aan GHB denk. En heerlijk kunnen slapen, wat echt wonderen doet.
Vanavond misschien nog 25 mg baclofen en 10 mg diazepam voor het slapen.
Morgen kijk ik hoe het gaat met craving en afkick. Waarschijnlijk doe ik dezelfde doseringen en ook de derde dag.
Vanaf de vierde dag halvering van de doseringen en vijfde dag daar de helft van. Dan zesde dag clean proberen te blijven van Bac en dia en GHB uiteraard.
Laat jullie weten hoe het is gegaan.
Daarna toch weer leven zonder GHB proberen op te pakken, maar vind dit erg moeilijk. Hoe doen jullie dat?