Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afkicken - de meest humane manier

GHB afkicken - de meest humane manier

224 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Ja bedankt man!
Heb dit nu met coke en ghb.
Na een tijdje gebruik geen cravings.
Vind het fijn om juist weer een tijdje nuchter te zijn.




Gebruik het bijna helemaal niet meer.
Heb uitschietersdat ik 5 dagen g gebruikte en dan die zelfde maand weer.
Dan is Gabapentine een must.
Maar zoals ik net vertelde heb ik bijna nergens meer last van na een bing.

Heb je het gebruikt na ghb?
Klik om te vergroten...

Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..

Heb Gabapentine nooit gebruikt. Wel Pregabalin (Lyrica) en baclofen wat beide heel goed werkt tegen die shitty afkick
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
F.E.A.R. zei:
Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..
Klik om te vergroten...

Goed om te horen man!
Je wou er echt vanaf en kon er niet mee omgaan.
Heel goed dat je bent gestopt.
Als je niet goed met een drugs kan omgaan dan moet je er mee stoppen en gewoon niet meer gebruiken.

Keep up the good work!
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Goed om te horen man!
Je wou er echt vanaf en kon er niet mee omgaan.
Heel goed dat je bent gestopt.
Als je niet goed met een drugs kan omgaan dan moet je er mee stoppen en gewoon niet meer gebruiken.

Keep up the good work!
Klik om te vergroten...

Dankjewel man! Waardeer ik.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
F.E.A.R. zei:
Dankjewel man! Waardeer ik.
Klik om te vergroten...

Nog wel een vraagje.
Je bent wel al het hele jaar mee aan het discussiƫren.
Dus zit het nog wel in je hoofd of helpt het juist om er over te praten?
Of blijft Ghb een gevaar voor je?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het goed wat je doet.
Je deelt je verhaal zodat mensen kunnen lezen wat een narigheid ghb kan brengen als je er verkeerd mee om gaat net als een paar andere mensen hier.
En zo deel ik weer de leuke kant van ghb en net als @Natozlato die ook weer de leuke kant van deze drugs belicht.

Wat je dan wel weer ziet is dat b.v. iedereen om me heen die Ghb al vele jaren met plezier gebruiken zonder problemen niet snel op dit forum hun verhaal doen. Maar dat mensen die in de problemen zijn gekomen via google dan op dit forum komen en dan vaak hulp zoeken.
Dus zie je vaak dat mensen die hier vaak zijn een angst hebben ontwikkeld voor zonder het daadwerkelijk te kennen.
Heb is niet te vergelijken met HeroĆÆne wat je wel vaker hoort of Basecoke.
Dat maakt je echt echt kapot ook als je het zou gebruiken zoals ik het gebruik.

Je hebt uiteindelijk wel de beste topic over Ghb gecreƫerd op dit forum.
Ik denk dat heel veel mensen die geen account aanmaken dit topic wel vaker doorspitten om informatie te vergaren.

Dus probs voor dat! šŸ’ŖšŸ¼šŸ‘šŸ¼āœŒšŸ¼
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Nog wel een vraagje.
Je bent wel al het hele jaar mee aan het discussiƫren.
Dus zit het nog wel in je hoofd of helpt het juist om er over te praten?
Of blijft Ghb een gevaar voor je?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het goed wat je doet.
Je deelt je verhaal zodat mensen kunnen lezen wat een narigheid ghb kan brengen als je er verkeerd mee om gaat net als een paar andere mensen hier.
En zo deel ik weer de leuke kant van ghb en net als @Natozlato die ook weer de leuke kant van deze drugs belicht.

Wat je dan wel weer ziet is dat b.v. iedereen om me heen die Ghb al vele jaren met plezier gebruiken zonder problemen niet snel op dit forum hun verhaal doen. Maar dat mensen die in de problemen zijn gekomen via google dan op dit forum komen en dan vaak hulp zoeken.
Dus zie je vaak dat mensen die hier vaak zijn een angst hebben ontwikkeld voor zonder het daadwerkelijk te kennen.
Heb is niet te vergelijken met HeroĆÆne wat je wel vaker hoort of Basecoke.
Dat maakt je echt echt kapot ook als je het zou gebruiken zoals ik het gebruik.

Je hebt uiteindelijk wel de beste topic over Ghb gecreƫerd op dit forum.
Ik denk dat heel veel mensen die geen account aanmaken dit topic wel vaker doorspitten om informatie te vergaren.

Dus probs voor dat! šŸ’ŖšŸ¼šŸ‘šŸ¼āœŒšŸ¼
Klik om te vergroten...

Dit topic heb ik puur gemaakt zodat mensen veilig kunnen afkicken. Verder ben ik van mening dat mensen helemaal zelf moeten weten of ze gebruiken. GHB is een geweldige drug. Alleen niet voor mij helaas..

Het zit niet langer meer in mijn systeem. Heb totaal geen cravings meer. Vind de discussies wel interessant in dit topic dus daarom post ik af en toe nog.
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb weer een binge van 2 weken erop zitten.met een overdosering als dieptepunt vannacht.ik ben afgebouwd van 6 naar 4 naar 2.5 en nu mijn laatste 1Ml.dat gaat met wat ongemakken goed waardoor ik nu niks bijpak. Maar ik zie enorm op voor de nachten.toen ik zelfs met hoge dosis g niet meer kon slapen wist ik.dit gaat te ver.
10 juni komt mijn dochter terug van vakantie.en ik hoop die periode van de ontwenning af te komen. Is dit reƫel?
Dealer is al maand Spoorloos.dus geen baclofen of benzos helaas.want die hielpen mij vorige keer eraf.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sunnydf zei:
Ik heb weer een binge van 2 weken erop zitten.met een overdosering als dieptepunt vannacht.ik ben afgebouwd van 6 naar 4 naar 2.5 en nu mijn laatste 1Ml.dat gaat met wat ongemakken goed waardoor ik nu niks bijpak. Maar ik zie enorm op voor de nachten.toen ik zelfs met hoge dosis g niet meer kon slapen wist ik.dit gaat te ver.
10 juni komt mijn dochter terug van vakantie.en ik hoop die periode van de ontwenning af te komen. Is dit reƫel?
Dealer is al maand Spoorloos.dus geen baclofen of benzos helaas.want die hielpen mij vorige keer eraf.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat best te doen is. Stel dat die 1ml te weinig bleek te zijn dan heb je alsnog 7 dagen om van ~1/1,5/2ml naar 0 te gaan. Stel dat het nu ineens mis gaat en het weer naar 2ml springt, dan zou je het met iedere dag 0,3ml minder doseren alsnog moeten redden om 9 juni weer clean te zijn. Ik denk dat dat echt wel haalbaar moet zijn na een binge van 2 weken, zolang je niet ineens een onverwachte en extreme terugval krijgt en plots weer 6ml gaat doseren.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom ga je niet naar de dokter? Misschien kan je het laatste stukje doen met wat benzos ter ondersteuning.
Pas je wel op dat je dochter de ghb niet vind? Ik weet niet hoe oud ze is? Een verslaving en een kind gaan echt niet samen, maar dat weet je waarschijnlijk wel. Als jeugdzorg erachter komt, wordt ze uit huis geplaatst. Dat lijkt me genoeg motivatie om er voor altijd vanaf te blijven? Stop ermee, voor het te laat is!

Je bent heel goed aan afbouwen, ga zo door!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Misschien kan je het laatste stukje doen met wat benzos ter ondersteuning.
Klik om te vergroten...
En @Sunnydf als aanvulling hierop: desnoods bestel je online RC benzodiazepines als het Ʃcht niet lukt en je dus ook nog altijd niet via je dealer eraan kan komen, maar ik betwijfel dat je dat nodig gaat hebben als je zo blijft afbouwen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Salvia zei:
En @Sunnydf als aanvulling hierop: desnoods bestel je online RC benzodiazepines als het Ʃcht niet lukt en je dus ook nog altijd niet via je dealer eraan kan komen, maar ik betwijfel dat je dat nodig gaat hebben als je zo blijft afbouwen!
Klik om te vergroten...
Welke RC Benzo zou je dan het beste kunnen nemen?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Welke RC Benzo zou je dan het beste kunnen nemen?
Klik om te vergroten...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar flunitrazolam gebruikt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar als je geen benzodiazepinetolerantie hebt dan ben je na 1 pellet van 250μg binnen een half uurtje tot een uurtje wel van de kaart voor uren (ik slaap ermee tussen de 8-10 uur). Werkt tot nu toe voor mij heel goed, maar ik heb hier op het forum ook veel goede verhalen gelezen over clonazolam en etizolam. Etizolam is wel wat minder potent dan clonazolam en flunitrazolam, dus als je een van de meest potente wil dan is het maar net welke van die 2 je het fijnst vindt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Salvia zei:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar flunitrazolam gebruikt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar als je geen benzodiazepinetolerantie hebt dan ben je na 1 pellet van 250μg binnen een half uurtje tot een uurtje wel van de kaart voor uren (ik slaap ermee tussen de 8-10 uur). Werkt tot nu toe voor mij heel goed, maar ik heb hier op het forum ook veel goede verhalen gelezen over clonazolam en etizolam. Etizolam is wel wat minder potent dan clonazolam en flunitrazolam, dus als je een van de meest potente wil dan is het maar net welke van die 2 je het fijnst vindt.
Klik om te vergroten...
Ah okƩ! Ja, ik ben zelf sowieso al fan van Etizolam. Die andere heb ik nog niet geprobeerd. Toch eens doen. Heb gelukkig geen tolerantie!
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb gelukkig 3 doosjes baclofen 10mg 2 doosjes diazepam 10mg.niet dat ik het allemaal ga gebruiken maar kon alleen dat afnemen. Baclofen is echt wonderspul.ik merk wel dat ik teveel heb genomen.gisteravond en vanochtend 3 uur.iemand enig idee wanneer die werking afneemt of weggaat?
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#14
PS bedankt voor alle reacties. De GHB is de deur uit
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Welke RC Benzo zou je dan het beste kunnen nemen?
Klik om te vergroten...
Ik heb dezelfde vraag.voel me erg naief.maar op de site staat 'niet geschikt voor menselijke consumptie'
Daar raak in van in de war en dan rijst ook de vraag.hoeveel van bv clonazepam?
En wat zijn blotters?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sunnydf zei:
Ik heb dezelfde vraag.voel me erg naief.maar op de site staat 'niet geschikt voor menselijke consumptie'
Daar raak in van in de war en dan rijst ook de vraag.hoeveel van bv clonazepam?
En wat zijn blotters?
Klik om te vergroten...
Dat moeten ze erbij vermelden omdat ze het anders niet mogen verkopen. 😁
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar welke moet ik nemen?
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit blijft de beste topic op het forum voor mensen die willen afkicken met medicijnen en niet met Phenibut.
Dit zou het hoofd topic moeten zijn op dit forum voor info voor mensen en hun dokters die niet weten hoe het allemaal werkt en het met medicijnen van de apotheek willen doen..
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hi,

nu 50 uren zonder liq...

na ongeveer 3-4 maanden (corona-crisis) bijna dagelijks gebruik (en de jaren daarvoor ook zeker soms dagelijk, soms wekelijks), wel niet steeds 24/7 om te slapen maar toch meestal altijd 's morgens om op te starten. Ik merkte na weken dagelijks gebruik dat je gewoon niet meer kan slapen zonder slaappillen of iets gelijkaardigs te nemen. De laatste dagen als het uitwerkte begon k ook echt intern te trillen; niet dat mijn handen trilden maar meer zo een interne buzz/rillen. Ook veel nachtzweten.. moet meerdere malen per nacht een ander T-shirt aandoen..
Anders.. depressie, angsten, er slecht uitzien... geen goesting om iets te doen... enz enz
Dusja, allemaal tekens om nu te stoppen nu het nog nƩt kan. Het is gewoon gek dat je het blijft nemen... soit.
Eerste dag doorgekomen met paar biertjes. 's nachts zoplicone en phenibut om te slapen en overdag ook (3 gr phenibut verdeeld)
In dit topic had ik gelezen dat lyrica de afkickverschijnselen ook wegneemt, dus heb ik dit gisterenavond geprobeerd.
@Fear - het is een idee om in je startpost te zetten, dat je best een lage startdosis moet nemen. Ik nam 300mg en voor het slapen nog eens 150mg en ben nu al zeker 24u duizelig.. alsof je ook constant scheel kijkt..
Hopelijk werkt dit niet zoals hetzelfde mechanisme GHB en heb je daar geen afkicks van.
Nog geen zin gehad in liq dusja dat is al zeker goed.
Ik voel me nu wel redelijk, wel nog wat intern trillen maar het is te doen.. to be continued!
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sunnydf zei:
Maar welke moet ik nemen?
Klik om te vergroten...
Etizolam. Met 1 a 1.5mg kan je zeker een hele nacht goed slapen en bouw niet zo snel tolerantie op zoals echt benzo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."