Nog wel een vraagje.
Je bent wel al het hele jaar mee aan het discussiƫren.
Dus zit het nog wel in je hoofd of helpt het juist om er over te praten?
Of blijft Ghb een gevaar voor je?
Begrijp me niet verkeerd ik vind het goed wat je doet.
Je deelt je verhaal zodat mensen kunnen lezen wat een narigheid ghb kan brengen als je er verkeerd mee om gaat net als een paar andere mensen hier.
En zo deel ik weer de leuke kant van ghb en net als
@Natozlato die ook weer de leuke kant van deze drugs belicht.
Wat je dan wel weer ziet is dat b.v. iedereen om me heen die Ghb al vele jaren met plezier gebruiken zonder problemen niet snel op dit forum hun verhaal doen. Maar dat mensen die in de problemen zijn gekomen via google dan op dit forum komen en dan vaak hulp zoeken.
Dus zie je vaak dat mensen die hier vaak zijn een angst hebben ontwikkeld voor zonder het daadwerkelijk te kennen.
Heb is niet te vergelijken met HeroĆÆne wat je wel vaker hoort of Basecoke.
Dat maakt je echt echt kapot ook als je het zou gebruiken zoals ik het gebruik.
Je hebt uiteindelijk wel de beste topic over Ghb gecreƫerd op dit forum.
Ik denk dat heel veel mensen die geen account aanmaken dit topic wel vaker doorspitten om informatie te vergaren.
Dus probs voor dat! šŖš¼šš¼āš¼