Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afkicken - de meest humane manier

GHB afkicken - de meest humane manier

224 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik ben zelf verslaafd (geweest). Op dit moment gebruik ik niet, maar verslaafd ben je in principe levenslang. Eenmaal een paar weken 24/7 gebruikt en ontelbaar vaak terugvallen gehad van enkele dagen. Vaak cold turkey gestopt, af en toe met behulp van benzo's wat telkens enorm pijnlijk was.

De geestelijke verslaving is er eentje die je zelf moet overwinnen. Ik wil daar niet op in gaan. Ik wil het hebben over de normaliter levensgevaarlijke lichamelijke afkick waarvoor een hele humane manier bestaat om er vanaf te komen.

Direct stoppen met GHB. Baclofen, 40-100mg per dag, verdeeld in 4-6 momenten, naar behoefte (kan ook meer zijn). Daar bovenop lyrica, 75-600mg per dag, verdeeld in 2 doseringen. Doseringen afhankelijk van hoe heftig de ontwenning is. Dit een week slikken, daarna een razend snelle taper van beide medicijnen.

Ik heb mijn werk niet hoeven afzeggen, ik sliep oke. Zat enkel wat slechter in mijn vel en was erg suf. Ik vervloek de zogenaamde 'experts' die je in een kliniek volproppen met valium. Of die GHB afbouwen en je daarvoor elke fucking 2 uur wakker maken in de nacht. Inhumaan, dat is het woord ervoor.

Het zwaarste deel van de afkick is de leegheid die je voelt wanneer je van alle middelen af bent. Werk hard aan jezelf. Geef je leven betekenis.

Stay strong.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf nooit de Baclofen + Lyrica methode toegepast. Maar ik geloof daar wel in, heb er heel veel over gelezen.

Wat betreft het afbouwen in een kliniek.
Inhumaan vind ik een overdreven woord ervoor, de meeste GHB verslaafden zijn dat wekken wel gewend voor hun gift. Mijn ervaring is dat het totaal niet storend is. Soms dronk ik het bekertje leeg zonder dat ik écht wakker was. Wist 's ochtends vaak niet eens meer dat de verpleegkundige langs was geweest. Ook is de 'veiligheid' van een kliniek fijn, en het idee dat er 24/7 verpleegkundigen en een verslavingarts paraat staan.
Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

Er is ooit door Novadic een protocol opgesteld voor het detoxificatie proces van GHB verslaafde patiënten. En omdat dat in 90% van de gevallen zonder complicaties verloopt ziet de verslavingszorg denk geen rede om verder onderzoek te doen naar alternatieve manieren om met een GHB verslaving te stoppen.
De afbouw methode is in ieder geval veiliger dan iemand volstoppen met alleen benzo's. En ik denk dat veiligheid hier toch echt op 1 dient te staan.

Mijn voorkeur gaat sowieso altijd naar een kliniek mocht dat nodig zijn. Maar nogmaals, Baclofen + Lyrica is veelbelovend al dan niet een goede manier.
Detox is sowieso pas het begin, de cijfers liegen niet dat meer dan de helft van de GHB verslaafden terugvallen. Ik zelf ook talloze keren teruggevallen! Echt verschrikkelijk.

https://www.gezondheidenco.nl/274323/verslaafd-aan-ghb-daar-kom-moeilijk-weer-vanaf/

“We zien dat de terugval bij ghb vele malen groter is dan bij andere middelen,” aldus directeur behandelzaken Wencke de Wildt van de Jellinek. “70 procent van de ghb-verslaafden gebruikt na de fysieke ontwenning opnieuw. Bij alcoholisten is dat 30 procent.”


Edit:
Intressant stuk over hoe gevaarlijk een GHB afkick kan zijn. Is de Baclofen + Lyrica methode veilig genoeg om dit soort complicaties tegen te gaan is de vraag.

'Onthoudingsdelier'

https://www.google.com/url?sa=t&sou...FjAEegQIBhAB&usg=AOvVaw13LfwsodmorOt6GdyzcUmp
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
F.E.A.R. zei:
Direct stoppen met GHB. Baclofen, 40-100mg per dag, verdeeld in 4-6 momenten, naar behoefte (kan ook meer zijn). Daar bovenop lyrica, 75-600mg per dag, verdeeld in 2 doseringen. Doseringen afhankelijk van hoe heftig de ontwenning is. Dit een week slikken, daarna een razend snelle taper van beide medicijnen.
Klik om te vergroten...

Direct stoppen met G doe ik nu zo.

Baclofen:
Ik neem 3x daags 10mg Baclofen.
Als de afkick heftig is doe ik 3x 25mg per dag.

Diazepam:
2x daags 10mg Diazepam als de afkick heftig is 3x 10mg per dag.

Gabapentine:
Elke avond 400mg een uur voor dat ik ga slapen.

3 Dagen lang.
Na 3 dagen neem ik de helft van alles.
En de dagen erna steeds minder.
Binnen 10 dagen gebruik ik niks meer.
Zonder complicaties.


In December zal ik wel weer een G periode hebben maar weet nu hoe ik dat kan afbouwen zodien dat nodig moet zijn.
763.jpeg
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je nou ook afkicken met behulp met phenibut?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lieve mensen, jullie begrijpen me verkeerd. Waarschijnlijk mijn schuld, ik zette Baclofen in een kwaad daglicht.

Zwijgrecht zei:
Afkick zo erg ja? Ben nu aan t afbouwen maar merk eigenlijk nog niet veel, ook niet echt vaker gehoord om eerlijk te zijn
Klik om te vergroten...

Als je goed afbouwd is er niks aan de hand. Het is een super middeltje mits je de regels aanhoudt.

Mike033 zei:
Ik ben 3 keer verslaafd geweest aan ghb.
1 keer in een kliniek adpfgekickt, 2 keer thuis met baclofen, diazepam, en oxazepam.
Het is smerig rot spul, afkicken is in principe een fluitje van een cent, eraf blijven is echter het probleem.
Klik om te vergroten...

Je slaat de spijker op de kop.

Sunnydf zei:
Baclofen afkick mag hel zijn.
In een Ghb verslavingscirkel zitten is nog veel slechter voor je gezondheid . Verwoest je leven. En acuut stoppen is ook hel(understatement) dus tja..dan is de keuze voor mij gemaakt. gebruik pas paar dagen baclofen en voor het eerst in 28 jaar slaap ik zonder Pam,alcohol,GHB of wat dan ook

Ik kom de deur weer uit.mijn gezondheid gaat met sprongen vooruit. Dus de baclofen niet nemen om de afkick te schuwen...ik vind het een non argument.
Vind het ook bizar dat het zo zwart wit word gezien. Elke verslaafde is uniek. De redenen bij mij om aan ghb te beginnen was te ontsnappen aan chronische ptss. Daar kan geen therapie of 12 stappen plan tegenop. De baclofen heeft het proces in mijn brein wat de GHB verzachte(lees vooral de Nederlandse wikipedia over baclofen) overgenomen. De baclofen heeft de oorzaak van mijn verslaving aangepakt.

Op de wikipagina staat een briljante uitleg over de werking van het limbisch systeem bij verslaafden. Ik kan wel zonder de baclofen in theorie afkicken. Maar dat gedeelte in mijn hersenen zal helaas nooit veranderen om een normaal leven te leiden.

Nu met baclofen heb ik dit enigszins terug na 22 jaar... Ik vind niet dat je kan zeggen dat baclofen wel of niet geschikt is. Dat is zo zwart,wit, ongenuanceerd en gekleurd door eigen perceptie en/of ervaring. Wie zijn wij om dat een ander op te leggen.

Waren er maar meer studies waarom baclofen bij de een wel werkt de ander niet.de een kan afbouwen de ander niet.

Ik weet het antwoord wel.het word tijd dal al die verslavingspecialisten zich daar eens in verdiepen. Maatwerk leveren ipv standaard programma's die allemaal ook bewezen niet de heilige graal zijn.

Imo is enkel een verslaving aanpakken symptoombestrijding
Klik om te vergroten...

Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik hield geen betoog tegen Baclofen. Baclofen is een wondermiddel. Letterlijk een zege voor sommige mensen. Ik zei ook al dat je levenslang Baclofen kunt nemen zonder bijwerkingen. Goed om te horen hoe jij je leven weer terug hebt gekregen door dit middeltje.

Ik zou niemand afraden het niet te nemen ivm mogelijk afkickverschijnselen. Je moet alleen nooit zonder komen te zitten, dus ik gaf een waarschuwing. Er staan diverse medische verslagen over de heftige afkickverschijnselen van Baclofen.

Ik hoop zelf een dokter te vinden die het mij voorschrijft, maar tot nu toe geen succes. En mijn meds op internet kopen doe ik liever niet. Want stel mijn refill is vertraagd, of de supplier kan niet meer leveren.. Dan ben ik verschrikkelijk de sjaak.

Rebell zei:
Ja hoe lang moet je aan de baclofen zitten voor dat je afkick krijgt.
Ik neem het juist na de ghb omdat je er zo mee kan stoppen.
Als je een jaar lang aan een drugs of medicijn gaat zitten ja dan kan je een afkick verwachten natuurlijk..
Maak niet uit van wat.
Maar Baclofen is geen benzodiazepines of ghb waar een hele andere en snelle verslaving aan vast zit.
Klik om te vergroten...

Je zult na 3-4 weken op hoge doseringen (+150mg pd) al lichamelijk afhankelijk zijn is mijn ervaring.

Je moet het vooral blijven nemen. Je bent gezegend met zo’n geweldig medicijn. Nooit meer terug naar die verrotte GHB.. Zorg er alleen voor dat je nooit zonder Baclofen komt te zitten voor meerdere dagen.

En wat je zegt klopt. Baclofen geeft geen drang om meer te nemen zoals met GHB en benzo’s. En Baclofen weer afbouwen is een fluitje van een cent. In die zin dus niet verslavend.

Coffeecup zei:
Er is mij nooit gewezen op het feit, dat baclofen verslavend werkt en je dit moet afbouwen. Zelfs niet door de arts die mij dit voor schreef. Nog meer hocus pocus verhalen... gek dat straks niemand meer durft voor te schrijven?
Klik om te vergroten...

Dat verbaasd me wel. Ik zuig het niet uit mijn duim. Er bestaan diverse medische verslagen hierover.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5167087/

http://rebelem.com/baclofen-withdrawal/

https://www.functionalneurology.com/materiale_cic/244_XXII_2/2285_hallucinations/

Je dacht toch niet werkelijk dat je na jarenlang Baclofen geslikt te hebben zo kunt stoppen zonder enige afkickverschijnselen? Bespreek het even met je dokter.

Zolang je je aan de ‘regels’ houdt is het een geweldig medicijn. Ik wilde je ook niet bang maken of iemand ontmoedigen het te nemen. Wees je alleen bewust van het gevolg als je zonder komt te zitten. Je zal maar in het vliegtuig zitten en je medcijnen vergeten.. Brr ik moet er niet aan denken.

Ik hoop dat het vaker wordt voorgeschreven. Ik pleit ervoor dat GHB verslaafden, zoals ik, dit middel krijgen. Mijn dokter wilde het niet en gaf mij Seroquel. Na maandenlang gebruikt te hebben was ik het zat maar de afkick van dit spul was erg taai. Maanden van mijn leven vergooid. Ik houd dit leven nuchter niet vol, ik moet toegeven dat ik te zwak ben. Ik troost mij met de gedachte dat mijn hersenen niet juist werken. En dat Baclofen deze error opheft. Nu nog een dokter vinden die het mij voorschrijft.





Algemene vraag. Hoeveel Baclofen nemen jullie? En hoe lang al? En ervaren jullie negatieve effecten? Zoals verstoorde slaap?
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
En idd afkicken is koek en Ei maar er vanaf blijven
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Conjo zei:
Kan je nou ook afkicken met behulp met phenibut?
Klik om te vergroten...

Het is mogelijk. Maar phenibut is echt 'n nasty drug.. Niet aan te raden.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Het is mogelijk. Maar phenibut is echt 'n nasty drug.. Niet aan te raden.
Klik om te vergroten...
Dat is waar ik had stuk of 180 stuks gekocht en ze waren binnen no time op 5000-6000 mg perdag, cold Turkey ermee stoppen is dat net zo gevaarlijk als GHB?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
F.E.A.R. zei:
Zou je mij in pb kunnen vertellen over de prijzen? Ik weet wel dat er in het buitenland generic Baclofen wordt gemaakt voor weinig geld. Maar als je dosissen van +100mg pd neemt gaat het toch wel aantikken.
Klik om te vergroten...

Nee kan geen prijzen noemen.
Wil geen reden geven dat ze mij een ban gaan geven.
Maar het is te vergelijken met 2 gram goedkope wiet..
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat ik ook geen prijzen mag noemen
Maar ik hoop dat mijn dosering drastisch omlaag gaat.anders is het voor mij niet te betalen.

Ben hoog begonnen (onverantwoord.heb er zelf vrede mee,woon alleen) baclofen 25 mg
1e dag 350 mg totaal 120 mg diazepam
Let wel, ben een boom van een vent met Zelf al extreme spierspanning en hoge benzo tolerantie (viel soms van 120 mg temazepam niet eens in slaap) dag verliep prima,voelde me zelfs wat prettig toch onder invloed idee. Behaaglijk warm,vond alles erg gezellig.maat niet meer dan dat.
Dagen erna wat lopen stoeien ben er nu achter dat ik van 4 pillen wel kan slapen niet normaal..gek genoeg ook wakker blijven als ik mijzelf ertoe zet.kreeg griepverschijnselen en heb ook echt veel geslapen. Zit vandaag om 9.00 25 mg( te laat had craving.merk dat het na 2 uur piekt..dus morgen 7.00 nemen) 13.00 25 mg 14.30 nog een
Net om 19.00 2 genomen,voel me nu weer prettig,geen craving. 0 diazepam vandaag.dus in 1 klap van GHB af en hoog begonnen.snel afbouwend.ben benieuwd of ik vanavond kan slapen met minder baclofen.


Heb niet de intentie te stoppen met dit middel.daar ik dus merk welk effect het heeft op mij los van de GHB afkick.
Wil wel afstevenen op de juiste kennis van een geschikte dosering en vaste tijdstippen inname.

Daarna arts overtuigen met resultaat en doorgeven dosering en dan bij gods gratie hopen het op recept te krijgen voor onbepaalde tijd.

Ben al dossier aan het opbouwen met effecten baclofen op angst/autistische/cravings/ptss brein) maar dat is dan weer offtopic

Was er niet een filmpje ooit gepost over een hersenscan van een coke verslaafde met en zonder baclofen....dat filmpje zouden de artsen eens moeten zien
M
Mike033Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben na een week of 3 na het afkicken ook zo ineens gestopt met baclofen.
Ik had het geluk dat mijn huisarts het me voorschreef. Maarliefst 150mg per dag.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Sunnydf ja dat zijn verschikkelijke hoge doseringen. Hoe groot je ook bent. Het gaat om je gewicht en niet om je lengte.

In de ochtend 25mg baclofen dan in de middag 25mg en in de avond 25mg dat moet genoeg zijn.
Het zit allemaal tussen de oren voor de rest.
Diazepam ook die 3x per dag erbij maar gewoon 10mg.. 3x

Ik weet waar Baclofen oorspronkelijk voor is. Het is een spierverslapper.

Maar dat volgooien met alles is niet nodig.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Gewoon zulke doseringen aanhouden.
Dan kan je in de avond nog wel temazepam er bij gooien.
Maar jezelf helemaal vol gooien met benzodiazepines en dan nog niet kunnen slapen dat zit tussen de oren.
Neem dan een Olanzapine (Ziprex) van 20mg om te slapen ipv dat je 120mg Diazepam naar binnen gooit samen met 120mg Themazepam.
Want dan werkt dat niet goed meer en dan meer nemen heeft geen nut en dan krijg je ook griep verschijnselen.

Leg dat anders voor aan je dokter en wees eerlijk tegen hem zoals je hier op dit forum doet.
Want ik denk dat hij dat ook niet goed keurt en je dus beter Olanzepine kan voorschrijven.
Maar daar moet je zeker geen 100mg van gaan slikken zomaar ook al lukt het slapen niet goed.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rebell zei:
Nee kan geen prijzen noemen.
Wil geen reden geven dat ze mij een ban gaan geven.
Maar het is te vergelijken met 2 gram goedkope wiet..
Klik om te vergroten...

Heb op internet rondgekeken. Als je 100mg per dag zou slikken, dan kost dit je ongeveer 80€ per maand (excl verzenden). Goedkoopste wat ik kon vinden. Dat is zeer goed te doen. Maar veel slikken veel meer dan dit.

Sunnydf zei:
Ik weet dat ik ook geen prijzen mag noemen
Maar ik hoop dat mijn dosering drastisch omlaag gaat.anders is het voor mij niet te betalen.

Ben hoog begonnen (onverantwoord.heb er zelf vrede mee,woon alleen) baclofen 25 mg
1e dag 350 mg totaal 120 mg diazepam
Let wel, ben een boom van een vent met Zelf al extreme spierspanning en hoge benzo tolerantie (viel soms van 120 mg temazepam niet eens in slaap) dag verliep prima,voelde me zelfs wat prettig toch onder invloed idee. Behaaglijk warm,vond alles erg gezellig.maat niet meer dan dat.
Dagen erna wat lopen stoeien ben er nu achter dat ik van 4 pillen wel kan slapen niet normaal..gek genoeg ook wakker blijven als ik mijzelf ertoe zet.kreeg griepverschijnselen en heb ook echt veel geslapen. Zit vandaag om 9.00 25 mg( te laat had craving.merk dat het na 2 uur piekt..dus morgen 7.00 nemen) 13.00 25 mg 14.30 nog een
Net om 19.00 2 genomen,voel me nu weer prettig,geen craving. 0 diazepam vandaag.dus in 1 klap van GHB af en hoog begonnen.snel afbouwend.ben benieuwd of ik vanavond kan slapen met minder baclofen.


Heb niet de intentie te stoppen met dit middel.daar ik dus merk welk effect het heeft op mij los van de GHB afkick.
Wil wel afstevenen op de juiste kennis van een geschikte dosering en vaste tijdstippen inname.

Daarna arts overtuigen met resultaat en doorgeven dosering en dan bij gods gratie hopen het op recept te krijgen voor onbepaalde tijd.

Ben al dossier aan het opbouwen met effecten baclofen op angst/autistische/cravings/ptss brein) maar dat is dan weer offtopic

Was er niet een filmpje ooit gepost over een hersenscan van een coke verslaafde met en zonder baclofen....dat filmpje zouden de artsen eens moeten zien
Klik om te vergroten...

Zeer, ZEER hoge doseringen. Ik zou zeker die valium minderen, want daar vanaf komen is niet te doen. Ik nam zelf de eerste 3 dagen valium, op 30-50mg per dag. Langer zou ik afraden.

Ik bedoel het niet flauw, maar dit gebruik toont aan dat je nog redeneert als een verslaafde. Het doel is om je oke te voelen. Niet om volkomen bedwelmd te zijn van enorme doseringen benzo’s en Baclofen.

Mike033 zei:
Ik ben na een week of 3 na het afkicken ook zo ineens gestopt met baclofen.
Ik had het geluk dat mijn huisarts het me voorschreef. Maarliefst 150mg per dag.
Klik om te vergroten...

Goed om te horen. En zo zie je maar dat iedereen anders is.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
F.E.A.R. zei:
Je moet het vooral blijven nemen. Je bent gezegend met zo’n geweldig medicijn. Nooit meer terug naar die verrotte GHB.. Zorg er alleen voor dat je nooit zonder Baclofen komt te zitten voor meerdere dagen.
Klik om te vergroten...

Ja dat is dus een mening ik ben nu 3 dagen aan de GHB vind het heerlijk kies er bewust voor.
Morgen weer aan de Baclofen 2 dagen met die Diazepam en Gabapentine.
Vind GHB nog steeds leuk, maar ik gebruik het nooit meer weken lang. Wel 24/7 als ik het doe.
Maar dit waren weer heerlijke dagen.
Moest dit ook leren om het bij die 3 dagen te houden want kon het eerst ook niet.
Nu kan ik het zelfs in huis hebben terwijl ik stop en het laten staan en zo is het de lekkerste drugs die er maar is en vind MDMA niks meer aan.
M
Mike033Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het knap van je, als ik het in huis heb, gaat het op.
Als we naar een feestje zijn geweest, en daarna een after bij mij thuis, moeten ze ook altijd de G meenemen, anders gooi ik t weg.
M
Mike033Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rebell zei:
@Sunnydf ja dat zijn verschikkelijke hoge doseringen. Hoe groot je ook bent. Het gaat om je gewicht en niet om je lengte.

In de ochtend 25mg baclofen dan in de middag 25mg en in de avond 25mg dat moet genoeg zijn.
Het zit allemaal tussen de oren voor de rest.
Diazepam ook die 3x per dag erbij maar gewoon 10mg.. 3x

Ik weet waar Baclofen oorspronkelijk voor is. Het is een spierverslapper.

Maar dat volgooien met alles is niet nodig.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Gewoon zulke doseringen aanhouden.
Dan kan je in de avond nog wel temazepam er bij gooien.
Maar jezelf helemaal vol gooien met benzodiazepines en dan nog niet kunnen slapen dat zit tussen de oren.
Neem dan een Olanzapine (Ziprex) van 20mg om te slapen ipv dat je 120mg Diazepam naar binnen gooit samen met 120mg Themazepam.
Want dan werkt dat niet goed meer en dan meer nemen heeft geen nut en dan krijg je ook griep verschijnselen.

Leg dat anders voor aan je dokter en wees eerlijk tegen hem zoals je hier op dit forum doet.
Want ik denk dat hij dat ook niet goed keurt en je dus beter Olanzepine kan voorschrijven.
Maar daar moet je zeker geen 100mg van gaan slikken zomaar ook al lukt het slapen niet goed.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het per persoon verschillend is aan hoeveel baclofen je genoeg hebt.

De 2e keer dat ik af ging kicken, deed ik het samen met een maatje van me.
Ik had aan 4, en soms 5 keer 25 mg genoeg op een dag.
Zijn doseringen lagen veel hoger dan de mijne, pakte die evenveel als ik, had die echt heftige afkick.

Ik sliep ma 3 dagen alweer door, duurde bij hem een week.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mike033 zei:
Ik vind het knap van je, als ik het in huis heb, gaat het op.
Klik om te vergroten...

Had ik ook hoor heel lang en mensen om mij heen ook wel die ik ken. Is een bekend iets.

Mike033 zei:
Ik denk dat het per persoon verschillend is aan hoeveel baclofen je genoeg hebt.
Klik om te vergroten...

350mg Baclofen op een dag is heel veel maakt niet uit wie je bent en dat ging ook over de benzos dat sunny slikt. Zijn gebruik is te hoog vandaar dat verhaal dat ik schreef.

Hoop dat hij er wat aan heeft als hij het leest.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
@F.E.A.R.

Hey man uit je verhaal kan ik niet helemaal opmaken of je nou wel of geen baclofen hebt gebruikt eerder. Of ik lees er overheen


EDIT ::::::::: Nevermind, ik heb een lange dag gehad, was stoned en nouja tja je begrijpt me vast wel. Zie inmiddels weer t hele plaatje voor me :sweatsmile:
Thanks voor al je kennis delen, kennis is macht in deze, nouja met alles :handfist::handok:
M
Mike033Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwijgrecht zei:
@F.E.A.R.

Hey man uit je verhaal kan ik niet helemaal opmaken of je nou wel of geen baclofen hebt gebruikt eerder.

Thanks voor al je kennis delen, kennis is macht in deze, nouja met alles :handfist::handok:
Klik om te vergroten...


Uit mijn verhaal?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Conjo die heeft dat gedaan volgens mij en was daar tevreden mee je kan hem vragen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."