Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB, helse nacht!!!

GHB, helse nacht!!!

84 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Indirect heb je gelijk, maar probeer het te zien als: "als ik mij nu ga sederen met alcohol of met een tablet dan is dat niet goed voor mijn gezondheid".
Dat doet wat met je mindset. Ook niet voor schamen wat er nu is gebeurd.
Klik om te vergroten...
Ook weer waar en dan zit je weer met dat probleem waardoor je dan die dagen erna slechter slaapt… blijf je in die cirkel zitten! Ga zo blij zijn als dit achter de rug is en hier ook zware lessen uit trekken
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een heftige nacht voor je.
52 uur ... duurt ook echt lang.
Hopelijk ben je nu het ergste voorbij.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
verrekijker zei:
blijf je in die cirkel zitten!
Klik om te vergroten...

Vooral in de cirkel van verslaving.
Eigenlijk ben je je dan steeds aan het voeden.
Is het niet de drugs, dan is het wel de alcohol (oké ook drugs) of de tablet.
Je moet juist proberen dat patroon te doorbreken, en ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

verrekijker zei:
Ga zo blij zijn als dit achter de rug is en hier ook zware lessen uit trekken
Klik om te vergroten...

De beste leerscholen zijn dit wel.
Maar maak het jezelf ook niet moeilijker dan nodig.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels 52uur clean, gisteravond en begin van de nacht was nog heftig.. hoorde hele tijd geluiden die er niet waren en enorme angsten uitgestaan.
uiteindelijk wel in slaap gevallen en toch een beetje slaap kunnen pakken…
Ik voel nu dat het ergste achter de rug is.
Brrr wat een nachtmerrie was me dit, grote lessen trek ik hieruit!
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry het is Flubromazepam 10MG
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
verrekijker zei:
Ik kan bromazolam krijgen vandaag, zou ik dat nemen of gewoon nuchter blijven? Zou echt wel eens een goede nacht slaap kunnen gebruiken
Klik om te vergroten...
verrekijker zei:
Sorry het is Flubromazepam 10MG
Klik om te vergroten...
Echt een keiharde NEE.

Zeker geen rc-benzo's.

Je weet helemaal niet wat die doen (met je tolerantie). Ik weet dat het lastig is omdat het cold turkey enorm zwaar is. Dat is overigens precies waar ik je een keer of drie voor heb gewaarschuwd in deze post. Dat je juist met cold turkey een groot risico loopt op een terugval omdat de ontwenningsverschijnselen heftig zijn. Nou, ziehier wat ik bedoelde :wink:

Dus ik snap het zeker maar ik raad het af.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Je weet helemaal niet wat die doen (met je tolerantie). Ik weet dat het lastig is omdat het cold turkey enorm zwaar is.
Klik om te vergroten...

Vooral bij RC of benzo in zijn algemeen?
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Echt een keiharde NEE.

Zeker geen rc-benzo's.

Je weet helemaal niet wat die doen (met je tolerantie). Ik weet dat het lastig is omdat het cold turkey enorm zwaar is. Dat is overigens precies waar ik je een keer of drie voor heb gewaarschuwd in deze post. Dat je juist met cold turkey een groot risico loopt op een terugval omdat de ontwenningsverschijnselen heftig zijn. Nou, ziehier wat ik bedoelde :wink:

Dus ik snap het zeker maar ik raad het af.
Klik om te vergroten...
Ik ga je raad volgen bro!
je hebt gelijk, het tij zal zich binnenkort wel keren hoop ik? Al duurt het wel zeer lang. Maar dan heb ik het wel zo goed als nuchter gedaan en niet met die benzo’s liggen klooien nog.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
verrekijker zei:
Na 100u clean te zijn toch een mini dopje genomen deze ochtend om te kunnen gaan werken aangezien ik een heel korte nacht heb gehad… nu weer een heel raar gevoel. Heel dom ik weet het. Maar kan dit terug na zoveel uren??
Klik om te vergroten...
Wat denk je van hulp inschakelen via je huisarts.
Alleen is zo moeilijk voor je, dat zie je nu.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Vooral bij RC of benzo in zijn algemeen?
Klik om te vergroten...
Het effect op tolerantie is bij rc benzo's totaal onbekend. Van middelen zoals diazepam is dat wel redelijk goed bekend omdat die al sinds de jaren '60 medisch worden voorgeschreven. Maar ook dan is het onverstandig om zelf met diazepam te gaan aanrommelen als je wil afkicken van de GHB. Ik blijf hameren op het afkicken onder professionele begeleiding, omdat dan (1) de voorraad beperkt wordt tot hetgeen wat je nodig hebt en je dus niet onbedoeld steeds meer gaat gebruiken, en (2) omdat de verslavingsarts je dan zo systematisch kan laten minderen in dosis dat de ernst van de ontwenningsverschijnselen tot een minimum beperkt worden, en je dus ook nog gewoon kunt blijven werken mocht dat nodig zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van alle keren dat ik ben afgekickt van GHB, zowel cold turkey als afbouwen, duurde het zeker een week soms 1.5 week voordat ik weer echt normaal sliep. Even doorzetten joh. Komt goed!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
verrekijker zei:
je hebt gelijk, het tij zal zich binnenkort wel keren hoop ik? Al duurt het wel zeer lang.
Klik om te vergroten...
Ja afkicken van GABA-agonisten is echt heel zwaar. Maar na drie dagen heb je het ergste gehad en wordt het langzaam weer beter.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Ja afkicken van GABA-agonisten is echt heel zwaar. Maar na drie dagen heb je het ergste gehad en wordt het langzaam weer beter.
Klik om te vergroten...
Even uit curiositeit maar heb je het zelf ook al meegemaakt??
Een benzo verslaving heb ik ook gehad, dat was in de zomer van vorig jaar en daar heb ik een zware epilepsie aanval aan overgehouden.
Toen nam ik elke dag Alprazolam en zelfs nog geen 2 weken aan een stuk.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Van alle keren dat ik ben afgekickt van GHB, zowel cold turkey als afbouwen, duurde het zeker een week soms 1.5 week voordat ik weer echt normaal sliep. Even doorzetten joh. Komt goed!
Klik om te vergroten...
Ja dan denk je dat er nooit een einde aan komt en door de vermoeidheid soms… Ik blijf doorzetten!! Bedankt voor dit bericht!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
verrekijker zei:
Ja dan denk je dat er nooit een einde aan komt en door de vermoeidheid soms… Ik blijf doorzetten!! Bedankt voor dit bericht!
Klik om te vergroten...
Het is echt zwaar hè. Ik heb ook altijd doorgewerkt, ook een heel sociale baan, en zeker met zo weinig slaap is dat zo ontzettend zwaar. Maar straks als je weer wat slaap kunt pakken zul je zien dat het heel snel weer beter met je gaat. 🙏
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Het is echt zwaar hè. Ik heb ook altijd doorgewerkt, ook een heel sociale baan, en zeker met zo weinig slaap is dat zo ontzettend zwaar. Maar straks als je weer wat slaap kunt pakken zul je zien dat het heel snel weer beter met je gaat. 🙏
Klik om te vergroten...
Ja dat maakt alles zo hard!!
slaap is zo belangrijk voor het lichaam, als dit afgelopen is ga ik dit veel harder soigneren.
Dit zijn de valkuilen van GHB waar jullie allemaal al zo vaak voor hebben gewaarschuwd, ook ik zei tegen mezelf: NOOIT meer, maar dan maak je weer iets mee… we kennen het allemaal.
Het kan een hele mooie drug zijn maar je moet er mee omkunnen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
verrekijker zei:
Het kan een hele mooie drug zijn maar je moet er mee omkunnen.
Klik om te vergroten...
HeroĂŻne ook, is me wel eens verteld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
verrekijker zei:
Het kan een hele mooie drug zijn maar je moet er mee omkunnen.
Klik om te vergroten...
dat is bij elke drugs zo
helaas
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
dat is bij elke drugs zo
Klik om te vergroten...
Klop idd!!
Vandaag eindelijk het gevoel dat het mijn systeem heeft verlaten, het was weeral een korte nacht maar je voelt het meteen.
Dit kan alleen maar beter worden.
ik wil iedereen hier bedanken voor de tijd en steun die ze mij hebben gegeven in mss wel de zwaarste week uit mijn 35jarig leven?!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
verrekijker zei:
Even uit curiositeit maar heb je het zelf ook al meegemaakt??
Klik om te vergroten...
Ik heb zelfs nog nooit GHB gebruikt :upsidedown:
verrekijker zei:
Een benzo verslaving heb ik ook gehad, dat was in de zomer van vorig jaar en daar heb ik een zware epilepsie aanval aan overgehouden.
Toen nam ik elke dag Alprazolam en zelfs nog geen 2 weken aan een stuk.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik wel kenmerkend. Je zegt dat je een benzo-verslaving hebt gehad. Maar je bent dus nu weer aan het terugvallen met GHB. Maar dat wil je geen verslaving noemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."