#1
Ja dat had ik al eens gedaan maar tis hier heel onbekend nog, ze schrijft ook niks voor, vrij conservatief op dat gebied!Ik proef een moeilijkheidsgraad.
Waarom neem je geen contact op met je huisarts voor advies.
Is het inderdaad uitzitten en afwachten, of kan hij/zij toch iets voor je betekenen.
Je hoeft je daarvoor niet te schamen!