#1
Slapen, mediteren (voelen en accepteren), wandelen, geen koffie en proberen gezond te eten en drinken ja. En bijvoorbeeld van die filmpjes over ervaringen van andere afkickers die hun ellende delen.
Ja ik doe nu niks meer, je geraakt nu ook even in paniek door alles wat je leest ook. Gevaren zijn zeker daar maar de juiste mindset is nu ook belangrijk! Het laatste wat ik nu ga doen is een slokje G nemen…Maar wat is het juiste advies als iemand al 30 uur gestopt is zoals hier? Ik vind het dan ook weer zoiets om te zeggen ‘begin maar weer’.
Gelukkig had ik nog wat dagen vrij om deze periode door te komen, al werkend was dat nog een pak harder
Dit is echt de waanzin van verslaving. Zo herkenbaar, maar ik snap je denkwijze..Zou ik wat alcohol drinken om dit op te vangen of best niks?
Hmmm I know!Dit is echt de waanzin van verslaving. Zo herkenbaar, maar ik snap je denkwijze..
Hmmm I know!
Ik heb hier nog Trazodone 100mg gevonden, mss dat ik deze nacht 50mg kan nemen of zo? Iemand ervaring?
Ik zal het maar gewoon nuchter ondergaan, zal nu eenmaal op de blaren moeten zitten.
Ook weer waar en dan zit je weer met dat probleem waardoor je dan die dagen erna slechter slaapt… blijf je in die cirkel zitten! Ga zo blij zijn als dit achter de rug is en hier ook zware lessen uit trekkenIndirect heb je gelijk, maar probeer het te zien als: "als ik mij nu ga sederen met alcohol of met een tablet dan is dat niet goed voor mijn gezondheid".
Dat doet wat met je mindset. Ook niet voor schamen wat er nu is gebeurd.
blijf je in die cirkel zitten!
Ga zo blij zijn als dit achter de rug is en hier ook zware lessen uit trekken
Zal nog wel enkele dagen nodig hebben om opWat een heftige nacht voor je.
52 uur ... duurt ook echt lang.
Hopelijk ben je nu het ergste voorbij.
Als dat stoppen tot gevaarlijke bijwerkingen leidt: ja.Maar wat is het juiste advies als iemand al 30 uur gestopt is zoals hier? Ik vind het dan ook weer zoiets om te zeggen ‘begin maar weer’.
Ah, dus je gebruikt de aan- of afwezigheid van gevaarlijke bijwerkingen als een soort graadmeter. Daar kan ik me iets bij voorstellen, want ik zou ook zeggen: hou goed in de gaten dat de ontwenningsverschijnselen niet te intents worden, want dan moet je gas terug nemen. Maar de gedachte is dan wel dat je er nog vroeg bij kan zijn en kunt ingrijpen voordat het uit de hand loopt.Als dat stoppen tot gevaarlijke bijwerkingen leidt: ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."