Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKosmisch

Kosmisch

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OreoLid
01-01-2024, 00:00
#1
superfijn geschreven, echt mooi om te lezen. toffe ervaring! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prachtig verhaal! Een jongen naar mijn hart.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelica zijn de sleutel tot het universum.
Studies van het bewustzijn vormen een mooi vertrekpunt om latere andere mysterieën te doorgronden.

Mooi geschreven overigens.
Ik zou het zo opnemen in een bundel ter promotie van de vermaledijde paddo! :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel mooi geschreven! Welkom thuis jongen! :wink:

Gaaf dat je je eerste trip al zo'n openbaring hebt gehad, wat je beschrijft is precies wat ik voelde tijdens een LSD + MDMA trip maar had die pas toen ik 2 jaar aan het trippen was op mijn 19e. Ik hoop meer van je te lezen in de toekomst!
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi man! Ik snap helemaal wat je bedoelt, blijft een heerlijk middel die paddestoelen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt een superreport!
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wauw, mooi geschreven, leest lekker weg. Erg van genoten!

Ben nu je ook meer geneigd om je nog verder te verdiepen in psychidelica?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geniaal beschreven, erg herkenbaar allemaal. Welkom tot de orde van de psychonauten, ik heb het gevoel dat dit niet je laatste keer zal zijn geweest :wink:

:hearteyes:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prachtig report! Die eerste keer trippen is inderdaad altijd zo legendarisch, toch als het goed zit :) Je ogen worden echt geopend, en de overdondering die daarbij hoort is zo geniaal. Welcome to the world of psychedelica! Er is nog véél meer te ontdekken, dit is slechts het topje van de sluier :grin: (en het is zoo heerlijk omdat dit écht slechts het topje is :hearteyes: )

Nog veel plezier en ontdekkingen toegewenst!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
prachtig geschreven, echt waar, je hebt er een talent voor. En het klinkt ook als een geweldige trip. Als er nog een volgende keer komt, zeker weer een report schrijven
F
F_89Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben nu je ook meer geneigd om je nog verder te verdiepen in psychidelica?
Klik om te vergroten...

Absoluut. Sowieso paddo's nog een keer, alhoewel niet binnen korte tijd. Ik wil wat ik ervaar wel bijzonder houden, en als ik het wekelijks ga doen ben ik bang dat ik dat bijzondere gevoel dat ik erbij heb kwijt raak. Als de volgende paddotrips me bevallen ga ik denk ik ook sterkere paddo's probereren, Hawaiiaans ofzo. Verder staat LSD ook op mijn verlanglijstje. Dat lijkt me echt supergaaf, en ik ben erg benieuwd hoe een LSD-trip is vergeleken met een paddotrip. Ik hoor van veel mensen dat een LSD-trip meer visueel is, en dat een paddotrip meer filosofisch is. Ervaren jullie dat ook zo? En naar DMT ben ik inmiddels ook benieuwd, maar daar wil ik eerst meer over lezen.

Welkom tot de orde van de psychonauten, ik heb het gevoel dat dit niet je laatste keer zal zijn geweest
Klik om te vergroten...

Thanks. Ik weet wel zeker dat dit niet mijn laatste keer is geweest! :wink: Psychonauten, gaaf woord!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi beschreven report!!! :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD vind ik veel meer filosofischer, maar voorall na die trip...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Prachtig report! Echt heerlijk om te lezen :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Adrenochroom zei:
Heel mooi geschreven! Welkom thuis jongen! :wink:
Klik om te vergroten...

Je hebt een fijne schrijf stijl, en ik kan je zeker lsd aanraden! Het is totaal anders dan paddo's maar ozo mooi. Zorg dat je filosofische menschen om je heen hebt en je trip wordt top! Psychonaut is ook een prachtig woord! toen ik het voor het eerst hoorde wilde ik ook ingelijfd worden!

(Wij ridderen u in de orde van psychonauten, F_89! haha) :wave:

X
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
(Wij ridderen u in de orde van psychonauten, F_89! haha) :wave:
Klik om te vergroten...



Driewerf hoera! :beer:
For he's a jolly good fellow........... :rockband:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
F_89 zei:
Verder staat LSD ook op mijn verlanglijstje. Dat lijkt me echt supergaaf, en ik ben erg benieuwd hoe een LSD-trip is vergeleken met een paddotrip. Ik hoor van veel mensen dat een LSD-trip meer visueel is, en dat een paddotrip meer filosofisch is. Ervaren jullie dat ook zo?
Klik om te vergroten...

Bij vragen over LSD moet ik altijd antwoorden :) . Ik vind LSD zelf wel iets visueler, het is kleurrijker, de patronen zijn veel gedetailleerder, alles beweegt meer, het is minder wazig, de visuals zijn constanter.. mentaal vind ik het rustiger, kloppender, logischer, minder verwarrend maar zéker wel filosofisch, paddo's vind ik mentaal vooral heel vaag, warrig en scheef. Ik vind paddo's trouwens ook best visueel, maar op dat punt iets minder sterk dan LSD. Een meerderheid van de mensen ervaart dit ook zo maar er zijn overal uitzonderingen. Als paddo's je zo goed bevielen denk ik dat je LSD ook wel leuk zult vinden.

Heel mooi report trouwens, de eerste trip is iets om nooit meer te vergeten.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Erg fijn beschreven, mooie ervaring.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi reportje! Super dat het je zo goed beviel!
Ik herken de teleurstelling dat het bijna afgelopen is. :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erg mooi reportje. De eerste keer paddo's blijft bij mij ook iets legendarisch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."