#1
superfijn geschreven, echt mooi om te lezen. toffe ervaring! ![:hearteyes:]()
Ben nu je ook meer geneigd om je nog verder te verdiepen in psychidelica?
Welkom tot de orde van de psychonauten, ik heb het gevoel dat dit niet je laatste keer zal zijn geweest
Adrenochroom zei:Heel mooi geschreven! Welkom thuis jongen!![]()
Drientje zei:(Wij ridderen u in de orde van psychonauten, F_89! haha)![]()

F_89 zei:Verder staat LSD ook op mijn verlanglijstje. Dat lijkt me echt supergaaf, en ik ben erg benieuwd hoe een LSD-trip is vergeleken met een paddotrip. Ik hoor van veel mensen dat een LSD-trip meer visueel is, en dat een paddotrip meer filosofisch is. Ervaren jullie dat ook zo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."