Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlashbacks Benzine ?

Flashbacks Benzine ?

59 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waneer: 4 uurs geleden.
Waar: Thuis. (Garage.)
Wat: Snuiven (inhaleren) van benzine.
Hoe: Met men neus boven (in) de bus gaan hangen ! :mrgreen:

Nou buiten 1-2 lijntjes speed, 4 jointjes in mn hele leven (Ben nu 16) heb ik nooit iets bijzonder gedaan.
Tot ik terstraks met men Neus boven de benzine ging hangen.
Rond 18u richte ik me naar de garage, pakte de bus, en ging er ongeveer bijna en volle minuut boven hangen. :wave:
Langst men neus inademen langst men mond er terug uit, zodat ik eigenlijk maar alleen benzine lucht binnekreeg.
Daarna voelde ik me percies weg zweven, mar dat gevoel was snel verdwenen waarop en koude rilling door men lichaam ging... :openmouth:
Ik dacht aan de kermis (Die volgende week weer hier plaats vind) en op dat moment Kreeg ik echt allemaal momenten terug te zien van vroeger. (Flashback's ? )
Dat ik met men pak friet thuis stond, ...
Dat ik lag te rave in de botsauto's, ...
Ook allemaal beelden van 3-4-5 jaar terug , zelfs van toen ik nog maar 8 jaar was en dolblij in de mini-bots autotjes ging !
Nou, na en goed kwartier was dat allemaal verdwenen, en had alleen nog maar een nar gevoel in men buik/longen.
Kvond het best wel raar/chill gevoel, op dat buik/long gevoel na... :wink:

Iemand ervaring met dit ? Vind het eigenlijk best wel heftig, maar is het schadelijk? :)
Kan je geen benzine pillen maken? Benzine kan je overal krijgen, dus niet illigaal ! :beer:

Dit is btw ook men eerste trip ? repport ! :P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
No offensen, maar what the fuck? Er zijn genoeg dingen om te doen, zoek es iets minder schadelijks of zo :confused:

Lijmsnuiven is het inhaleren van vluchtige stoffen in lijm (en eventueel andere substanties zoals tri of benzine) met het doel in een roes te raken. Deze wijze van drugsgebruik komt veel voor in ontwikkelingslanden. In brede zin wordt wel het inhaleren van dampen van makkelijk verkrijgbare chemicaliën bedoeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijmsnuiven


Note de 'komt veel voor in ontwikkelingslanden', zal z'n reden wel hebben zeker :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
moet je jezelf eens heel hard op je hoofd slaan met een hamer, kijken wat er dan gebeurt. Vast wel iets, mischien wel flashbacks!

Damn, rook dan gewoon een jointje ofzo.. en als je iets heftigers wilt, ga met een portie paddo's 't bos in ofzo! :wave:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je report over dit nogal ongebruikelijke experiment. Want als je zoiets vreemds onderneemt, is het een goed idee om er er een report over te schrijven. Want dit forum heeft ook een zekere encyclopedie functie.

gamerboy007 zei:
Vind het eigenlijk best wel heftig, maar is het schadelijk? :)
Klik om te vergroten...

Tja, wat denk jezelf?
Het lijkt me zelfs ronduit ongezond!

Maar of het meer schade aan je hersenen aanricht als speed\\coke dat is nog maar de vraag. MMMh, interessant eigenlijk.
Het zal iig slechter zijn voor je longen.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#5
OKé, ik kan begrijpen dat jullie me nu achterlijk vinden, of dat je me kansloos vind...
Maar ik wou het gwn proberen, maar dat er dat van ging gebeuren... :)

Ik heb wel geld voor Speed (Komt morgen binnen) , coke, xtc (MDMA) , paddo's, etc...

EN het zal wel schadelijk zijn, maar schadelijker dan de rest van de hard drugs , IDK, thats the question ! :wink:

En ik ga het niet nog eens doen, en er zal hier ook niemand elke dag boven de benzine hangen, maar ik vond het en trip? repport waard... :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is.

Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
weet waar je mee bezig bent -.-
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen benzine of ether voor mij, was eenmalig !
Ik hou het nu bij speed en MDMA, :hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
lol..belgie zeker :)
owell.. bezine snuivende kids kunnen we ook wat meer in NL verwachten als straks alle goede drugs illegaal en onvindbaar is :wink:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
gamerboy007 zei:
Geen benzine of ether voor mij, was eenmalig !
Ik hou het nu bij speed en MDMA, :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ga maar snel je versneden zooi snuiven, da's misschien ietsje minder schadelijk dan benzinedamp inademen.. wat een mongool..
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Scheld die jongen zo niet uit, het was een experiment. Ik zou het zelf niet doen, maar hij dus wel.

Ik heb geen ervaring dus, buiten verhalen over de derde wereld en is misselijk voelen bij het bijtanken :mrgreen:

Het is inderdaad zeer schadelijk voor organen, geest en algemene gezondheid. Ook kan je plots super agressief worden, of zelfs bij normale dosissen (voor zover deze bestaan) in je eigen kots stikken of andere leuke dingen.

Pillen zal je hier niet van kunnen maken, dit is gewoon vergif, en er is een verschil tussen gassen en stoffen die oraal moet innemen.

Dit zou ik ook niet echt een trip noemen, eerder een roes. (dit is hetzelfde als een joint een trip noemen)

Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen gamerboy :)
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#12
dain zei:
Scheld die jongen zo niet uit, het was een experiment. Ik zou het zelf niet doen, maar hij dus wel.
Klik om te vergroten...

Precies! :)

Aan de ts: als je weer is iets onderneemt, hoop ik dat je weer een reportje schrijft.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
byebye braincells :wave:

gelukkig was het maar éénmalig :mrgreen:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben wel benieuwd, wat schadelijker is: een paar teugen benzinedamp, of een snuif cocaine.
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zouzeggen: wees blij dat hij dat report schreef, nu hoef je t zelf niet meer te doen. :)
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#16
kapitein-x zei:
dain zei:
Scheld die jongen zo niet uit, het was een experiment. Ik zou het zelf niet doen, maar hij dus wel.
Klik om te vergroten...

Precies! :)

Aan de ts: als je weer is iets onderneemt, hoop ik dat je weer een reportje schrijft.
Klik om te vergroten...

Kijk daar heb ik wat aan ! :wink:

en inderdaad, het was maar eenmalig... :wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dumpy zei:
moet je jezelf eens heel hard op je hoofd slaan met een hamer, kijken wat er dan gebeurt. Vast wel iets, mischien wel flashbacks!
Klik om te vergroten...

LOL :grin:
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#18
[ ] geschikt
[x] ongeschikt

:hearteyes: :wave:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jonkosmurf zei:
ik zouzeggen: wees blij dat hij dat report schreef, nu hoef je t zelf niet meer te doen. :)
Klik om te vergroten...

sommige dingen hoef je niet perse te weten :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is.

Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit.
Klik om te vergroten...
waar the fuck haal jij je info eigenlijk????,
bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
en btw echte ether is miss nog 7x zo schadelijk als benzine...
of laten gewoon zeggen even schadelijk!
dus begrijp niet waarom je dadelijk moet zeiken :rolleyes:
ik zou zelf ook nooit aan een fles benzine gaan hangen ofzo hoor! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."