#1
Dumpy zei:moet je jezelf eens heel hard op je hoofd slaan met een hamer, kijken wat er dan gebeurt. Vast wel iets, mischien wel flashbacks!
LOL
Dumpy zei:moet je jezelf eens heel hard op je hoofd slaan met een hamer, kijken wat er dan gebeurt. Vast wel iets, mischien wel flashbacks!

Jonkosmurf zei:ik zouzeggen: wees blij dat hij dat report schreef, nu hoef je t zelf niet meer te doen.![]()
waar the fuck haal jij je info eigenlijk????,Drientje zei:Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is.
Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit.

Frisko zei:bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
kopieer het etiket van je fles dan maar eens...Hans zei:Frisko zei:bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
Misschien omdat jij in studio100 land zit. Maar ik heb het hier gekocht en genuttigd.

Dan kun je maar beter een andere dealer zoekenneti zei:benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
neti zei:benzine zit ook in coke als ik me neti vergis

phy zei:heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.
Succes met je operatie!
shokora zei:neti zei:benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.
@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb.![]()
belg_limburger zei:phy zei:heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.
Succes met je operatie!
Het tripverhaal gaat verder.
Ik lig nu op de moment nog in Uz Leuven Gasthuisberg op de dienst heelkunde.
De opperatie is van vorige donderdag geleden bijna een week dus.
Ben 1,5m dikke darm kwijt maar begin me terug beter te voelen.
De opperatie is tot nog toe geslaagd nog geen infecties ofzo gehad (laat me daar gespaard van blijven aub)
Ze hebben vandaag infuus uitgehaald en kan al redelijk goed stappen.(tempo=wandelen voor +75ers)
Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.
voor de mensen die benzine willen snuiven: ( ) doen
(x) niet doen er is zoveel beters.
Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!
DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola
-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
Lol ik had dat artikel gelezen :P spacend van mottenballen ze verzinnen altijd wat nieuws :PIvoos zei:No offensen, maar what the fuck? Er zijn genoeg dingen om te doen, zoek es iets minder schadelijks of zo![]()
Lijmsnuiven is het inhaleren van vluchtige stoffen in lijm (en eventueel andere substanties zoals tri of benzine) met het doel in een roes te raken. Deze wijze van drugsgebruik komt veel voor in ontwikkelingslanden. In brede zin wordt wel het inhaleren van dampen van makkelijk verkrijgbare chemicaliën bedoeld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijmsnuiven
Note de 'komt veel voor in ontwikkelingslanden', zal z'n reden wel hebben zeker![]()
en volgens jou maakt het uit dat ze belgisch zijn?Jossie90 zei:Doet me denken aan een bericht op FOK! een paar weken geleden, over drie (Belgische!!) meisjes die een peuk gingen roken nadat ze butaan hadden gesnoven op een pleehokje.![]()
belg_limburger zei:Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.
Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!
DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola
-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
DonnieDark0 zei:shokora zei:neti zei:benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.
@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb.![]()
Was dat niet Kerosine ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."