Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlashbacks Benzine ?

Flashbacks Benzine ?

59 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dumpy zei:
moet je jezelf eens heel hard op je hoofd slaan met een hamer, kijken wat er dan gebeurt. Vast wel iets, mischien wel flashbacks!
Klik om te vergroten...

LOL :grin:
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#2
[ ] geschikt
[x] ongeschikt

:hearteyes: :wave:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jonkosmurf zei:
ik zouzeggen: wees blij dat hij dat report schreef, nu hoef je t zelf niet meer te doen. :)
Klik om te vergroten...

sommige dingen hoef je niet perse te weten :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is.

Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit.
Klik om te vergroten...
waar the fuck haal jij je info eigenlijk????,
bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
en btw echte ether is miss nog 7x zo schadelijk als benzine...
of laten gewoon zeggen even schadelijk!
dus begrijp niet waarom je dadelijk moet zeiken :rolleyes:
ik zou zelf ook nooit aan een fles benzine gaan hangen ofzo hoor! :beer:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
Klik om te vergroten...

Misschien omdat jij in studio100 land zit. Maar ik heb het hier gekocht en genuttigd.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hans zei:
Frisko zei:
bij de drogist kan je never die ether krijgen die ze snuiven...
Klik om te vergroten...

Misschien omdat jij in studio100 land zit. Maar ik heb het hier gekocht en genuttigd.
Klik om te vergroten...
kopieer het etiket van je fles dan maar eens...
eens kijken hoeveel % ether het werkelijk is... :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.youtube.com/watch?v=UJ6xc-dSBak

Ik een foto voor je opgeduikeld:


en wat meer info:

(diethylether) C2H5OC2H5 DA drogist.

Ik heb zelf ooit eens zo'n flesje gekocht bij de drogist voor 3.50 euro...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Precies dat potje inderdaad. Bedankt Drientje.
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...
Dan kun je maar beter een andere dealer zoeken :tongueout:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...

Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.

@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb. :mrgreen:
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Doet me denken aan een bericht op FOK! een paar weken geleden, over drie (Belgische!!) meisjes die een peuk gingen roken nadat ze butaan hadden gesnoven op een pleehokje. :confused:
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#12
phy zei:
heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.

Succes met je operatie!
Klik om te vergroten...




Het tripverhaal gaat verder.

Ik lig nu op de moment nog in Uz Leuven Gasthuisberg op de dienst heelkunde.
De opperatie is van vorige donderdag geleden bijna een week dus.

Ben 1,5m dikke darm kwijt maar begin me terug beter te voelen.
De opperatie is tot nog toe geslaagd nog geen infecties ofzo gehad (laat me daar gespaard van blijven aub)
Ze hebben vandaag infuus uitgehaald en kan al redelijk goed stappen.(tempo=wandelen voor +75ers)
Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.

voor de mensen die benzine willen snuiven: ( ) doen
(x) niet doen er is zoveel beters.





Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!

DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola

-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
shokora zei:
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...

Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.

@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Was dat niet Kerosine ?
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, genoten van de verdoving? :)[/quote]


amaai nog nie zalig.

En dan spreek ik nog niet van de eerste 2 dagen toen had ik zo een pijn pomp in mijn rug. mmmZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz... Sleepy fly away dreams no feelings anywere
met koude natte watjes of je aan drukken voel je dit hahahah gewooon niks.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
belg_limburger zei:
phy zei:
heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.

Succes met je operatie!
Klik om te vergroten...




Het tripverhaal gaat verder.

Ik lig nu op de moment nog in Uz Leuven Gasthuisberg op de dienst heelkunde.
De opperatie is van vorige donderdag geleden bijna een week dus.

Ben 1,5m dikke darm kwijt maar begin me terug beter te voelen.
De opperatie is tot nog toe geslaagd nog geen infecties ofzo gehad (laat me daar gespaard van blijven aub)
Ze hebben vandaag infuus uitgehaald en kan al redelijk goed stappen.(tempo=wandelen voor +75ers)
Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.

voor de mensen die benzine willen snuiven: ( ) doen
(x) niet doen er is zoveel beters.





Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!

DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola

-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
Klik om te vergroten...

Haha, genoten van de verdoving? :)
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Ivoos zei:
No offensen, maar what the fuck? Er zijn genoeg dingen om te doen, zoek es iets minder schadelijks of zo :confused:

Lijmsnuiven is het inhaleren van vluchtige stoffen in lijm (en eventueel andere substanties zoals tri of benzine) met het doel in een roes te raken. Deze wijze van drugsgebruik komt veel voor in ontwikkelingslanden. In brede zin wordt wel het inhaleren van dampen van makkelijk verkrijgbare chemicaliën bedoeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijmsnuiven


Note de 'komt veel voor in ontwikkelingslanden', zal z'n reden wel hebben zeker :wink:
Klik om te vergroten...
Lol ik had dat artikel gelezen :P spacend van mottenballen ze verzinnen altijd wat nieuws :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jossie90 zei:
Doet me denken aan een bericht op FOK! een paar weken geleden, over drie (Belgische!!) meisjes die een peuk gingen roken nadat ze butaan hadden gesnoven op een pleehokje. :confused:
Klik om te vergroten...
en volgens jou maakt het uit dat ze belgisch zijn? :openmouth:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#18
belg_limburger zei:
Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.

Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!

DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola

-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
Klik om te vergroten...


Herkenbaar! :)
Heb 2 jaar geleden ook een operatie gehad waarbij de buikspieren doorgesneden moeste worden. Dat was bij een dubbele liesbreuk, dus op 2 plaatsen. Alles doet dan pijn: lachen, geeuwen, rechtkomen, nieuzen, hoesten, neus snuiten, schijten enz enz.
Het was idd altijd feest als ze met een nieuw zakje voor aan mn baxter aankwamen. :grin:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerlijk gezegd lijkt het me best wel wat hebben :P een klein flesje benzine en de damp inademen., Maar ik ben gewoon raar :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
DonnieDark0 zei:
shokora zei:
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...

Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.

@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Was dat niet Kerosine ?
Klik om te vergroten...

Kun je ook gebruiken. Het maakt niet zo heel veel uit, als het maar a-polair is en aan wat andere voorwaarden voldoet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."