Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlashbacks Benzine ?

Flashbacks Benzine ?

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
space scientist zei:
BuZzRiDeR zei:
Jossie90 zei:
Lijm ruikt lekker, benzine stinkt.
Klik om te vergroten...
dat is subjectief, ik vind het wel niet slecht ruiken.
Klik om te vergroten...


allebij ruikt het erg lekker :grin: vroeger als kind al, als we dan in de auto zaten en mijn moeder ging tanken stond ik en me zusje altijd die dampen in te ademen :grin:
Klik om te vergroten...

+1, me too!!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
^Tja, nu vind ik het stinken, dat dan weer wel...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
space scientist zei:
BuZzRiDeR zei:
dat is subjectief, ik vind het wel niet slecht ruiken.
Klik om te vergroten...


allebij ruikt het erg lekker :grin: vroeger als kind al, als we dan in de auto zaten en mijn moeder ging tanken stond ik en me zusje altijd die dampen in te ademen :grin:
Klik om te vergroten...

+1, me too!!!
Klik om te vergroten...

kansarme mensen :rolleyes:
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gok dat benzine erger is, ik las een tijdje geleden ergens van iemand die een paar maanden aan de butaan zat en best wel hard gesloopt was :tongueout:.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
space scientist zei:
allebij ruikt het erg lekker :grin: vroeger als kind al, als we dan in de auto zaten en mijn moeder ging tanken stond ik en me zusje altijd die dampen in te ademen :grin:
Klik om te vergroten...

+1, me too!!!
Klik om te vergroten...

tzal-wel-zijn!!!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ivoos zei:
Drientje zei:
space scientist zei:
allebij ruikt het erg lekker :grin: vroeger als kind al, als we dan in de auto zaten en mijn moeder ging tanken stond ik en me zusje altijd die dampen in te ademen :grin:
Klik om te vergroten...

+1, me too!!!
Klik om te vergroten...

kansarme mensen :rolleyes:
Klik om te vergroten...



als kind, oftewel 9/10 jaar. Nu doe ik grote mensendrugs die ook heel schadelijk zijn :grin:


@kapitein-x

benzine is veel schadelijker, en zo voelt het ook :P
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo een 19jaar geleden ik was toen 6 Jaar.
Toen kreeg ik voor mijn verjaardag , sinterklaas of kerstmis weet het niet meer een Yamaha CROSS MOTOR .
Dat was dus het begin van een verslaving.Ik reed een paar rondjes en kon dan te crossmotor vullen met 2-takt (mengeling tussen olie en benzine). Dus iedere keer als ik de benzine stop van de cross motor open deed ,en van de jerry can dan ging ik in die dampen staan . Dat rook zo goed dat je er zelfs een kleine roes van kreeg.

Ik reed dus elke dag rond zodat ik de benzine tank kon bijvullen en wat treuzellen bij dit ritueel dat ik even tijd kon door brengen in deze dampen.

het ging naar erger en erger en begon ook al zonder dat de tank leeg was ,boven de tank van de motor te hangen zodat ik de geur maar kon ruiken.

Zelfs tijdens het motor crossen rook heel de tijd aan men handschoenen, waar ik eerder voordien tijdens de tank bijtevullen op gemorst had.

nu 14 jaar later ben ik dan gestopt met crossen.
Ik was toen 20 jaar (5jaar geleden).
Ik miste de geur zo fel van benzinne dat ik bij mijn ouders ben gaan werken.
Ze hadden een (Esso) Benzinne Station .
Zalig ik werkte heel de dagen in de geur van benzinne en ja daar ook van diesels en lpg gassen.
Maar al gauw geraak je dit gewoon en ga je veel naarbuiten om de pompen aftekuisen ,om dan aan de benzine pistolen te ruiken.

Ja als ik dit nu zo aan vertellen ben lijk ik een echte freak en idd dat was ik dus ook.
Het ging naar erger en erger ik begon problemen te krijgen met mijn gezondheid het ging van kwaad naar erger kreeg last aan mijn longen en aan mijn maag en darmen.

Hierdoor moest ik dus stoppen met werken en werd ik een soort invalide niet dat ik in een rolstoel zit je ziet dus niets aan mij vanbuiten af, maar inwendig ben ik redelijk fucktopp laat ons zeggen.

Oke nu zat ik dus thuis had geen geur meer van benzinne en vond dit eigenlijk heel raar , ik miste het een beetje maar toch ook weer niet ondanks mijn gezondheidsproblemen.
Toch ging ik meer het gras afrijden tot zelfs 2 keer per week om toch maar weer de benzinne geur te kunnen ruiken.

Nu die geur was zo miniem dat ik besloot een jerry can te gaan vullen met benzinne
en daarvan achter in de tuin wat uit te kappen op de grond en zo kon ik dan in de dampen staan
heerlijk ik had 4 liter op de grond gekapt en zag overal rond mij benzine dampen.

Ik kwam in een serieuze roes waardoor ik zin kreeg om te relaxen dus ik ging daar een meter of 6 vanweg zitten en wou een siggaret opsteken.
Nu door mijn roes ,had ik niet goed opgelet want die benzine dampen kwamen dus wel tot waar ik zat.

Dus er is een korte explosie ontstaan, de benzine was dus ontvlamt en door dat ik daar zat en de oorzaak was van de vlam i,s het mijn richting uitgekomen en ja u kunt het al raden .
2de graad brandwonden aan handen en gezicht.
Het vel was volledig van men handen en van men gezicht echt niet om aan te zien.

Dit is gebeurd eind 2007 nu vandaag mei 2008 zie je een klein kleur verschil aan handen en een plekje aan het gezicht door pigment wat beschadigd is. Mag een jaar niet in de zon , en moet iedere dag nog creme smeren.

Nu morgen 21 mei 2008 word ik opgenomen in het ziekenhuis, de dag erna 22 mei word ik geopereert (een subtotale colectomie met ileorectale anastomose) met andere woorden verwijdering van dikke darm die aangetast is door geuren en dampen.(HOOP DAT DIT GOED GAAT GAAN)

Zo sinds mijn verbranding eind 2007 moet ik niets meer hebben van benzine.
Nu na mijn opperatie hoop ik dat ik minder pijn heb doordat mijn dikke aangetaste darm eruit is.

Dan wil ik nog zeggen tegen iedereen.

PAS OP MET DAMPEN VAN BENZINE HET MAAKT DUS VEEL STUK IN JE LICHAAM.
En pas op voor ontvlamming :wink:

Alle ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van dit verhaal.
Maar dat het ook een soort les is geweest.
Ik wil hier niet vadertje gaan spelen want zelfs neem ik ook verschillende drugs omwille van pijnen die ik heb.
Maar dit is iets waar je moet van afblijven. greetz

belgiesche limburger

( jaja typisch weer voor een belg zeker he) :grin:

pease :rock:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Holy shit wat een verhaal

Wel een prachtpost om toekomstige benzinejunks op andere gedachten te brengen.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.

Succes met je operatie!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
belg_limburger zei:
-verhaal-
Klik om te vergroten...

Inderdaad, holy shit wat een verhaal ! Ik wist niet dat benzine zo verslavend kon werken... Vind het nogal bizar klinken allemaal. Niet dat ik je niet geloof maar heb het wel met open mond gelezen.

Vond het als kind wel lekker ruiken, nu ga ik er van over mijn nek...
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Frisko zei:
hmmz blijkbaar dus toch,maar hoeveel % gaat het mij om??
dit is geen farmaceutische ether dat kan gewoonweg niet...
en het is net die ether die ze in de jaren 70 allemaal snoven!!- :)
Klik om te vergroten...

Ben vorig jaar ook ether gaan kopen bij de apotheker, niet om te snuiven maar ik had het nodig voor iets anders (niet drugs of medisch gerelateerd) maar dat is wat moeilijk uit te leggen.
En ik heb uitdrukkelijk om 100% ether gevraagd omdat ik met iets anders niets kon aanvangen. Daar zeiden ze me dat 100% nooit kan maar dat het dan 99,999 % is ofzo, maar goed.. ik kon het gewoon krijgen.
Tuurlijk weet ik niet of het dezelfde is van de jaren 70, toen was ik er nog niet.

Beter blijf je van al die rommel af, het is schadelijk en het effect lijkt me een mengeling van placebo, zuurstof tekort en bedwelming door stank. (ik zou het allessinds niet doen)
Maar ja, iedereen is jong geweest en soms doe je dan wel eens iets nutteloos.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#13
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...
Dan kun je maar beter een andere dealer zoeken :tongueout:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...

Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.

@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb. :mrgreen:
j
joshua23Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Doet me denken aan een bericht op FOK! een paar weken geleden, over drie (Belgische!!) meisjes die een peuk gingen roken nadat ze butaan hadden gesnoven op een pleehokje. :confused:
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#16
phy zei:
heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.

Succes met je operatie!
Klik om te vergroten...




Het tripverhaal gaat verder.

Ik lig nu op de moment nog in Uz Leuven Gasthuisberg op de dienst heelkunde.
De opperatie is van vorige donderdag geleden bijna een week dus.

Ben 1,5m dikke darm kwijt maar begin me terug beter te voelen.
De opperatie is tot nog toe geslaagd nog geen infecties ofzo gehad (laat me daar gespaard van blijven aub)
Ze hebben vandaag infuus uitgehaald en kan al redelijk goed stappen.(tempo=wandelen voor +75ers)
Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.

voor de mensen die benzine willen snuiven: ( ) doen
(x) niet doen er is zoveel beters.





Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!

DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola

-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
shokora zei:
neti zei:
benzine zit ook in coke als ik me neti vergis
Klik om te vergroten...

Benzine wordt alleen gebruikt als a-polair extractiemiddel om de werkzame stoffen uit coca bladeren te extraheren. Dit zit dus niet meer in je cocaine.

@verhaal: minder dat je zoveel lichamelijke schade hebt geleden. Al moet ik zeggen dat een peuk roken naast een plas van 4 liter benzine ook niet echt 1 van de slimste dingen is die ik ooit gehoord heb. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Was dat niet Kerosine ?
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, genoten van de verdoving? :)[/quote]


amaai nog nie zalig.

En dan spreek ik nog niet van de eerste 2 dagen toen had ik zo een pijn pomp in mijn rug. mmmZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz... Sleepy fly away dreams no feelings anywere
met koude natte watjes of je aan drukken voel je dit hahahah gewooon niks.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
belg_limburger zei:
phy zei:
heftig verhaal. Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.

Succes met je operatie!
Klik om te vergroten...




Het tripverhaal gaat verder.

Ik lig nu op de moment nog in Uz Leuven Gasthuisberg op de dienst heelkunde.
De opperatie is van vorige donderdag geleden bijna een week dus.

Ben 1,5m dikke darm kwijt maar begin me terug beter te voelen.
De opperatie is tot nog toe geslaagd nog geen infecties ofzo gehad (laat me daar gespaard van blijven aub)
Ze hebben vandaag infuus uitgehaald en kan al redelijk goed stappen.(tempo=wandelen voor +75ers)
Alleen mijn neus snuiten lukt nog niet en niezen doet ook vreselijk zeer, dit door dat ze door mijn buikspieren hebben moeten snijden.

voor de mensen die benzine willen snuiven: ( ) doen
(x) niet doen er is zoveel beters.





Btw ik heb deze week heftig aan de Dipidolor & Dormicum gehangen LEKKER!!!!!

DIPIDOLOR & DORMICUM
= piritramide & midazola

-Dipidolor = morphinomimeticum, voornamelijk gebruikt bij acute pijnbestrijding.
-Dormicum = hypnoticum met krachtig kalmerende en slaapverwekkende werking. Wordt vooral gebruikt voor sedatie bij intensieve verzorging.
Klik om te vergroten...

Haha, genoten van de verdoving? :)
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Ivoos zei:
No offensen, maar what the fuck? Er zijn genoeg dingen om te doen, zoek es iets minder schadelijks of zo :confused:

Lijmsnuiven is het inhaleren van vluchtige stoffen in lijm (en eventueel andere substanties zoals tri of benzine) met het doel in een roes te raken. Deze wijze van drugsgebruik komt veel voor in ontwikkelingslanden. In brede zin wordt wel het inhaleren van dampen van makkelijk verkrijgbare chemicaliën bedoeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijmsnuiven


Note de 'komt veel voor in ontwikkelingslanden', zal z'n reden wel hebben zeker :wink:
Klik om te vergroten...
Lol ik had dat artikel gelezen :P spacend van mottenballen ze verzinnen altijd wat nieuws :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."