Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Hawaïaanse paddo's (BAD TRIP)

Eerste keer Hawaïaanse paddo's (BAD TRIP)

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar: Thuis
Met wie: Vriendin (tripsitter)


Goed, daar gaan we. Dit is mijn eerste tripreport. Net zoals mijn eerste keer paddo's een nieuwe ervaring. Nadat ik regelmatig een pilletje had genomen was ik erg benieuwd hoe deze paddestoelen zouden zijn. Ik ging er eens op googlen en vond een smartshop waar ik ze online kon bestellen. Wie niet waagt wie niet wint, dus ik ging er direct een paar bestellen. Na mezelf wat te hebben ingelzen over de Hawaïaanse paddo's besloot ik deze maar te bestellen.

Woensdag 9 juli, kreeg ik ze binnen. Ik kwam thuis van mijn werk en besloot eerst maar eens wat te eten, jep, ik weet dat het beter op een nuchtere maag kan doen, maar ik had nou eenmaal honger. Ik werkte even snel twee bolletjes naar binnen. Toen ik dit had gedaan besloot ik direct aan de paddo's te gaan. Ik at het (aangeraden) halve bakje leeg. Vooral in de kopjes zit veel gif is mij verteld dus deze at ik allemaal op met een paar steeltjes.

Ik ging rustig op de bank zitten en tv kijken, mijn vriendin zat ondertussen op de computer. Na een kwartier voelde ik nog niets, volkomen logisch. Na drie kwartier voelde ik me langzaam slap worden. Mijn benen voelde aan alsof ze van rubber waren, dit was zeker geen onaangenaam gevoel. Daarna begon ik alles wat helderder te beleven, muziek werd mooier en mijn tv werd nog Full HDer dan hij al is, XTC is echter wel helderder.

Ik besloot eens naar de keuken te lopen en geloof me, het duurde nog nooit zolang voordat ik in mijn eigen keuken was, er grappig. Hierna gebeurde iets heel naars, we hadden net een nieuwe wasmachine, en vergeten de afvoerslang in het afvoerpijpje te stoppen. Toen ik net uit de keuken liep hoorde wij een klap, de hele keuken zat vol met water en de wasmachine stroomde fijn over! Hierdoor begon ik mezelf erg slecht te voelen duizenden gedachten gingen door mijn hoofd, ik wist even niet meer wat ik met dat water moest doen, dacht zelfs even dat ik het moest gaan opdrinken, toen ik dit zei dacht mijn vriendin even dat ik gek geworden was.

Inmiddels zit ik een half uurtje in de hevige trip, mijn vriendin heeft mij inmiddels naar de woonkamer gestuurd. Ik werd weer wat rustiger en kon me een beetje ontspannen. Toen ik naar de tv keek zag ik dat deze aan het zweven was, heel vet. Eerst ging hij de lucht in, toen kwam hij terug en splitste in tweeën. Ik keek wat rond en er vlogen allemaal groene bollen door de lucht, ook dit was erg vet.

Vanaf de bollen ging het ineens helemaal fout. Ik schrijf voor een aantal websites, journalist is dan ook mijn beroep. Ik hoorde mijn hoofdredacteur van website Cowabunga ineens tegen mij zeggen dat ik het allemaal heel slecht deed. Ik voelde mij een niestnut, alsof mijn leven helemaal niets waard was. Ik zei dit tegen mijn vriendin en begon allemaal domme dingen te zeggen als: Ik ben jou niet waard, ik kan niets. Ik verpruts alles. Dat soort rare uitspraken. Toen ik dit had gedaan begon ik inees heel hard te huilen, echt een half uur lang. Kei en kei hard. Toen dit voorbij was, ging ik weer naar de keuken, om eens even te lopen en zodoende rustig te worden, dit hielp even tot ik in de spiegel keek. Ik zag mezelf een en in mijn ogen zag ik een duivel, die naar me keek. Toen vuur en opeens klapte op de een of andere manier de keukendeur keihard dicht, of dit nep op echt was weet ik nog steeds niet. Ik schrok toen zo erg dat ik gewoon in mijn broek plaste van angst! Ik was nog nooit zo bang geweest! Ik riep mijn vriendin en zij vertelde me dat het allemaal nep was, probeer het te onderscheiden zei ze. Dit lukte niet, ik ging weer op de bank zitten.

Toen ik daar eenmaal zat, zag ik heel snel iets zwart over de muur rennen. Het leek op een spinnetje, ik dacht: Nee, alsjeblieft kappen. Toen dat zinnetje in mijn hoofd klaar was kwamen er duizenden spinnen vanuit de gang op de muur lopen, het was helemaal zwart. En het erge was dat ik ze in detail kon zien. Ik begon weer te huilen omdat ik er uit wou.

Toen werd ik heel even bewust, zag nog wel spinnen maar wist nu dat ze niet echt waren, alsnog was ik erg bang. Ik besloot een heleboel suikerklontjes te eten, dit hielp alleen niet echt. Want even later ging alles draaien 360 graden, behalve ik en mijn vriendin. Toen ging haar gezicht veranderen, in wat weet ik niet, maar ik durfde steeds niet te kijken, maar ik durfde het ook niet tegen haar te zeggen. Bang dat ze me wat zou aandoen, terwijl zij echt alles voor mij is. Haar gezicht werd normaal, ik dacht dat het gevoel eindelijk aan het verdwijnen was, maar nee. De bank besloot me ook nog eens te gaan opeten, ik lag te spartelen en te vechten. Het was echt net alsof ik er helemaal in ging zakken en er niet meer uitkwam. Dit heeft ruim een kwartier geduurd.

Eindelijk was het aan het uitwerken, het zicht op alles werd weer normaal, niets draaide meer en mijn benen en lichaam kregen weer kracht en ik had ontiegelijke honger! Toen de trip helemaal voorbij was, had ik het meest opgeruimde gevoel dat ik ooit gehad heb, ik voelde me geweldig. Ik wist wat ik goed deed en wat ik fout deed in dit leven, en het goede overheersde. En voor het foute kwam ineens een oplossing.

Waarom ik slecht ging: Ik denk dat ik slecht ben gegaan omdat ik heel veel verdriet nog niet heb verwerkt. Zo ben ik op mezelf gaan wonen, terwijl ik ruzie had met mijn ouders(is inmiddels goed) en mijn moeder heeft terminale kanker ook hierom heb ik nog geen traan gelaten. Het onbewuste is misschien naar boven gekomen. Één ding weet ik wel, ik doe geen paddo's meer, die trip heeft me wel heel erg geholpen. Misschien wat overdreven maar ik heb een hele andere kijk op alles, tot nu toe heeft het mijn leven en mijzelf echt veranderd.

Ik hou het verder wel bij af en toe een pilletje.

Hoop dat jullie mijn tripreport beetje interessant vonden.

Groetjes
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch ondanks alles heb je iets geleerd hiervan!
Sluit het niet uit dat je ooit in je leven weer paddestoelen eet, dit is misschien een vervelende ervaring geweest maar besef dat dit ut jouw zelf voortkwam. Probeer je angsten onder ogen te zien en misschien de volgende keer een iets minder visuele paddestoel proberen? Hawaïaanse zijn nu eenmaal erg visueel!

X
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt juist als een hele leerzame en goede ervaring,, alleen had je hem niet voor de 1ex paddos moeten hebben want dan durf je gelijk niet verder.. ik denk dat nu je dit met behulp van de paddos hebt verwerkt je niet zo snel nog een x bad zult gaan,, neem de volgende x mexicaanse,, maar he!! waar bestel je nu nog paddos!! als je ze 9juli hebt binnengekregen:openmouth:,, egt waar die site wil ik dan wel eens zien!!.. :hearteyes:
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alhier het linkje waar ik ze besteld heb: https://smartific.com/

En ik denk inderdaad dat de Hawaïaanse te zwaar waren, als er een volgende keer komt, dan uiteraard veel lichter! Maar bad zal ik niet meer zo snel gaan, want zo gelukkig als dat ik nu ben, ben ik nog nooit geweest! haha

Groeten
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toevallig had ik gister een kort moment dat ik ook spinnen dacht te zien, er zat inderdaad eentje buiten, ik ging kort erbij want dacht dat ken niet, ik maak mijzelf gek, tot 'ie wegrende, gewoon je hoofd erbij houden; althans proberen, alleen maar positief blijven denken hielp heel goed bij mij; of het nuchter op proberen te vatten "Wow, geweldig hoe paddo's met je kunnen fucken" ofzo :)

Maar het moment dat je eruit wilt en het even teveel word herken ik ook wel een beetje, verzetten heeft geen zin, de trip duurt meestal toch nog wel een tijd dan.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop dat je het nog eens probeert wanneer je je wat beter voelt , want het kan ook heel hemels zijn!
Bedankt voor de link trouwens. Die kende ik nog niet. :wave:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hawaiaanse paddos heb ik ook een bad-trip van gehad, voelde me niet echt goed en heb toen ook hele angstige momenten gehad.

Mexicaanse daarna gehad en echt de hele avond rotgelachen om vanalles, aangezien ik wist dat het bad-trip meestal vanuit jezelf komt heb ik een jaar na die bad-trip toch weer een portie gegeten (de mexicaanse dus), deze bevielen mij echt stukken beter , en houd het daar ook bij of truffels, hawaiaanse nooit weer (meeste in groep waar ik bij was hadde toen bad-trip).

Maar toch goed dat je hier iets uit hebt kunnen halen, ik was nog angstig voor die shit een jaar lang :P:P , maar nu space ik er weer vrolijk op los :sunglasses:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheAgeOfMen zei:
Hawaiaanse paddos heb ik ook een bad-trip van gehad, voelde me niet echt goed en heb toen ook hele angstige momenten gehad.

Mexicaanse daarna gehad en echt de hele avond rotgelachen om vanalles, aangezien ik wist dat het bad-trip meestal vanuit jezelf komt heb ik een jaar na die bad-trip toch weer een portie gegeten (de mexicaanse dus), deze bevielen mij echt stukken beter , en houd het daar ook bij of truffels, hawaiaanse nooit weer (meeste in groep waar ik bij was hadde toen bad-trip).

Maar toch goed dat je hier iets uit hebt kunnen halen, ik was nog angstig voor die shit een jaar lang :P:P , maar nu space ik er weer vrolijk op los :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hawaiiaanse zijn ook een stuk donkerder dan mexicaanse. Alhoewel ik vorig weekend op 2 bakjes hawaiiaanse vrolijk door het bos aan het dansen en springen was. Dat was wel weer een supervrolijke trip, maar tussendoor kreeg ik wel veel inzichten. Veel meer dan de mexicaanse, en soms kan dat ook wel moeilijk zijn voor sommige mischien.
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddo`s heb ik nog nooit grdaan maar ga ik zeker nog wel doen..

Zal wel even 2x nadenken en me eigen zeker 100% goed voelen..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja, Hawaiaanse paddo's vind ik echt niet iets voor een eerste keer. Je kunt veel beter met mexicaantjes beginnen dat is veel makkelijker te handlen en vriendelijker, een leuke introductie tot het trippen zonder dat je echt helemaal in een andere dimensie gelanseerd wordt.

Maar goed, de combinatie van 'caught off guard' door de enorme intensiteit en wat je zelf aangeeft als 'onverwerkt verdriet', werkt dit soort dingen wel in de hand ja. Maar toch goed dat je er veel aan gehad hebt :)
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer man, als dat probleempje in de keuken niet was gebeurt had je wss gewoon de tijd van je leven gehad...
In je eentje voor de eerste keer trippen lijkt mij echter ook niet ideaal..
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
uhm mijn idee, wneer u d8 zich niet lekker te gaan voelen, had u denk ik gelijk (uw tripzitter moest dit eigelijk ook weten) heel veel suiker moeten in nemen en vitamines. hierdoor zou de trip verminderen en had u misschien allen op 1 lijn kunnen zetten en vrolijk verder trippen.

als u er zo veel van geleerd heeft, waarom dan niet een keer een goede trip?, maar inderdaad de situatie moet gewoon nagenoem perfect zijn.

mooi verhaal, en ik hoop dat uw vloer geen waterschade heeft opgelopen.

doeii :hearteyes:
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#13
TheGhost zei:
uhm mijn idee, wneer u d8 zich niet lekker te gaan voelen, had u denk ik gelijk (uw tripzitter moest dit eigelijk ook weten) heel veel suiker moeten in nemen en vitamines. hierdoor zou de trip verminderen en had u misschien allen op 1 lijn kunnen zetten en vrolijk verder trippen.

als u er zo veel van geleerd heeft, waarom dan niet een keer een goede trip?, maar inderdaad de situatie moet gewoon nagenoem perfect zijn.

mooi verhaal, en ik hoop dat uw vloer geen waterschade heeft opgelopen.

doeii :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar heb je inderdaad gelijk in. Maar goed, ik ben simpelweg dom geweest om het toch maar te doen he. Ach nieuwschierigheid brengt een mens heel ver. Ik word alweer wat positiever over de paddo's. Een volgende keer zit er zeker wel aan te komen, maar dan een stuk lichter natuurlijk. Uiteindelijk zal ook ik een lekkere trip hebben hoor, daar twijfel ik niet aan!

Maar ik hou het nu lekker bij 1x per maand XTC, van 't weekend weer, whoooohooeeeee. En de paddo's doe ik pas, als ik mezelf echt helemaal goed voel, doe ik trouwens al, maar goed. Haha. Thnx voor de tips in ieder geval!

Ps: Wel flinke waterschade hoor, vooral onze benedenburen hadden flinke lekage, maar is gelukkig alweer verholpen!

Groeten
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou je eerder thaise paddo's aanraden . Zijn net iets sterker dan de mexicaanse . Maar als je ze bestelt op smartific.nl , is het duidelijk te zien .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."