Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDatura stramonium....

Datura stramonium....

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ongveer 24 uur ..

heb het nogal in gekort
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt voor datura nog best mild, iniedergeval een geluk dat je het veilig hebt overleeft.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een aantal maanden ze ruim 50 zaden thuis gehad te hebben..........

besloot ik er 15 te verwerken in een jointje.


een vriend had ik als zitter..

de zaden door midden gesneden en daarna weer

dus 4 stukjes per zaadje

totaal 60 stukjes ..


mooi verdeeld over de joint


aan gestoken


Een lekkere kruiden smaak komt met de wiet mee.

al snel begin ik me redelijk vaag te voelen
een bodyload begint zich te ontwikkelen..
en ik denk ik kan er niet meer terug
en ik zeg "nu ga ik er voor Pak me Datura!"

ik rook in hoogtempo de joint op ..

en al snel verdwijnt de realtiteid een beetje
ik zie schimmen die langzaam duidelijker worden .
En zeg tegen mijn vriend dat het nu gaat beginnen ...
( dat is het laaste wat ik goed kan herinneren de rest van het report zijn vlagen en dingen die hij me verteld heeft )

mijn vriend komt een waas overheen en ik wilde niets meer van hem hebben. als hij iets zei gromde ik en draaide weg.

de verplaatsing van mijn gedachten voelde heel duidelijk aan
het voelde alsof de goede en slechte gedachten 2 kanten op gingen
en het slechte pad van de slechte gedachtes was heel makkelijk begaan baar. en voor de goede was enorm moelijk.

maar ik kon duidelijk voelen wat de goede en slechte kant was..
de slechte gedachtes gingen een sprookjes achtige weereld in met zodra je een stukje binnen was alles drastisch veranderde in een brandende demonen weereld...
kon me zelf daar nog uit halen want in mijn gedachten was de poort waar ik doorheen was gestapt nog aan het sluiten en kon ik er nog net door heen glippen...

de goede gedachtes moesten door een Muur van tentakels
ik heb schijnbaar heel raar over het grasveld gezwalkt want ik liep met mijn ogen dicht overal heen ik wist alle speel toestellen te ontwijken ..
met mijn ogen dicht.. heel raar

de tentakels trokken mij allekanten op in mijn gedachten daarna kwam ik bij een wezen met een hoofd als de zaadbol van de datura en als lijf de bloem( een lange witte bloemachtig iets) en armen ik weet niet hoe ik die moet beschrijven

Daar kwam een vaag geluid uit en na een tijdje scheen ik het te begrijpen..

Ik had het pad gekozen om te leeren over datura en jezelf

toen werden mijn gedachten uitelkaar getrokken

en in 1000den kleine spinsels verspreid

er was nog een stukje over en dat moest zeich naar alle stukken worstelen en ze begrijpen voordat ze zich weer aan mijn geest zouden vast plakken.
in dat proces heb ik 3 uur lang roerloos op de grond gelegen met af en toe
onverstaan bare geluiden te geschreeuwd te hebben.

toen ineens deed ik mijn ogen open en mijn pupillen schenen zich helemaal weg gedraait te hebben want ik had witte ogen..

ben toen op een bosje afgestormd en heb daar tegen lopen schelden tieren schoppen en slaan ... ( arm Bosje )

mijn ogen draaiden zich weer normaal
en ik zei herhaaldelijk

" bwarg ik vind je"

daarna scheen het effect minder te worden en kwam de realtieit weer een beetje terug.
ik zag wel overal insecten. kruipen nog
die ik met groot pleizer kon kapot maken ( slaan trappen )
die dan voor mij een vermakelijk krakend geluid maakten.
dus dat heb ik nog een heletijd lopen doen

daarna ben ik gaan slapen..

en met enorme pupillen wakker geworden .. die hebben nog 2 dagen zo gestaan



Heftige ervaring... weet niet of ik het nog eens ga doen ..

ik heb iig de zaden geplant .. voor het geval ik het nog wel eens wil doen :) :beer:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, je kon het toch niet laten hè? :P

Een beetje een vaag report, maar dat past vast wel bij de vaagheid van het middel zelf. Volgens mij heb je geluk gehad dat je niet alles meer precies weet als ik lees wat andere gebruikers er over te zeggen hebben.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was dat een van je weinige/eerste trips dit jaar? Gaaf reportje iig, jammer dat je veel niet meer weet maar dat is ook wel vaak zo, heel cool dat je de lijn tussen goed en slecht zo kon zien, wat zijn nu de na-effecten? Nog een waas of kater? Of toch een mooie afterglow? :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
de afterglow ..
is
je voelen alsof je
een weekend hebt door gesnoven

met een hoop bindende gedachtes
en het lijkt of je ingewanden afentoe van plaats veranderen ..



niet zo leuk haha :hearteyes:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoelang heeft dit ongeveer geduurd?
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je ook last van de verdwijnende sigaretten en vrienden die verschijnen en verdwijnen?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik schijn wel gedaan te hebben of ik rookte ja

vroeg hem om vuur ( kreeg ik niet maar een stokje )

en stak daarmee de denkbeeldige sigaret aan

maar vond dat niet nodig om te posten :P
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#10
oordeelmodus aan/ heej, dit tripreport mist het authentieke echtheidszegel aan de rechterbovenzijde....
Fake report, man man man, alleen maar voor je fascinatie + aandacht. /oordeelmodus uit
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Interessant report, maar gaf die trip je voldoening op het einde of had je zoiets van mwah had er toch liever een paar meer opgepeuzeld voor een flinke delirium? :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Klinkt voor datura nog best mild, iniedergeval een geluk dat je het veilig hebt overleeft.
Klik om te vergroten...

Gerookt is stukken minder heftig dan orale inname.

@ Telefoon: Aap dat je bent! Al is het wel een prettig reportje geworden om te lezen.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fezz zei:
Interessant report, maar gaf die trip je voldoening op het einde of had je zoiets van mwah had er toch liever een paar meer opgepeuzeld voor een flinke delirium? :grin:
Klik om te vergroten...


Nee vond dit prima kan altijd nog de dosis om hoog doen

dit was al ERG moelijk ..

maar voor meer ervaren trippers zeker goed te doen..

( zo ervaren ben ik niet haha )

binnekort maar weer eens Ayacusuya maken .. ( geen idee of ik het goed schrijf KUT DISLECTIE)

wil ook nog eens een Iboga trip doen

en dan een soep maken met ayacusuya en iboga

moet leuk worden .. :)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#14
gaaf report, wel een gevaarlijke drug/delerium middel


maar denk nog steeds dat ik er nog even mee wacht :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe lachen, maar wel oppassen, want je kan er een depersonalisatie van krijgen
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
hehe lachen, maar wel oppassen, want je kan er een depersonalisatie van krijgen
Klik om te vergroten...


lekker belangrijk .. dan word ik maar anders :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm.. als je er zo over denkt en dat voor een drug overhebt.
Vind ik ergens een beetje triest eigenlijk :rolleyes: kan aan mij liggen natuurlijk :wink: maar ik ben liever mezelf zonder zo'n ervaring
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
wow, heftige ervaring o.o Ik vraag me wel af waarom je datura wilde proberen? Er zijn nog honderden andere stoffen die over het algemeen een veel betere ervaring opleveren dan datura.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij wou je dit vorig jaar al doen? Toen hebben mensen hier je het uit je hoofd gepraat geloof ik...

Heftige trip dat zeker, niet iets wat ik zou doen... Ik kan je de Ayahuasca en Iboga aanraden. Datura geeft je niets behalve een ontzettend slechte trip. Ayahuasca en Iboga daarentegen geven je leermiddelen mee. Het kunnen net zo goed bad trips zijn maar je wordt er sterker van en je leert om te gaan met je geest...

Ik wens je succes!!!

X
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
maakt het je nou uit of je een bad trip hebt of niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."