Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDatura stramonium....

Datura stramonium....

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Welhallodaar zei:
maakt het je nou uit of je een bad trip hebt of niet?
Klik om te vergroten...

Nou de ene is kut en de andere is leuk, welke heb je liever?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
funkmaus zei:
Welhallodaar zei:
maakt het je nou uit of je een bad trip hebt of niet?
Klik om te vergroten...

Nou de ene is kut en de andere is leuk, welke heb je liever?
Klik om te vergroten...

Dat hoeft niet. Een leuke trip kan tof zijn, maar niet leerzaam. Een bad trip kan juist het beste in je naar boven halen...
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
funkmaus zei:
Welhallodaar zei:
maakt het je nou uit of je een bad trip hebt of niet?
Klik om te vergroten...

Nou de ene is kut en de andere is leuk, welke heb je liever?
Klik om te vergroten...
bijna alle datura stramonium trips zijn bad
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ja dat klopt ook wel redelijk maar ik doelde in mijn post niet echt alleen op datura. En de naam bad trip is ook al fout gekozen.
Zoals Lysergine25 het noemt, uniek trippen en daar sluit ik me bij aan. Het ligt helemaal aan jezelf hoe bad je gaat. Kun je je overgeven aan de trip en je er bij neer leggen dat het anders gaat dan normaal, dan valt alles heel erg mee.
Ben je een paniekerig type die normaal al door de bomen het bos niet meer ziet, ja dat ga je wel errug bad... Mijn motto is: relax!!!

Het ligt ook helemaal aan wat je eng vind in een trip. Ben je gefasineerd door de dood en ook niet bang om dood te gaan, dan is het zien van weg rottende lijken en zombies niet zo angstaanjagend dan wanneer jij al gaat trillen van een doodgereden konijn langs de weg...


X
w
wildratLid
01-01-2024, 00:00
#5
datura strmonium ook wel doornappel genoemd is een heftige trip, waarbij mensen binnenfloepen en weer verdwijnen, een jas kan verworden tot vreemd iemand, op een bepaald moment wil je weten hoe mensen binnenkomen en weggaan, en in je geheugen na afloop zit een gat wie je echt zag en wat trip was, het is een heftige trip, met mensen die als pop-up komen en gaan, zorg voor water, en trek thee ervan 3minuten koken in magnetron en de weee bittere smaak moet je voor lief nemen. Heb het 3x gebruikt waarvan 2x zeer heftig, was een ervaring die uniek is, hoorde dat alcohol de werking remt, lijkt me sterk datura is verwant aan bella donna wat vroeger gebruikt werd om grote pupillen te krijgen, is hollandse historiedrug (heksenzalf bevat veel doornappel)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm dat is ook nog het proberen waard dan // :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat moet je doen als je leven toch al verkloot is of wanneer je bijna dood gaat. Dat zijn tijden waarin ik zo'n heftige trip van de devils weed wel aandurf.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
volgens mij is dit report gewoon uit de duim gezogen....
heb al eens eerder op DF een datura reportje gelezen en die gast had enkele effecten precies hetzelfde als deze gast..bijv met die beestjes plattrappen...En die gast was er veel heavy'er aan....

dus als je het mij vraagt is deze schrijver unne....nooB!
:wave:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
En datura is voor als je dood wil...kan je beter op een zegeltje of stoelen sabbelen :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
KetaNr1 zei:
volgens mij is dit report gewoon uit de duim gezogen....
heb al eens eerder op DF een datura reportje gelezen en die gast had enkele effecten precies hetzelfde als deze gast..bijv met die beestjes plattrappen...En die gast was er veel heavy'er aan....

dus als je het mij vraagt is deze schrijver unne....nooB!
:wave:
Klik om te vergroten...


Als dat zo is dan zou dat wel akelig zijn, want je zet mensen aan tot het gebruiken van Datura, met de kans op dood idd. Was die ervaring ook met roken, want ik kan alleen maar trip reports vinden met het eten van Datura, dat is blijkbaar een verschil..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wist wel dat het platstampen van beestjes me bekend voor kwam.. De omschrijving is niet erg spectaculair, komt dit door de manier van inname? Anders vraag ik me af waar iedereen zo bang voor is.. (op de atropine vergiftiging na dan)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
KetaNr1 zei:
volgens mij is dit report gewoon uit de duim gezogen....
heb al eens eerder op DF een datura reportje gelezen en die gast had enkele effecten precies hetzelfde als deze gast..bijv met die beestjes plattrappen...En die gast was er veel heavy'er aan....

dus als je het mij vraagt is deze schrijver unne....nooB!
:wave:
Klik om te vergroten...

Waarom zou iemand dat doen? patsen op een forum waar je toch niemand persoonlijk kent waarschijnlijk....
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ik wist wel dat het platstampen van beestjes me bekend voor kwam.. De omschrijving is niet erg spectaculair, komt dit door de manier van inname? Anders vraag ik me af waar iedereen zo bang voor is.. (op de atropine vergiftiging na dan)
Klik om te vergroten...

roken schijnt veel minder heftig te zijn

van zaden eten schijn je al na 5 zaden effecten te krijgen
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het klinkt nu alsof je zegt dat je het minimale hebt genomen om een effect te krijgen maar de lijn tussen effect en overdosis (dood gaan) is heel klein
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Waarom zou iemand dat doen? patsen op een forum waar je toch niemand persoonlijk kent waarschijnlijk....
Klik om te vergroten...

aandacht misschien?...
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ik zou zelf niet zo snel patserig gaan doen, als ik datura had gehad.

ik zal het ook dan nooit gebruiken:wink:, wel het laatste wat op mijn lijstje staat.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
smart thinking...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
"Ik had het pad gekozen om te leeren over datura en jezelf"

Voeg eens een diepere uitleg toe aan je report, want de effecten die je beschrijft zijn algemeen bekend en het report omvat eendezelfde gebeurtenissen die telkens een ander jasje hebben. De verandering in het bewustzijn beschrijven informeerd mensen nauwelijks tot niet.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Atropa zei:
"Ik had het pad gekozen om te leeren over datura en jezelf"

Voeg eens een diepere uitleg toe aan je report, want de effecten die je beschrijft zijn algemeen bekend en het report omvat eendezelfde gebeurtenissen die telkens een ander jasje hebben. De verandering in het bewustzijn beschrijven informeerd mensen nauwelijks tot niet.
Klik om te vergroten...


Oke ..

Toen ik in de gedachten spinsel weereld zat.

keek die bloem op niets neer in het niets was eigenlijk niets
maar ik was er tegelijk wel, maar ik was mezelf nog niet.

ik moest eerst mijn gedrag gaan filteren me zelf bij elkaar zoeken
in de ruimte van niets.

in dat proces word werd ik geconfronteerd met vele gebeurtenissen
uit mijn verleden
herinneringen, angsten, maar ook leuke momenten.

bijv.

Vroeger was ik Bang in het donker en ik was dan bang dat er manelijke skeletten kwam die me dan ontvoerden. precies het gedaante wat ik me vroeger voor stelde bewaakte dan zoon stukje ik daar moest ik dan mee communiceren en het overwinnen.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

KetaNr1 zei:
volgens mij is dit report gewoon uit de duim gezogen....
heb al eens eerder op DF een datura reportje gelezen en die gast had enkele effecten precies hetzelfde als deze gast..bijv met die beestjes plattrappen...En die gast was er veel heavy'er aan....

dus als je het mij vraagt is deze schrijver unne....nooB!
:wave:
Klik om te vergroten...

Na het lezen, helemaal mee eens, /fake :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."