Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, eerste ervaring

DMT, eerste ervaring

82 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom denk je dat je nog geen echte breakthrough hebt? Mij klinkt het toch al aardig heftig :)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,

Ik dacht is even gek te doen, geen sitters gewoon op een veilige plaats.
ik trok met 2 slaapzakken de weide wereld in, aangekomen bij een weiland heb ik ze uit gelegd ben gaan zitten en heb me mentaal voorbereid, ik was erg bang en durfde haast niet de vlam erin te zetten.
na enige tijd kon ik men angst aan de kant schuiven en deed ik het.
ik trok goed door totdat ik merkte dat er geen rook meer door de pijp kwam, hield het zolang mogelijk in.
tijdens het inhouden van de rook begon de sterren hemel al te veranderen, allemaal vage stipjes die leken op ijs kristallen, er begon diepte in te komen.
ik sloot mijn ogen en de trip begon echt, ik zag de meerdere dimensies, heel aparte psychedelische slangen die de dmt wereld opbouwden, er kwamen entiteiten, de geluiden die ik hoorde ongelovelijk was dat.
kort na het uitblazen was ik er van overtuigt dat ik een bad trip kreeg, niets was minder waar, ik stierf! men ademhaling verdween, mijn lichaam verdween, en het besef van de normale wereld en realiteit was compleet weg, het was doodseng om te sterven.
mijn geest splijte in meerdere delen die door de dimensies die ik zag heen vlogen, ik had meer dan 360 graden zicht.
ik kreeg vrede met de situatie, mijn vragen werden beantwoordt, ik kon vragen stellen, niet door te praten wat dat kon ik niet, had geen lichaam immers.
toen men vragen waren beantwoordt, pakten de entiteiten de delen van men geest op, en begonnen me blij te maken, met me te spelen, ze lachten zelf met hun vage taal en geluiden, ik was zo diep gelukkig.
ik ervaarde het alsof ik daar al jaren was en wist dat ik er voor eeuwig zou blijven.
ik zag de visuele effecten nog steeds even sterk, maar men geest groeide weer samen tot 1 geheel, en viel rustig terug in men lichaam, het besef van tijd kwam terug. ik begreep dat het bijna tijd was om weg van ze te gaan, ik heb ze heel erg bedankt meerdere keren, en ze lachten maar vrolijk terug met hun typische geluid.
ze werden vager, ik opende mijn ogen en zag de wereld tollen, zeer vreemde hallucinaties in de lucht, de sterren groeiden uit en hoorde andere zeer bizarre geluiden, die ik in 10 minuten herkende als auto's.
ik kwam terug met het gevoel dat ik een baby was, ik wist niks van de wereld kende geen taal niets.
vreemd was dat, opnieuw werd ik een beetje angstig, maar toen vormde zich van de wolken een enorm vrouwen gezicht ze lachte, ze stak 2 handen naar me uit en streelde mijn wangen.
ik besefte wat ik had meegemaakt, en er rolden een paar tranen uit men ogen, ik was heel erg blij en gelukkig.
toen was alles weer normaal, de effecten allemaal weg.
alleen nog maar de gedachte in men hoofd: What The Fuck!
had nog eventjes gelegen, en heb toen men spullen ingepakt en ben terug naar huis gegaan.
ben toen emteen gaan typen, en ik heb het idee dat ik een shitload aan info over de trip ben vergeten, ik weet het eigenlijk wel zeker.
de hallucinaties zijn te te omschrijven, ik heb veel plaatjes gezien waar dmt op moest lijken, ik ben er achter gekomen dat het er totaal niet op lijkt.
ik wist hoe ziek dit spul was maar heb gemerkt dat je na je eerste pijp pas beseft hoe sterk dmt pas echt is.
ik ben er dol op :hearteyes:

sorry voor het klote geschreven report, geen alinea's geen hoofdletters.
ik ben nog niet helemaal mezelf, en ben erg moe :wink:

groetjes pyth
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow wat een bizarre trip, mooi omschreven :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel vet om te lezen, klinkt ongelovelijk intens en ook heel mooi.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
80 mg in 1 trekje ?

Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?


Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.



:hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Safire zei:
wow wat een bizarre trip, mooi omschreven :)
Klik om te vergroten...

wat ik nu pas bizar vind is dat ik weet dat het nog veel harder kan, ik ben benieuwd hoe een echte breaktrough is, de volgende keer zal het wel verder gaan dan deze, ik kan nu al niet wachten :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeer bijzondere ervaring. Mooi man! :hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
80 mg in 1 trekje ?

Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?


Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik heb het in een gewone base pijp gedaan, laagje as op de bodem, dan de thee en nog een laag as.
ik weet dat je van dmt nog wel rare geluiden kon maken, wou men huisgenoten niet belasten :wink:

maar hoeveel ga je pakken stonie? ben benieuwd naar je report :wave:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zal zien dat het de volgende keer beter gaat :wink:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
trojan.exe zei:
pythregius zei:
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,
Klik om te vergroten...

he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden

heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm.
5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch



btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord :)
Klik om te vergroten...

Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ha goed zo :wink:
en ik heb zeker genoten van die druppels :tongueout:
jammer alleen dat ik voor de rest niemand kende daar die aan t trippen was maar heb evengoed een topavond gehad. zeker voor herhaling vatbaar :wink:

zowieso leuk feestje....was er nog nooit geweest maar dit word een blijvertje :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripper zei:
Soma zei:
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Klik om te vergroten...


Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer.. :(
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter123 zei:
Tripper zei:
Soma zei:
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Klik om te vergroten...


Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer.. :(
Klik om te vergroten...


Het gaat om de totale ontspanning, dan ga je het verst, als je geen breakthrough krijgt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe kan ik me zo goed mogelijk ontspannen dan? Moet ik eerst valium innemen? j/k
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mediteer je al? Dat is mijn manier van voorbereiden op dmt, accepteren dat je dit gaat doen, accepteren dat dit gaat gebeuren, het gaat gebeuren en het enige wat ik kan doen is het ervaren! Pff ik kan echt niet wachten, te lang hiermee gewacht!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
jcutter123 zei:
Hoe kan ik me zo goed mogelijk ontspannen dan? Moet ik eerst valium innemen? j/k
Klik om te vergroten...


Lol..

Neem gewoon 50mg in een pijp. Steek m aan en suck m rechtstreeks over je longen. Hou m 15 sec in, blaas uit en neem nog een hit, hou m in en ga achteover liggen.

Zo krijg je een breakthrough.. dan moet je het wel laten gaan, want er is geen andere keuze. Niet bang zijn hehe

Wat voor een pijp gebruik je en hoeveel mg neem je?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
^Jezus, mijn haren gaan al overeind staan wanneer ik eraan denk..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
DarkScope zei:
Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?
Klik om te vergroten...


Een breakthrough is onvermeidelijk. Ook al denk je dat ontspannen bent, wil niet zeggen dat je van binnen geen flinke blokkades hebt. Langzamerhand gaan al die blokkades weg en kom je dichter bij je eigen ik.

Het wordt leuker en leuker op den duur.. w00t w00t
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Af en toe is DMT roken net als bungy jumpen, dat blijf je houden volgens mij. Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.

bungy jump into space

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."