#1
Waarom denk je dat je nog geen echte breakthrough hebt? Mij klinkt het toch al aardig heftig ![:)]()
Safire zei:wow wat een bizarre trip, mooi omschreven![]()
lysergine25 zei:80 mg in 1 trekje ?
Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?
Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.
![]()

trojan.exe zei:pythregius zei:Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,
he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden
heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm.
5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch
btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord![]()

Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt![]()
Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer..Tripper zei:Soma zei:Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
jcutter123 zei:Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer..Tripper zei:Soma zei:Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.![]()
jcutter123 zei:Hoe kan ik me zo goed mogelijk ontspannen dan? Moet ik eerst valium innemen? j/k
DarkScope zei:Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."