Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps, foutje.

Oeps, foutje.

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welhallodaar zou je alsjeblieft een andere banner kunnen nemen. Deze is best wel groot en irritant..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB maakt zijn naam waar.

Geniet van mijn eerste tripreport na zoveel tijd op DF!

Een avondje wat ik rustig wou houden.
Op een rustig avondje zat ik met 2 vrienden bij een van die vrienden thuis. Eerst gezellig een paar biertjes gedronken, shaggies gerookt, gewoon de standaard zaken. Na enige tijd wordt mij een GHBtje aangeboden. Ik denk er goed over na, bij pep had ik geen seconde getwijfeld maar ook dit besluit ik toch maar te nemen.

Op tafel staan de volgende dingen:
-GHB.
-Water.
-Limo.
-Leeg glaasje.

Mijn vriend heeft alvast een dosis GHB met wat limo in het lege glaasje gegoten. Het moet alleen even aangelengt worden met water om te zorgen dat het niet te goor is. Hier maakte ik de grote fout.

De mallotenactie:
In plaats van het te verdunnen met water goot ik het hele glaasje vol met GHB, op dit punt dacht ik nog dat het water was. Ik, terwijl ik normaal niet vies ben van de smaak van GHB giet het hele glaasje in een keer naar binnen en het valt me op dat het wel heel sterk smaakt. Ik besef me meteen wat er gebeurd is en vertel het meteen aan mijn vrienden. Ik heb dus net zo’n 20 dubbele dosis op. Ik ben als een gek naar de wc gerend om zoveel mogelijk te kotsen. Dit lukt aardig, en mijn maag lijkt aardig leeg. Het wordt me aangeraden een broodje te eten. Dit doe ik ook, voor zover het nog lukt. Ik druk mijn angst uit tegenover mijn vrienden en ik wordt gerust gestelt. Volgens mijn vriend, die er aardig wat vanaf weet, heb ik het hoogstwaarschijnlijk al uitgekotst en is er niks aan de hand. Dit bleek niet het geval te zijn want:

Mijn trip:
5 minuten na inname begin ik toch echt al harder te spacen dan mijn piek tijdens mijn vorige keer GHB. Het voelt als het heerlijke gevoel van XTC, maar het dan een downer, precies wat ik me altijd heb voorgesteld van heroine. Ik heb met mijn vrienden afgesproken dat zodra er ook maar iets fout gaat, dat de ambulance wordt gebelt. 5 minuten later ben ik weg, ver weg. Ik ben of nokkie, of ik lag te slapen maar alles wat vanaf nu geschreven wordt heb ik achteraf gehoord en kan ik me niets van herinneren.

Echt, heel erg nare zooi:
Ik lag een uurtje of 2 lekker rustig te slapen. Er was niks aan de hand en iedereen kon lekker lachen om het rare geluid dan mijn gesnurk maakt. Iedereen had het idee dat het wel goed zou komen. Alles ging goed tot ik op een gegeven moment begon te kotsen en ik had meteen de aandacht van iedereen in de kamer. Behalve normaal snurken maakte ik nu ook een raar gorgelend geluid, hier is er dus waarschijnlijk kots in mijn longen gekomen. Dit heeft een longontsteking als gevolg gehad. Ook begon ik mijn kaken op elkaar te klemmen en mijn tong kapot te bijten, ik bloedde ondertussen uit mijn mond. Gelukkig zijn mijn vrienden er niet vies van om kots uit mijn mond te halen en mijn kaken uit elkaar te trekken. Er is toen meteen een stuk bestek tussen mijn tanden gezet om te voorkomen dat ik niet doorbeet. Ik begon blauw en rood te worden, mijn hartslag was ontzettend laag. Er schijnen ongeveer 5 seconden geweest waarop ik geen hartslag of adem meer had maar op de een of andere manier besloot mijn hartje toch maar te gaan kloppen. Nu begonnen mijn vrienden toch flink in paniek te raken en is de ambulance gebelt. Er zijn meteen 3 politie auto’s gekomen en een ambulance.

PATS BOEM!

Lig ik opeens op de intensive care met allemaal buizen in mijn lichaam. Ik heb geen flauw idee waar ik ben. Het was allemaal zo onrealitisch, ik dacht dat ik aan het dromen was. De dokter vertelt me dat ik op het NIPPERTJE een GHB overdosis heb overleeft en dat mijn ouders er zo aankomen.

Een moraal of conclusies mag je zelf trekken. Maar pas alsjeblieft op met dit goedje :wave:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftig.....
Jij hebt geluk gehad, Hansje..
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken ook iemand die een keer een ghb overdosis heeft gehad tegelijk met zijn vriend alleen die had het niet overleeft. Je had beter gelijk een ambulance moeten bellen
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjezus, wat een heftig verhaal!
Wat een geluk dat je nog onder ons bent!
Ga je na deze ervaring nog GHB nemen of houd je het nu voor gezien?
Hoe voel je je nu?
Beterschap en sterkte :hearteyes: :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat was mooi klote. ERg op je donder gehad van je ouders?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beterschap, maar het was ook niet zo verstandig om zo'n grote dosis te nemen!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderaad, volgende keer echt beter uitkijken met doseren. Ik heb altijd gewoon een glas met drinken, en doe daar dan gewoon 1 dopje van mijn flesje in, zo kan er nooit iets misgaan met het doseren denk ik zo.

Verder, wat zeiden je ouders inderdaad?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beterschap (:
gNuxx zei:
Beterschap, maar het was ook niet zo verstandig om zo'n grote dosis te nemen!
Klik om te vergroten...
Het is maar goed dat 'ie het expres deed, anders was het nog lulliger.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Beterschap (:
gNuxx zei:
Beterschap, maar het was ook niet zo verstandig om zo'n grote dosis te nemen!
Klik om te vergroten...
Het is maar goed dat 'ie het expres deed, anders was het nog lulliger.
Klik om te vergroten...

Je maakt je naam weer waar ExceptionalInsight.

Anyway:
Mijn ouders vonden dat ik al genoeg straf had gehad, de tijd daarna in het ziekenhuis was niet echt prettig. Ze waren natuurlijk flink geschrokken.

Nooit meer GHB voor mij nee. Ik krijg alleen al nare gedachtes als ik er aan denk.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig niks ergs gebeurd. Moest wel ff schrikken zijn.
Beterschap :)
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dumpy zei:
Welhallodaar zou je alsjeblieft een andere banner kunnen nemen. Deze is best wel groot en irritant..
Klik om te vergroten...

Idd^^

On topic: Was het punt om de ambulance te bellen niet iets eerder aangekomen aangezien ze wisten hoeveel je op had. In ieder geval goed afgelopen :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sow das niet niks, gelukkig is het goed afgelopen.
wat zeiden pap en mam?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
Klik om te vergroten...

90 microgram LSD niet heftig? :confused:
En die smartshop zaadjes en Salvia waren wel een report waard. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Toen had ik zin om te schrijven :tearsofjoy: . En geloof me, salvia duurt wel kort maar kan best harde trips veroorzaken. Nou ja, ik ben het soort persoon dat over het algemeen wel erg nuchter blijft... En het was niet erg heftig nee, dat wil niet zeggen dat het ubermild was of zoiets. Komt nog wel, dat reportje, geen zorgen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
laat hem toch praten die AT.
hij heeft nog nooit drugs gebruikt, maar komt hier praten omdat hij in het dagelijks leven geen vrienden weet te scoren.

of hij weet niet wat hij wil, want hij zegt de ene keer alleen paddo's te doen omdat LSD te ver gaat, en nu ineens wel :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
laat hem toch praten die AT.
hij heeft nog nooit drugs gebruikt, maar komt hier praten omdat hij in het dagelijks leven geen vrienden weet te scoren.
Klik om te vergroten...

Of course, jij hebt me door! :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
We zaten gisteren toch te praten over hoe jij tript op LSD en zo? Was wel interresant gesprek :).
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."