Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps, foutje.

Oeps, foutje.

66 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lies.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hans zei:
Lies.
Klik om te vergroten...

Oké dan, ik ben een Co0wl GanGSTA KIDD die doet alsof die dingen gebruikt om cool te zijn, je hebt me door! :openmouth:

Als je nou niet een pokkenhekel aan me had zou ik het mischien nog serieus nemen :tearsofjoy: . Dat ik nou geen spul wil gebruiken behalve trippers is mijn probleem joh, live and let live.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
Klik om te vergroten...

90 microgram LSD niet heftig? :confused:
En die smartshop zaadjes en Salvia waren wel een report waard. :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
Klik om te vergroten...

90 microgram LSD niet heftig? :confused:
En die smartshop zaadjes en Salvia waren wel een report waard. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Toen had ik zin om te schrijven :tearsofjoy: . En geloof me, salvia duurt wel kort maar kan best harde trips veroorzaken. Nou ja, ik ben het soort persoon dat over het algemeen wel erg nuchter blijft... En het was niet erg heftig nee, dat wil niet zeggen dat het ubermild was of zoiets. Komt nog wel, dat reportje, geen zorgen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
laat hem toch praten die AT.
hij heeft nog nooit drugs gebruikt, maar komt hier praten omdat hij in het dagelijks leven geen vrienden weet te scoren.

of hij weet niet wat hij wil, want hij zegt de ene keer alleen paddo's te doen omdat LSD te ver gaat, en nu ineens wel :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
laat hem toch praten die AT.
hij heeft nog nooit drugs gebruikt, maar komt hier praten omdat hij in het dagelijks leven geen vrienden weet te scoren.
Klik om te vergroten...

Of course, jij hebt me door! :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
We zaten gisteren toch te praten over hoe jij tript op LSD en zo? Was wel interresant gesprek :).
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Hans zei:
Lies.
Klik om te vergroten...

Oké dan, ik ben een Co0wl GanGSTA KIDD die doet alsof die dingen gebruikt om cool te zijn, je hebt me door! :openmouth:

Als je nou niet een pokkenhekel aan me had zou ik het mischien nog serieus nemen :tearsofjoy: . Dat ik nou geen spul wil gebruiken behalve trippers is mijn probleem joh, live and let live.
Klik om te vergroten...

H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
U can't fool a true tripper!
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hans,

ik ben ook blij dat je nog leeft:)

maar ik heb een vraagje:

in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?
ik weet niets van ghb, maar mij lijkt het toch dat je zon spul in een speciaal flesje bewaart zodat je niet in de war komt met bv water:)

gr T
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na wat trip reports is het me nogal duidelijk, hans vindt het gewoon leuk om trip reports voor fake uit te maken, wat een slechte trolls :P. Ik hou me niet meer bezig met deze thread, wat een waste of time zeg!

In een DMT trip reportje van iemand anders:

Hans zei:
BULLSHIT! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dit houdt weinig verband met de rest van je posts. Je weet niet eens wat ritalin en LSA is. Als je cool wilt doen met DMT doe je dat maar tegen je 14 jarige vriendjes. Ga nou maar stiekem in het schuurtje je eerste jointje roken.

:wave:

:wave:

:wave:
Klik om te vergroten...

Hans zei:
'Wooooh ik trip em zo hard, ik ga nu door een dikke tunnel.'
'Ja me kont zeker'
Klik om te vergroten...

Om maar te zwijgen van alle denigrerende opmerkingen naar Hasj gebruikers etc, omdat dat "niet echt drugs zouden zijn" of zoiets :wave: .

Joh, live and let live, heb je dan helemaal niks van de hippies geleerd?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hans zei:
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Eh, ik vond het (uiterraad) totaal niet fijn, zelfs achteraf was het ergens wel grappig maar ik bleef er nachtmerries over hebben. Ik ga geen paddo's meer slikken, ik wil nooit meer mieren in m'n lul >.>.
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheGhost zei:
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
Klik om te vergroten...

Oke, jij wint!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarnemer zei:
Hans,
in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?
Klik om te vergroten...

Een 1 liter fanta fles.

@AT:
HAHA, Mr internet heeft mijn posts doorzocht.

Je hebt wel een van mijn meest terechte posts naar boven weten te halen. Als je echt zo slim bent als je zegt dat je bent dan is het niet zo moeilijk te achterhalen waarom die post volledig terecht was. Het wordt gewoon snel duidelijk als iemand zonder verstand van zaken probeert te praten als iemand met verstand van zaken. Daar ben jij nu ook wel achter of niet ATtje.

Maar ik ben verbaasd wat voor bewijsmateriaal je allemaal wel niet hebt om aan te tonen dat ik een Troll ben. Ik sta paf, echt, dat je de moeite hebt genomen.

En over die denigrerende opmerkingen, ik kan het me niet herinneren, ga het ook niet opzoeken, dat mag jij doen als je wilt. Die opmerkingen waren hoogstwaarschijnlijk sarcastisch.
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#19
wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit:)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
TheGhost zei:
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
Klik om te vergroten...

GHB is een heel ander molecuul dan GBL en heeft een andere zuurgraad. GBL is zwaar zuur (pH onder de 3 als ik het goed heb), waardoor het corrosief is. GHB is dat niet.
Ook al snap ik je punt wel.

Maar laten we eens met z'n allen eens back on topic gaan in plaats van te reageren op die psychedelica onzin die hier niet thuis hoort. :)

Zijn er echt even veel GHB overdoserings gevallen als alcoholvergiftigingen? Dat is wel schokkend vind ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."