Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps, foutje.

Oeps, foutje.

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Hans zei:
Lies.
Klik om te vergroten...

Oké dan, ik ben een Co0wl GanGSTA KIDD die doet alsof die dingen gebruikt om cool te zijn, je hebt me door! :openmouth:

Als je nou niet een pokkenhekel aan me had zou ik het mischien nog serieus nemen :tearsofjoy: . Dat ik nou geen spul wil gebruiken behalve trippers is mijn probleem joh, live and let live.
Klik om te vergroten...

H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Klik om te vergroten...

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
TheGhost zei:
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Klik om te vergroten...

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug
Klik om te vergroten...

Oke, jij wint!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schijnbaar zijn er dan toch een hoop mensen die per ongeluk overdoseren of die niet voorzichtig genoeg met hun drugs omgaan. Bovenstaande voorbeeld is een foutje, er zijn genoeg jongeren die tóch drinken tijdens drugs gebruik omdat het zo lekker is/smaakt. Spijtig want alcohol alleen is al vergif, laat staan als je er ook nog eens drugs bij gaat gebruiken, je lichaam is een tempel. Je hebt er maar 1 van gekregen, wees er zuinig op!

Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Drientje zei:
Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
Klik om te vergroten...

Dit snap ik niet helemaal.
Klik om te vergroten...
Me neither, op dit forum is iedereen toch best verstandig dacht ik zo..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.

Drientje zei:
Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X
Klik om te vergroten...

Dit snap ik niet helemaal.
Klik om te vergroten...

Dat iedereen op dit forum toch wel snapt dat je voorzichtig met je drugs moet omgaan. Een preek houden voor de paus, maw, iemand iets vertellen wat hij.zij al weet. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."