#1
Een duidelijke beschrijving over de effecten van Ayahuasca.
Bedankt daarvoor.
Bedankt daarvoor.
Stoneboot zei:Ik heb zeker een reden, maar ik voel geen behoefte om die met dit forum te delen. Dat is dé reden dat ik Ayahuasca wil proberen. Ik was er eerst heel sceptisch over, maar ik leesde er meer over en begon nieuwsgierig te worden. Ik wil graag bepaalde dingen aan mezelf veranderen en meer over 'mijzelf' te weten komen. Ik denk dat Ayahuasca een positieve ervaring voor mij kan worden, het eruit kotsen van je slechte dingen. Het lijkt me een levensveranderende ervaring die voor mij heel nuttig zou kunnen zijn en ja, ik ben natuurlijk ook wel benieuwd.
Kigh zei:Dat snap ik wel en ik deel de mening, maar ik heb nog nooit een 14 jarige gezien, waarvan ik je NU zou zeggen dat die mentaal klaar zou izjn voor ayahuasca (ookal zou die persoon dat zelf wel zeggen). Ik denk leeftijd van de spirit zou een beetje gemodificeerd kunnen worden naar: rijpheid van de spirit.
Maar ik weet ook eigenlijk niet waarom ik zo nu zit te kutten over die zin, volgens mij bedoelen we gewoon hetzelfde.![]()
), maar ken ook niemand die echt geholpen is door een psychiater en zich een nieuw mens voelde, nadat hij met een psychiater over zijn negatieve ervaringen had gepraat. Waarschijnlijk zeer kort door de bocht, maar ik heb gewoon nog nooit echt iets goeds over een shrink gehoord. 
JUNGLIST zei:Ik vraag me af wie die Ayahuasca betaald? Zo'n bijeenkomst komt op mij over als iets heel spiritueels enzo, en ik vind niet dat het er bij past dat iedereen aan de deur of als ze weg gaan geld moeten betalen.. Ik kan me er niks bijvoorstellen :P want het kost natuurlijk geld. Word het gewoon door 1 iemand betaald die dan bepaalde mensen uitnodigd of wat?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."