Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi beschreven, alleen inderdaad niet echt slim gepland allemaal. Als ik zelf paddo's eet merk ik het al binnen een kwartier en kan ongeveer 7 uur niet slapen. Heb je wel echt nog geluk gehad dat die vriend van je is gekomen. Maar is achteraf (omdat alles goed is toch nog goed is gekomen) inderdaad wel een 'grappige' ervaring"
"Hey Atropa, Je beschrijft dat het erg mooi is om dieper te gaan en om aan jezelf te werken. Dit is me de ener laatste keer gelukt en was idd echt helemaal geweldig! Voelde me na die trip echt super. Maar wilde het vorige week nog eens proberen, was alleen thuis had verder geen afspraken die dag en ben ik ze om 9 uur smorgens op een nuchtere maag gaan eten (1 bakje). Maar ik wist eigenlijk niet echt wat nog meer wilde gaan doen, dan te 'mediteren' op de paddos. Na een 1 uur 1,5 uur aan het trippen te zijn probeerde ik weer in die zelfde diepte te komen als vorige keer, maar dit lukte voor geen meter. Ik bleef maar over alles nadenken enzo en was erg onrustig, en voelde me ook redelijk kut, terwijl het de vorige keer(idd meer aan t einde van de trip), heel gemakkelijk ging en me gewoon kon laten 'wegglijden'. Maar ik lees net in de reactie van je dat je dit ook idd niet in het begin moet doen. Lukt dit bij jou dan ook nooit in het begin? En kan je dit dus beter doen als je bijna bent uitgetript of meer in het midden van je trip? Gr, Magictrip"
"Re: paddo breakthrough TRIPREPORT 'Ben buiten gaan staan om te smoken en zie ineens die andere joint liggen. Ligt daar prima, grappig dat ie daar ligt trouwens.' Haha kan me zo'n moment helemaal voorstellen! Als je eenmaal lekker aan t trippen bent heb je vaak van zo'n momenten dat alles goed is zo als het is en je maakt je even nergens meer druk om. Met dat licht in de wolken is ook wel grappig. Was laatst aan t trippen en zag af en toe vliegtuigen van heel ver opstijgen. Ik zag die knipperende lichten steeds groter worden en op me af komen enzo en werd er als t ware in opgezogen. Ik geloofde ook bijna dat het iets buitenaards was, maar als ik in een helder moment besefte dat t gewoon een vliegtuig was zag ik het gewoon 'normaal' en bleek het niet eens op me af te komen maar gewoon horizontaal voorbij te vliegen (en dus niet naar mijn richting)."
"Super beschreven, heb nog nooit een breakthrough gehad maar lijkt me erg moeilijk om de trip dan zo goed te beschrijven. Heb deze week eindelijk eens een stormaansteker gekocht en heb nog 10x extract thuisliggen dus binnenkort eens kijken of het nu wel werkt en dan hopelijk net zo'n goede breakthrough."
"Heb het nu een paar keer gedaan maar pas een keer effect gehad en dit was nog iets minder als bij jou. Maar herken het gevoel dat je beschrijft wel. Toen ik er een iets van merkte was met 5X extract, daarna nog 2 keer 10X gedaan, maar bijna niks gemerkt. Binnenkort dan ook maar eens een gasaansteker aanschaffen en kijken of dat beter resultaat geeft."
"Bij de smartshop heb ik me al een paar keer DNX Nitro besteld en ben er zeer tevreden over. Enig nadeel is dat het zo duur is. Na even gezocht te hebben op dit forum zie ik dat DMAA een vergelijkbare werking heeft? Heeft iemand hier ervaring mee? Op ebay wordt het goedkoop aangeboden, maar als ik dit bestel en vanuit de VS of VK laat komen, loop ik dan zeker geen risico dat dit bij de douane wordt gevonden en ze dan actie zullen ondernemen? Ik neem aan van niet, aangezien het naar mijn weten niet illigaal is?"
"Re: Salvia; draaien als een schroef Klinkt heftig! Heb ook nog 10X thuisliggen maar heeft nog nooit goed gewerkt bij mij, misschien ook maar eens van te voren die bladeren roken..."
"Re: Salvia; draaien als een schroef The Mystic zei: Argulas zei: Erna had ik een tijdje een minachtend gevoel tegenover deze realiteit, Klik om te vergroten... Goed verwoord, zo voelde ik het ook een tijdje erna! Ik ga nu meteen jou ervaring lezen! *Of daar was ik al mee bezig * Klik om te vergroten... Vorige week heb ik ook nog eens salvia geprobeerd (zonder de dagen ervoor salviabladeren te eten) en behoorlijk hard getript (viewtopic.php?f=21&t=20292). Maar hoe jij het beschrijft klinkt eigenlijk alsof je het vrij helder kan herinneren. Dit had ik helemaal niet en vond het ook niet echt lijken op een andere realiteit. Het had juist heel veel weg van een droom, het lijkt namelijk allemaal net zo echt als in een droom en als je terug komt kan je kleine stukjes herinneren. Ook als ik er aan terug denk zie ik net als in een droom dingen die eigenlijk helemaal niet konden."
"Ik lees hier al een tijdje mee op dit forum, maar heb nog nooit een report geschreven. Hier dus mijn eerste salvia report: Wat:10X extract Hoe: door een pijp met een stormaansteker Waar: in een auto op een afgelegen plaats Wanneer: overdag Afgelopen vrijdag heb ik weer eens salvia geprobeerd. Ik had nog 10X extract thuis liggen en ging dit doen met een vriend die het voor het eerst ging proberen. Ik heb het zelf ongeveer 5 keer geprobeerd, maar helaas altijd zonder een goed resultaat (alleen een beetje lachen). Had nu ook een stormaansteker dus hoopte dat dit ook zou helpen, maar ik had geen hoge verwachtingen. Ik hoopte nu natuurlijk net als de andere keren dat het deze keer wel zou werken, maar na een paar keer aan de pijp geheist te hebben merkte ik nog niet veel. Voelde me wel een beetje vaag, maar dat was het dan ook. M’n vriend had hetzelfde. Ik had toch zeker genoeg in de pijp gedaan en de adem lang genoeg ingehouden, dus ik dacht fuck it ik maak dat spul op en haal het nooit meer, met de gedachte dat ik er niets meer van zou merken. De pijp was nu aardig goed volgegooid en ik hield de vlam er weer bij. Deze keer was de rook echt super heet en kon hem ook maar nauwelijks inhouden. Ik gaf de pijp snel door aan mn vriend en keek hem aan en gebaarde een beetje met mn hoofd dat t wel eens kon werken. Maar na de rook ff ingehouden te hebben, leek het alsof het toch niet ging werken. Dus wilde ik weer snel de pijp om nog een hit te nemen. Ik voelde wel een beetje een lach opkomen. Terwijl ik de rook uitblaasde begon ik overdreven hard te lachen, om die andere te laten denken dat ik het merkte. Maar toen was ik opeens helemaal weg en weet er ook niet heel veel meer van. Ik voelde me alsof ik een klein kind was en ik was buiten aan t spelen in de zomer en de zon scheen en het was lekker weer. Ik moest aan een stuk door keihard lachen en kon niet meer stoppen. Ik wilde een berg opklimmen waar bovenaan de berg een vriend stond en de rand van de berg was de pijp. Deze pijp wilde ik perse hebben. Ondertussen riep mn moeder me om te komen eten ofzo, maar ik moest eerst die pijp hebben. Toen begon ik te twijfelen of ik wel mocht blijven spelen en niet gelijk moest komen. Toen begon ik langzaam te beseffen dat ik in een auto zat en ik salvia had gehad. Even dacht ik nog dat we naar mn moeder aan t rijden waren ofzo. Maar ik begon steeds meer te beseffen waar ik was. Ondertussen bleef ik nog steeds keihard door lachen (ondanks de kleine paniek dat ik naar mn moeder moest). Ik kon bijna niet praten doordat mn mond helemaal verstijfd was (of mn tong ik weet t niet:P) ik wilde zeggen dat ik echt de weg kwijt was maar de woorden waren zo moeilijk uit te spreken. Het leek alsof ik heel ver met mn mond moest grijpen om het middelste van t woord uit te spreken. Ook bleef ik vaak hangen/stotteren bij de eerste letters van een woord. Maar langzaam werd het steeds minder. De plaats om me heen leek nog even veel groter, maar langzaam werd alles weer normaal en kon ik ook weer gewoon praten. Dit is een beetje wat ik me ervan herinner, en heb er een beetje een verhaal van proberen te maken, wat ik meemaakte. Maar het was erg vaag en niet echt helder. Het leek eigenlijk alsof ik uit een vage droom wakker werd. Achteraf hoorde ik van mn vriend(die niet veel van de salvia had gemerkt) hoe ik me had gedragen. Hij zei dat ik opeens keihard begon te lachen en hij verwachtte nu een grote lachkick, maar ik begon steeds gekker te lachen en klonk als een klein kind. Ik riep de hele tijd pijp!pijp!pijp!. Hij kwam niet meer bij van t lachen en vroeg me wat is daarmee. Ik: Hebbe, hebbe! Toen gaf hij mij die pijp en zwaaide ik ermee en hield hem op de kop (zat gelukkig niet meer veel salvia in). Opeens stopte ik met lachen en keek hem even serieus aan. Toen begon ik weer keihard verder te lachen als een klein kind. En sloeg als een klein kind om de beurt met mijn armen op mijn benen van t lachen. Daarna kwam ik weer een beetje bij bewustzijn, maar ook toen kon niet meer stoppen van het lachen. Dat ik hele tijd pijp riep kon ik me wel een beetje herinneren, maar het meeste gewoon helemaal niet. Ook dat ik hem even serieus aankeek kon ik gewoon helemaal niet herinneren. Ik vroeg hem ook of ik mn ogen eigenlijk wel open had, omdat ik gewoon een heel ander beeld had gezien wat niets met de omgeving te maken had, alleen de pijp dan (echter was dit niet dezelfde pijp die ik in de trip zag). Na 10 minuten was ik wel weer helder, ik moest alleen nog even beseffen wat ik had meegemaakt. Ik vond het wel een aparte ervaring en ben zeker blij dat het eindelijk eens goed gewerkt heeft. Maar ik had een beetje het gevoel dat het eigenlijk geen waarde had gehad die paar minuten dat ik had getript, zonder eigenlijk te begrijpen wat er gebeurde. Na een paar uurtjes had ik eigenlijk toch wel een lekker gevoel over me heen(weer fris en helder/) en vond ik het toch wel een bijzondere ervaring en ga het waarschijnlijk toch wel nog eens doen. Hoop dat het een klein beetje te lezen en te begrijpen was, maar het was erg moeilijk te beschrijven. Gr, Magictrip"
"Ik schat ongeveer 0,15 gram. Wat denk ik ook heeft geholpen is om extra overdreven te lachen. Klinkt misschien een beetje raar, maar zo liet ik me wel helemaal gaan. Ik voelde namelijk een beetje een lach opkomen (wat jij waarschijnlijk ook wel een beetje hebt gehad) en lachte extra overdreven. Deze lach kan ik me maar nog gedeeltelijk herinneren, omdat tijdens deze lach in de trip kwam. Voor die lach had ik weer het gevoel dat het niet zou gaan werken en als ik niet overdreven had gelachen denk ik, dat ik weer geen break-through had gehad. Hopelijk lukt het jou de volgende keer ook. PS De rook hield ik dus vrij lang in en liet ik pas gaan bij het lachen. Gr, Magictrip"