Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreselijkste weed ervaring

Vreselijkste weed ervaring

68 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
RSW zei:
Oh, en drink ayahuasca ! :)
Klik om te vergroten...

7-8 maanden geleden toen ik Ayahuasca net ontdekte raadde ik het iedereen aan, nu doe ik dat niet meer. Ayahuasca is niet altijd goed voor elke situatie en zeker niet voor iedereen. Kijk uit wie je het aanraad.. verder helemaal met je eens over kruidenthee, mediteren en rustige muziek. Sinds ik reggea luister ga ik elke keer stuk chiller naar mn werk dan gestoorde keiharde beats om me wakker te maken.
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Misschien is zijn zuid holland niet zo groot?
Klik om te vergroten...
Touché.

Ik vind het ook bijzonder knap dat hij de verkeerde metro nam. Kijk als je nou de verkeerde bus neemt, oke.. daar zijn er 75843975 van.. maar dude, er zijn maar 2 metro's! TWEE!
Klik om te vergroten...

hahahahahahahaha :grin: :grin:
zoals hij al zei,, he was buzzed!! :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ken dat je wil eig niet kotsen omdat er nou eenmaal zoveel mensen zijn die je zien stoned zijn, maar door het gevoel dat er veel mense in de buurt zijn word je net nog slechter en nerveuzer, en dan keert je maag natuurlijk helemaal om :kots:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
's ochtends blowen? een pure joint? na 2 weken gestopt te zijn? voor school? in de metro?

ja, tel dat bij elkaar op :P
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zazuu. zei:
's ochtends blowen? een pure joint? na 2 weken gestopt te zijn? voor school? in de metro?

ja, tel dat bij elkaar op :P
Klik om te vergroten...

Ja super dom natuurlijk.
Dat weet ik, en het ergste is nog ik kwam net van een kennismakingsgesprek bij een afkickcentrum. Was denk ik een uur of half 10 dat ik me joint opstak.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon elke dag genoeg blowen, dan gaat ge nooit zooo stoned zijn van een pure sigaar dat ge niet meer weet wat ge doet en moet kotsen :)
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#7
geekos zei:
Gewoon elke dag genoeg blowen, dan gaat ge nooit zooo stoned zijn van een pure sigaar dat ge niet meer weet wat ge doet en moet kotsen :)
Klik om te vergroten...

Er staat toch ook dat ik een halfjaar elke dag heb geblowd en dit een terugval was?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
kotsen van thc,, hmm mnee egt bijna niet alleen wel eens gehad idd na inde zomer veel te fanatiek heisen op 14 jarige leeftijd knokkie opt schoolveldje :rock: maar zelfs dan niet egt kotsen, wel in combi met alcohol
achja, blowen of wowen ik heb de keus al gemaakt! :stoned:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
kotsen van thc,, hmm mnee egt bijna niet alleen wel eens gehad idd na inde zomer veel te fanatiek heisen op 14 jarige leeftijd knokkie opt schoolveldje :rock: maar zelfs dan niet egt kotsen, wel in combi met alcohol
achja, blowen of wowen ik heb de keus al gemaakt! :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waardoor het kom, maar ik had het wel inderdaad elke keer als ik flink doorgehijst heb, dat is natuurlijk niet slim. Ik heb ook migraine misschien dat de misselijkheid bij mij dan wat erger is en dat ik daarom ging kotsen, in een halfjaar heb ik dat 3 keer gehad, combi met alcohol heb ik daarintegen nog nooit gekotsd, maar opzich ben ik wel blij dat ik zo slecht ben gegaan met die terugval, het heb me wel laten schrikken en wil voorlopig ook even niet meer blowen nu ik er toch alweer 5 weken vanaf ben op die terugval na.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Explorer zei:
balen voor je dat je compleet de situatie verloor, en knap van je dat je voorlopig stopt, dat is het beste denkik voorje :wink:
Klik om te vergroten...

Ja is inderdaad het beste, ik heb overal meer zin in, ik ben nu bijna 4 maanden gestopt met die 1e terugval, heb maar 1 keer geblowd 2 weken geleden om een beetje high te worden, en 5 hijsie's na een feest pas, verder niet en ik heb er niet eens trek in, ik hou het nu bij af en toe een biertje en op feesie's of vakantie is wat anders. Gaat echt prima nu, ben met een hoop dingen opnieuw begonnen zoals school, dat gaat ook prima en kan met de zomer me eerste diploma hebben als ik zo door blijf gaan.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#11
RSW zei:
loadrunner zei:
Nee zo is het niet genieten.

beter na school of werk, de pyama aan ,en een lekkere draaien. zonder zorgen.
Klik om te vergroten...

Amen.
Klik om te vergroten...

+1
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#12
wazige shit vriend
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet is soms best raar.. Wat het met je hoofd doet etc.. net harddrugs.

Meestal is het wel relax hoor, maar ik weet dat ik sowieso niet in een stad wil lopen met een wiethoofd omdat ik het gevoel heb dat iedereen me aan kijkt en dat ik me dan erg sukkelig gedraag. Nee dan kijk ik liever een filmpje met mijn vriendin :stoned: of ga ik een potje gamen dan omdat het dan intenser is. ik kan me dan heel goed inleven in een film dan.

Nee ik vind wiet/hash iets voor 's avonds als je echt niks meer hoeft te doen.

Zelf een keer van de spacecake helemaal de weg kwijt geraakt. Samen met een vriend van mij.
Het was al 6 uur geweest sinds de eerste hap space cake en ik spacede hem nog steeds zwaaaar. Toen vroeg ik of hij mij wilde herinneren dat ik over 5 minuten weg moest. Hij na ongeveer 5 minuten zeggen dat ik weg moet, ik kijk op de klok: is het 3 uur later :confused: ..

Hij begrijpt er ook niks van maar we hebben dus gelijktijdig 3 uur weggespaced terwijl dit voor ons gevoel 5 minuten was.

De spacecake was overigens veel te sterk gemaakt.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeikerds.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.

[Modbreak] Gescheld weggehaald
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel een interessante report.

Verbaast mij altijd hoe mensen hasj/wiet kunnen onderschatten. Als ik bv. elke dag zou blowen zou dat echt mn hele leven op z'n kop zetten (ongeconcentreerdheid, vaag gevoel, ander eetpatroon, hoofdpijn etc.) en iedereen kent in z'n omgeving die gasten wel die zo leven met wiet: ze staan er mee op en ze gaan er mee naar bed.

Spacecake is ook altijd leuk: 'ja flikker er alles maar in, het is toch maar wiet'. Vervolgens ligt iedereen uitgeteld op de bank en gaat de helft van de mensen bad :wink: .
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.
Klik om te vergroten...

M'n tante is aan kanker overleden.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wtf heeft dat er mee te maken :confused: Kankeren is een normaal nederlands woord en heeft niks met de ziekte te maken. Behalve heeft ook niemand het over jou tante of wie dan ook gezegd.

 kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verwijderd .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."