Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer: Hawaiian baby woodrose zaadjes

eerste keer: Hawaiian baby woodrose zaadjes

19 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
muziek vind ik altijd wel leuk met LSA, leuk report
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat? 3 Hawaiian baby woodrose seeds( bevat LSA) met hash
Wie? Ik, J, R, JJ, T, A en X(A was onze sitter, hij moest zich redden met Stroh 40 en een laptop. X is een vriend die we hebben opgebeld tijden de trip)
Waar? Mijn huis

Even vooraf: het is best een lap tekst geworden, maar dit komt omdat de trip bijna 8 uur duurde en we met 5 mensen aan het trippen waren, dit was ook m’n eerste trip, en dit is mijn eerste report dus ik weet nog niet precies wat ik achterwege kan laten en wat niet.. Alvast bedankt als je het probeert te lezen! :wink:

Voorbereiding:
Het voorbereiden van de HBW zaadjes kost nogal wat tijd, je moet de zaadjes eerst schoonkrabben omdat het vliesje dat om het zaadje zit er voor zorgt dat je misselijk wordt e.d. Iedereen zat dan ook vol overgave met z’n nagels de zaadjes schoon te krabben.(hier moet je btw wel mee opletten, die zaadjes hebben nogal de neiging om uit je hand te schieten en dr hebben meerdere keren mensen gillend op de grond gelegen omdat hun zaadje ergens onder de bank lag ) Dit onder het genot van een waterpijp met caramello hash erin, dit om iedereen een positief gevoel te geven zodat de kans op een bad trip wat kleiner werd.

Nadat iedereen de zaadjes schoon had moesten ze gecrushd worden, ondertussen ben ik even water gaan zetten in een theepot zodat we ‘heerlijke’ HBW-thee hadden.. Het crushen kostte aardig wat kracht, en ook hier hadden de zaadjes de neiging om letterlijk door de hele kamer te vliegen..

Ieder kreeg een kopje heet water, de verpulverde zaadjes werden erin gedaan.. een kwartiertje laten trekken, afkoelen en het begon..

Het begin:
Na ongeveer een half uur op de bank zitten en elkaar aan te staren(“Weet iemand nog een leuke mop..? “) hebben we maar een zak chips gepakt en begonnen we aan onze 1e cd: Gypsy Beats - Balkan Bangers, door de ongelofelijke meligheid merkten we de verandering pas laat op, een aantal mensen werden misselijk(hier staat HBW ook om bekend) bij mezelf voelde het alsof mijn hersenen begonnen op te zwellen, van misselijkheid had ik geen last, maar ik heb sowieso al een sterke maag.

Ik begon me onrustig te voelen door mijn opgezwollen hersens en begon wat heen en weer te lopen. Uiteindelijk ben ik op de bank beland, waar ik ontdekte dat als ik door mijn linker oog keek, de waterpijp op de tafel een stuk kleiner was dan als door mijn rechteroog! De volgende 20 minuten heb ik met een dikke glimlach met een hand voor mijn ogen staan zwaaien.. Ondertussen was de rest naar een wasknijper aan het staren, die ze ongelofelijk interessant vonden.

Na ongeveer een uur na de eerste effecten vond ik ademhalen heel interessant, ik was zegmaar verslaafd aan zuurstof(en mijn hoofd stond nog steeds op springen) door mijn verslaving begon ik te hijgen als een hitsige hond, mijn spraak werd nogal onsamenhangend, dus ik besloot om maar niets te zeggen en me volledig te concentreren op het ademhalen. Een kwartier later vond ik het wel tijd om de rest te laten weten dat ik verslaafd was aan zuurstof , aangezien ze me al een tijdje bezorgd aan het aankijken waren. Gelukkig stoorde niemand zich er aan. R was inmiddels door de kamer aan het zwemmen, terwijl hij zich helemaal geweldig voelde( “het voelt alsof ik over mijn hele lichaam klaarkom, maar er heeft niks gelekt hoor!”) R besloot ook dat hij de djembé in de kamer zeer zacht vond, en dus besloot hij er maar mee te knuffelen.
Terwijl we R aan het bekijken waren belden mijn ouders op.. Iets waar ik niet op gerekend had aangezien ze geen idee hadden dat ik aan het trippen was, en ik was ook niet van plan om het hun te vertellen. Ik heb ternauwernood een half minuutje uit mijn trip kunnen stappen door mezelf pijn te doen, hierdoor was ik weer helder voor even. Maar dit is niet iets wat je lang kunt volhouden. Na dit overleefd te hebben, heb ik mezelf naar de wc gesleept waar ik eventjes bijkwam en weer rustig in mijn trip terugkwam. Toen ging de telefoon weer! Ik hobbelde terug naar de kamer, helemaal in paniek. Daar aangekomen zag ik R met een dikke grijns op zijn gezicht en z’n mobiel in z’n handen staan..

JJ, T en J zaten in de keuken zeer filosofische gesprekken te houden, waar ik ook eventjes bij ben komen zitten. Waar het over ging weet ik niet meer, maar T voelde zich “als een bosje takken waar de wind zacht door waait”. Hij en JJ voelden zich eigenlijk alleen maar stoned en misselijk, en hadden verder weinig andere effecten.

Ik ben weer terug naar de huiskamer gegaan, en later kwamen J , JJ en T er ook nog even bij. R was nog steeds bezig met mijn djembé. Mijn zicht begon te vervagen, het was nu alsof ik door een vissenkom keek. Mijn gehoor bleef grotendeels normaal, alleen mijn eigen stem werd vervormd, het klonk een beetje alsof ik een opname van mijn eigen stem terughoorde.

Ik kreeg een beetje pijn aan mijn benen van het zitten, dus ik ben opgestaan en deed een paar stappen richting keuken, J achter mij deed hetzelfde. Ineens kreeg ik 2 bliksemschichten in mijn bovenbenen en viel ik schreeuwend op de grond. J achter mij, kreeg spasmen in zijn knieholtes en viel tegelijkertijd met mij neer. Onze sitter A was ons keihard aan het uitlachen vanaf de bank, en even later lachten wij net zo hard mee. Dit was het begin van een nieuwe fase in de trip voor mij, mijn zuurstofverslaving was verdwenen, nu moest ik lachen om letterlijk alles, ook was ik me niet meer bewust van toekomst of verleden, ik leefde volledig in het Nu, een heerlijk gevoel :)

J en ik zijn naar de keuken gekropen(aangezien lopen niet meer ging), en even later kwam R ook nog even de keuken binnengezwommen, nog steeds helemaal gelukkig met zichzelf. Het enigste wat we tegen elkaar konden zeggen was: “dit is focking great”

R zwom langzaam richting kamer, ik kreeg dorst. En dit zei ik dan ook. Ook J en R kregen opeens dorst, in de kamer stond een fles River Lemon(cheap-ass 7-up) die we allemaal wel wilden hebben, zo ontstond er een kruip/zwemwedstrijd richting kamer. Resultaat: 3 spartelende jongemannen in een smalle deuropening en een sitter die bijna doodging van het lachen.

Uiteindelijk kwam ik als eerste aan bij de fles, de River Lemon voelde droog aan, een ongemakkelijke ervaring, droog water is niet bepaald goed voor je dorst. Ik kroop weer richting keuken en ben onder de kraan gaan hangen. Mijn hoofd stond nog steeds op ontploffen, maar echt last had ik er niet van.

JJ en T gingen weg, JJ moest naar huis en T bracht haar. Voor hen was het geen probleem om zich op de openbare weg te bevinden, ze waren niet zichtbaar onder invloed(hoogstens een beetje loom) Als ik, J of R weg zouden moeten, weet ik niet hoeveel mensen het overleefd zouden hebben…


Ongeveer 2,5 uur na het begin hebben we met z’n allen X liggen smsen, die wist dat we bezig waren, Ik heb 2 smsjes weten te versturen na veel moeite:
“Focking blij voel ik me, hb meelij met A”

“Blij A”
(A staat voor de naam van onze sitter)

Even later hebben we besloten X op te bellen, hij vond het helemaal geweldig, en heeft het grootste gedeelte van de tijd met open mond staan luisteren wat wij allemaal aan het uitkramen waren. Op het aanrecht stond een theepot met een soort spiegellaag, hier heb ik minsten een kwartier in staan staren terwijl ik keihard moest lachen om mezelf, ik leek nogal op een muis door de bolle vorm van de theepot. Dit vertelde ik X met mijn gebrekkige uitingsvermogen. Het is waarschijnlijk een afschuwelijke vergelijking, maar ik moet over zijn gekomen als een geestelijk gehandicapte op X en A toen ik probeerde te praten. Op msn was het niet veel beter, volzinnen typen kostte veels teveel moeite.

We hebben ongeveer drie kwartier aan de telefoon gehangen met X(telefoonrekening €40 hoger, ouders helemaal pissed off toen ze de rekening zagen.), hierna heb ik aan A min of meer uitgelegd hoe je een waterpijp opzet, waarna ik besloot om ‘m toch maar zelf op te zetten. Dit is was zeer moeilijk omdat ik nog steeds als een idioot stond te lachen en ik de rest van mijn lichaam ook niet onder controle had. Ik had een beetje spastische handen, gecombineerd met mijn niet gefocuste nadenken, wazige zicht en de dikke grijns op mijn smoel vond ik het een hele prestatie dat ik mijn handen niet in de fik heb gestoken met het aansteken van het kooltje.

R was de tuin in gerend en vond daar een spiegel, hij vond het helemaal geweldig en ging zelfs enkele pirouettes maken terwijl hij naar zijn eigen spiegelbeeld aan het wijzen was. Later had hij nog een droog broodje gevonden van de AH, samen met wat plakken kaas uit de koelkast die bovenop het broodje gingen(mes + trippen leek ons niet zo handig) in totaal heeft R 2 uur over het broodje gedaan, waarna hij nog steeds een flink stuk overhield.

Toen A nog even ging laptoppen heb ik hem nog flink laten schrikken, ik ging vlak achter hem zitten met een dikke grijns. A draaide zich om en keek recht in mijn grijnzende gezicht, hij viel bijna van de stoel af van schrik :grin: Mijn grijns werd zo mogelijk nog groter en ik voelde me geweldig.

J was intussen al een half uur naar de muur aan het staren. Later bleek dat hij een milde visuele hallucinatie had: de muur bestaat uit allemaal verticale planken, en volgens hem liepen lengte, breedte en diepte door elkaar(een beetje zoals in een 3D-bios)

J is hierna naar de WC gerend, waarna we weer een half uur niks meer van hem hoorde(?)
Waarschijnlijk is hij even bewusteloos geweest, hij heeft in ieder geval flink liggen kotsen(en hij had alles ook weer opgeruimd daarna, wel was zijn haar een beetje nat toen hij terugkwam)

Hierna zakte de trip een beetje in, we hebben nog wat tv gekeken, gitaar gespeeld, beetje opgeruimd en afgewassen, maar er gebeurde weinig indrukwekkends meer, wel voelden we ons allemaal lusteloos en moe. Wat bij de anderen opviel was dat zij zich de hele trip door misselijk hebben gevoeld, terwijl ik nergens last van had. Ik had wel nog 3 dagen last van spierpijn in alle spieren en had slecht geslapen, terwijl de anderen juist helemaal nergens last van hadden..

Over het algemeen is de HBW me goed bevallen, maar een sterke maag is zeer handig als je dit gebruikt. Muziek had bij vrijwel iedereen geen effect, we hebben een cd van The War on Drugs(oh ironie) minstens 5 keer geluisterd, maar we kunnen ons allemaal niks herinneren van de nummers.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#3
is LSA toevallig verkrijgbaar in de smartshop ? dan weet ik direct wat ik moet kopen de volgende keer ik in nederland ben :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja is verkrijgbaar, in die woodrose seeds dus.
Volgens mij kun je geen geextraheerde LSA kopen.. :(
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk en goed beschreven tripreport. Vooral omdat er niet zoveel tripreports zijn over HBW zaadjes. Lijkt me wel een interessante drug.. Ben alleen bang dat ik zeker de hele trip misselijk zal zijn, aangezien ik zelfs altijd na mijn paddotrip ook al moet kotsen. Niet zo'n sterke maag blijkbaar :(

Maar toch, als het verkrijgbaar is bij de smartshop ga ik er wel over denken om het eens te proberen. Er zijn genoeg middelen om de misselijkheid te verminderen of weg te laten gaan.. :grin:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik wel nog moet vermelden is dat iedereen uitgebreid heeft zit (vr)eten van tevoren, terwijl eigenlijk wordt aangeraden om 4-6 uur van tevoren helemaal niks meer te eten :flushed:

En LSA zit trouwens ook nog in de zaadjes van een andere plant, de Heavenly Blue Morning Glory(volgens Wiki dan)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt, maar hierin zit minder en veroorzaken meer misselijkheid volgens mij. Ook zijn ze moeilijker te kweken dacht ik.

Is niet voor niets dat je ze minder ziet in de smartshops ( hier heb je ze wel allebei)
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report ! Klinkt als een hoop lol :)
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Klopt, maar hierin zit minder en veroorzaken meer misselijkheid volgens mij. Ook zijn ze moeilijker te kweken dacht ik.

Is niet voor niets dat je ze minder ziet in de smartshops ( hier heb je ze wel allebei)
Klik om te vergroten...
Hmm, geen idee. Volgens de online smartshop zat er juist meer LSA in, maar ze zijn wel weer even duur als de HBW, dus waarschijnlijker kun je er goed je maag mee leeg krijgen inderdaad..

@RSW ik heb zelden zoveel gelachen op een dag, een hoop lol was het zeker :grin:
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#10
waren dat nou 3 zaadjes of 3 pakjes met zaadjes ? volgende week naar nederland ff naar smartshop gaan checke ^^
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#11
bigles zei:
waren dat nou 3 zaadjes of 3 pakjes met zaadjes ? volgende week naar nederland ff naar smartshop gaan checke ^^
Klik om te vergroten...
3 zaadjes :grin:

Ik weet niet hoeveel er in 3 pakjes zit(15 zaadjes per pakje ofzo?), maar ik vermoed dat je met 3 pakjes waarschijnlijk je eigen ingewanden er uit kotst als je nog enigszins in leven bent :grin:
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat zin best grote zaadjes dan als je daar thee gaat uit trekke? dus 1 zaadje per persoon vliesje afdoen, crushe, en in warm water doen , opzuipe en je late gaan juist? :)
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet of 1 zaadje zoveel effect heeft(heb er hier nog een liggen dus misschien binnenkort maar eens proberen) wij hadden 3 zaadjes per persoon:wink:

Maar voor de rest heb je t goed. Je kunt ze volgens mij ook gewoon kauwen, maar thee schijnt de prettigste manier te zijn ivm misselijkheid enzo.

Have fun als je t gaat proberen :grin:
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#14
whyme zei:
Ik weet niet of 1 zaadje zoveel effect heeft(heb er hier nog een liggen dus misschien binnenkort maar eens proberen) wij hadden 3 zaadjes per persoon:wink:

Maar voor de rest heb je t goed. Je kunt ze volgens mij ook gewoon kauwen, maar thee schijnt de prettigste manier te zijn ivm misselijkheid enzo.

Have fun als je t gaat proberen :grin:
Klik om te vergroten...

zeker probere ^^ we zijn met ze 3e zeg maar 9 zaadjes dat is hoeveel pakjes ? ^^ gaan zeker probere lijkt me wel lauwe ervaring uit je report te leze ik heb niet zo'n last van misselijkheid imo
T
Tullamore DudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die R lijkt me echt een fked up persoon :grin:
Gave tripreport!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
bigles zei:
whyme zei:
Ik weet niet of 1 zaadje zoveel effect heeft(heb er hier nog een liggen dus misschien binnenkort maar eens proberen) wij hadden 3 zaadjes per persoon:wink:

Maar voor de rest heb je t goed. Je kunt ze volgens mij ook gewoon kauwen, maar thee schijnt de prettigste manier te zijn ivm misselijkheid enzo.

Have fun als je t gaat proberen :grin:
Klik om te vergroten...

zeker probere ^^ we zijn met ze 3e zeg maar 9 zaadjes dat is hoeveel pakjes ? ^^ gaan zeker probere lijkt me wel lauwe ervaring uit je report te leze ik heb niet zo'n last van misselijkheid imo
Klik om te vergroten...
http://azarius.net/smartshop/growing/ot ... _woodrose/

Alsjeblieft.

En de misselijkheid kun je afwenden door Gaviscon bij je te hebben.



Verder een leuk report! Met plezier gelezen!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Een jointje roken help ook heel erg tegen misselijkheid.
Leuk rapport verder! Ik ga het ook eens proberen!
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heeft je vriend X een 0909 nummer ofzo dat het 40 euro kost om ff te bellen ? :confused:

klinkt wel als een vette trip voor de rest, heb persoonlijk niet zulke goede ervaringen met LSA
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen 0909 nummer, maar een mobiel nummer :wink: en het was geen 'effe', maar zeker een half uur(kan nog wel langer zijn eigenlijk, weet het niet precies)
S
SokjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blij dat ik "R." niks over klaarkomen heb horen zeggen. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."