Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet / Mario-effect

Wiet / Mario-effect

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook normaal alleen nog maar hash maar die wiet die jij hebt gerookt moet ik ook echt hebben!!
mario vision van wiet hahahahaha zou te mooi zijn om waar te zijn.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dat met white widow een keer gehad. toen zag ik van die vage 2dimensionale mindfucks. dacht toen dat er pcp door zat. heb een restje laten testen. was dus gewoon wiet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is een grap, toch??
Alstublief zeg mij dat dit een grap is!!
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drugs: Wiet, Mexican Haze
Gebruikers: Twee
Tijd: Rond 1 uur 's nachts
Plaats: "het Wietbankje"

Ik werk in een leuk restaurantje in een klein dorpje, in ditzelfde dorpje woon ik ook.
We waren bijna klaar met afsluiten, ik moet plassen.
Ik loop naar boven en onderweg kom ik langs m'n kluisje, ik maak hem open en pak mijn wiet eruit, lekker voor straks.

Eenmaal klaar bij mijn werk fiets ik samen met een collega naar het bankje toe, we zitten hier wel vaker, ik haal mijn wiet tevoorschijn en stop het in m'n grinder. Ik draai een tippie en mijn collega draait de joint. Het is een lange dikke geworden. lekker.

Ik steek hem op en voel gelijk de lekkere warme rook mijn longen instromen, (herkenbaar verukkelijk gevoel voor gebruikers?)

Na een tijdje van de joint gerookt te heben geef ik hem aan D. (mijn collega)
Ik word al aardig stoned, ik kijk anar het licht van een lantaarnpaal in de verte, beweegt hij nou? Neuh, zal wel aan jou liggen zegt D.
Ik moet lachen.

Het bankje zit best lekker, ik zak wat in elkaar en sluit mijn ogen. Allemaal kleuren en vormen flitsen voorbij, een beetje zoals als je je ogen dichthebt en dan de kant van de zon op kijkt. heel vreemd.

Ik open mijn ogen en ik schrik, alles is 2d in plaats van 3d.. het lijkt op mario-world
D. gooit de joint weg, hij is op. Ik kijk naar links en ik kots, ever de prullenbak die daar staat. "GADVERDAMME!" roept D. ik lach, nog harder, ik lach heel erg hard.
Een tijdje was het stil, het mario effect gaat over. ik fiets naar huis, onder weg rook ik een sigaret.

Over'N'Out

(1e report & 1e bericht)

jossel.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erug gedetailleerd. Heel boeiend ook :confused:
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#6
nope,real deal
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
:tearsofjoy:


My bullshit detector is ringin!
Of zat er stiekem wat salvia tussen?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat wiet niet zo populair zou zijn bij dit soort effecten :tearsofjoy:
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik de topic-titel las, wist ik direct wat je bedoelde :grin:

Ik heb het cartoon-achtige "Mario-effect" ook al vaak gehad, en vooral bij haze-soortjes. Eigenlijk alleen maar bij haze-soortjes en dan ook ALTIJD wanneer ik (genoeg) van deze soorten rook. Maar dit duurt telkens slechts een seconde of 5 en ik most ook nooit kotsen. Tjah, wiet blijft een licht hallucinerend middle he :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tiss idd mogelijk. Tegenwoordig heb ik zulke dingen ook regelmatig op weed. Hallucinaties en dergelijke dingen. Maarja, het verhaal zelf slaat nergens op :P Niet echt de moeite om te posten. Ik ga em denk ik uitprinten en mn billen ermee afvegen :)
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#13
eigenlijk is dit gewoon niet eerlijk, de meeste hier betalen simpelweg meer op zoiets moois te kunnen ervaren. Dat je dit uberhaupt meemaakt dmv wiet :tearsofjoy:
D
DiédrrLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had vroeger soms ook een dergelijk soort van gevoel.. maar dan niet zoals hier beschreven :)
& dan had ik ook wel al een paar jointjes te veel binnen .. Vreemd gevoel, sindsdien doe ik het wat kalmer aan met wiet...

Smoke wise :stoned:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Al paar keer Mexican Haze gerookt, altijd goed stoned maar de smaak is :kots:

Hoe kun je nou kotsen van een joint als je frequent roker bent?
Laat staan trippen, ik geloof er geen scheet van.
Maar is het dan toch echt gebeurt, leuk :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
waarom doen jullie zo belachelijk tegen deze knul, hij vertelt gewoon zijn ei toch en ik vind dat hij het wel goed heeft neergetyped.

leuk report, beetje kort, maar wel begrijpelijk!

Keep it up!!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik rook nu zelf sinds ongeveer 3 jaar wiet, het laatste jaar bijna dagelijks. Dus kan wel zeggen dat ik een frequent gebruiker ben ( misschien voor op dit forum niet, maar hier in het boerse zeeland toch wel).

Als ik een hele slappe joint rook ( veel tabak, vooral van sigaretten en niet van shag) een voorgedraaide of als ik nog maar 2 of 3 glazen alcohol op heb, moet ik toch ook weleens kotsen/kokhalzen.

Hoe dit komt? I don't know, ik denk de smaak aangezien ik blowen ( in tegenstelling tot (vooral) dagelijkse gebruikers) niet als lekker ervaar. Het gevoel zelf zeker wel, maar 'de daad' niet.

Daardoor rook ik meestal ook puur. Lekker snel gefixt ( zowel het preparen danwel het roken) en lekker high.

OT:

Dit mario effect heb ik ook eens gehad nadat ik enkele plakjes spacecake genuttigd had. Maar ik ben dan ook behoorlijk gevoelig voor het oraal innemen van wiet.

Vind ookwel dat dit bij lange nazien geen trip is en geen tripreport verdiend. Zeker niet als het zo kort en ongedetailleerd is geschreven.
Maar ik typ er dan wel weer zo'n lap tekst als reactie op. Nahjah :stoned: :wave:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amore zei:
eigenlijk is dit gewoon niet eerlijk, de meeste hier betalen simpelweg meer op zoiets moois te kunnen ervaren. Dat je dit uberhaupt meemaakt dmv wiet :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hoezo meerbetalen? Een LSD tripje kost 3 euro, een hazejointje zal je ook wel zoveel kosten.

OT: umh, eigenlijk geen commentaar, ik vind dat het wel vreemd vertelt.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb nog nooit van wiet getript
maar mario effect heb ik wel gehad maar dan onder de invloed van LSD
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
waarom doen jullie zo belachelijk tegen deze knul, hij vertelt gewoon zijn ei toch en ik vind dat hij het wel goed heeft neergetyped.

leuk report, beetje kort, maar wel begrijpelijk!

Keep it up!!
Klik om te vergroten...

Waarom ze dit doen heeft denk ik een paar redenen:

1. Eigenlijk ( vind ik persoonlijk ook) horen 'thc tripjes' hier niet echt thuis.

2. Ze hebben zelf nog nooit zo iets mogen ervaren van wiet en vinden het dus wel grappig dat iemand die misschien niet zo ervaren is als hun, zo erg 'tript' van een jointje.

3. Het is niet slecht maar ook zeker niet goed geschreven.

4. Het zijn gewoon allemaal grappemakers hier :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."