#1
ik rook normaal alleen nog maar hash maar die wiet die jij hebt gerookt moet ik ook echt hebben!!
mario vision van wiet hahahahaha zou te mooi zijn om waar te zijn.
mario vision van wiet hahahahaha zou te mooi zijn om waar te zijn.



Hoezo meerbetalen? Een LSD tripje kost 3 euro, een hazejointje zal je ook wel zoveel kosten.Amore zei:eigenlijk is dit gewoon niet eerlijk, de meeste hier betalen simpelweg meer op zoiets moois te kunnen ervaren. Dat je dit uberhaupt meemaakt dmv wiet![]()
gNuxx zei:waarom doen jullie zo belachelijk tegen deze knul, hij vertelt gewoon zijn ei toch en ik vind dat hij het wel goed heeft neergetyped.
leuk report, beetje kort, maar wel begrijpelijk!
Keep it up!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."