Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaro Retard 5 Capsules

Daro Retard 5 Capsules

45 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#1
closed eye visuals
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, ik had gister ook 5 capsules gedaan van DARO, niet in drinken gegooit maar gewoon crushen en weer terug ik de capsules. Ik weeg iets van 65-69 kg, op een bijna lege maag. Na een uur begon ik het te voelen, een beetje het effect alsof je iets van 5 biertjes op had alleen dan kon ik veel beter met me gedachte erbij blijven en was ik veel meer in staat om wat te gaan doen en veel actiever. Ook kreeg ik het lekker warm. Wat ik ook merkte dat als ik ging tv kijken of computeren totaal niks meer voelde, alleen als ik om me heen keek of bewoog. Maar kortom; totaal niet misselijk, ik heb eigelijk niks negatiefs gemerkt. Een leuke ervaring dus!

Voor meer vragen of als je het ook wilt proberen check de handleiding eerst ff: viewtopic.php?f=25&t=18998&st=0&sk=t&sd=a
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrogeHoestCapsule zei:
een beetje het effect alsof je iets van 5 biertjes op had alleen dan kon ik veel beter met me gedachte erbij blijven
Klik om te vergroten...

:beer:
S
Speedfreak0184Lid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien een goede tip voor mensen die dxm willen gebruiken iedereen heeft het altijd over die capsules maar je hebt ook een doosje met pillen 20 stuks allene die zijn voor kinderen jonger dan 12,maar als je dxm wilt doen raad ik je aan om deze pillen te kopen het is wel even bikkelen om 20 van deze pillen te grote van een paracetamol weg te krijgen maar in de tijd dat ik dit spul regelmatig gebruikte kocht ik ook de capsules en voelde daar vrij weinig van een beetje dronken idd.mar voor degene die dxm wil doen koop die pillen en slik ze weg met energydrank ik weet niet waarom maar degene waarvan ik dit middel heb leren kennen raadde het me aan om met enrgydrank te doen ben er echt keihard op gegaan vond het wel een beetje een zieke ervaring erg heftig maar ik kon er ook wel van genieten :openmouth:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
20 pillen we zijn goed bezig, al eens stilgestaan wat dat doet met je maag?
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke bedankt voor de info, ik heb dr 2 bijgepakt als het dan niet werkt kap ik drmee :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Is mss sowieso het beste als het niet echt wil aanslaan. Je kunt je er ook behoorlijk misselijk aan vreten aan die dingen, anders moet je gewoon een volgende keer met iets meer beginnen. Pak je de eerste keer meteen een stuk of 7, nja je weet nog niet wat het doet en dat is erg vervelend dat je dus ook nog niet weet hoe je lichaam erop reageert. Nja succes ermee iig.

Maybe try some of this :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zou er nog 1 bij nemen nu :wink:

8 caps geeft toch wel een licht effect hoor
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vin het 3X niks, ja of ik doe het gewoon verkeerd dat kan ook...
misschien de volgende keer inderdaad maar wat meer nemen :confused:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo, ik heb er gisteravond 23:00 10 achtereen genomen (eerst geplet toen weer de caps in), en dat gaf toch wel een lekker spacy effect :stoned: alles voelde erg zwaar aan en lopen ging een stuk moeilijker :grin: ik kreeg er trouwes wel een knetter rooie kop van maar ik had verder nergens pijn ofzo :sunglasses:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
buzzy zei:
Zo, ik heb er gisteravond 23:00 10 achtereen genomen (eerst geplet toen weer de caps in), en dat gaf toch wel een lekker spacy effect :stoned: alles voelde erg zwaar aan en lopen ging een stuk moeilijker :grin: ik kreeg er trouwes wel een knetter rooie kop van maar ik had verder nergens pijn ofzo :sunglasses:
Klik om te vergroten...

whoehaaaa 10 stuks zo he......
werd je daar niet helemaal knetter van...... :confused:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
hehe nee :rolleyes: , trouwens als je die bende op hebt moet je tiefus hard met je hoofd gaan schudde dat is echt zoooooo raar dan :hearteyes: :openmouth: :grin:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
joah :P
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzy zei:
joah :P
Klik om te vergroten...

whahaha maar je moest gisteren vast niet hoesten he :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
buzzy zei:
hehe nee :rolleyes: , trouwens als je die bende op hebt moet je tiefus hard met je hoofd gaan schudde dat is echt zoooooo raar dan :hearteyes: :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

whoehaaa met je hoofd gaan schudden......
als ik dat doe nuchter krijg ik al een raar gevoel..... :wave:
dat heet koppijn.......
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
melissa zei:
buzzy zei:
joah :P
Klik om te vergroten...

whahaha maar je moest gisteren vast niet hoesten he :wink:
Klik om te vergroten...

ik moest gister wel onwijs hoesten... slijm ophoesten.. Maar ik heb al paar weken last van mn keel, en waarschijnlijk is het bronchitis,
maar t was nog nooit zo erg geweest,
stomme hoestcapsules :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
minn zei:
melissa zei:
buzzy zei:
joah :P
Klik om te vergroten...

whahaha maar je moest gisteren vast niet hoesten he :wink:
Klik om te vergroten...

ik moest gister wel onwijs hoesten... slijm ophoesten.. Maar ik heb al paar weken last van mn keel, en waarschijnlijk is het bronchitis,
maar t was nog nooit zo erg geweest,
stomme hoestcapsules :grin:
Klik om te vergroten...

hmmmmm tja welkom in de wereld van de verboden middelen......
altijd wel de 1 of andere verotte bijwerking de volgende dag :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nu live op TV NL2 trip report
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
slipperman zei:
Nu live op TV NL2 trip report
Klik om te vergroten...
heb het ook gezien, ik ga het toch niet uittesten denk ik
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr.jiho zei:
slipperman zei:
Nu live op TV NL2 trip report
Klik om te vergroten...
heb het ook gezien, ik ga het toch niet uittesten denk ik
Klik om te vergroten...
Hij had wel veel gepakt he voor de eerste keer hij had er meteen 12 maar mij lijkt het ook niks nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."