Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaro Retard 5 Capsules

Daro Retard 5 Capsules

45 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
p
pepperLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan iemand me a.u.b vertellen wat dat voor een tabletten zijn die daro's
en waar ik die eventueel kan halen?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
pepper zei:
kan iemand me a.u.b vertellen wat dat voor een tabletten zijn die daro's
en waar ik die eventueel kan halen?
Klik om te vergroten...

je kan ze gewoon bij de drogist halen,
zijn capsules, die maak je open (heel makkelijk) allemaal kleine bolletjes, fijnstampen tot poeder en in je drinken doen.
Geen ijsthee, is heeeeeeel erg vies en gaat heeeeeel erg schuimen
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar volgens mij kun je hier in NL toch beter paddo's kopen, LSA zaadjes of iets dergelijks dan die daro's?

Bijna niemand heeft er positieve ervaringen mee, en hier in NL kun je legaal aan echte tripmiddelen komen.
Ik vind die DARO's meer wat voor de VS etc.

Ik kan me wel voorstellen dat je het wilt proberen, ik wilde het ook, maar na het lezen van de topics niet meer...het hoefd niet zo nodig iig.
Waar zon forum al niet goed voor is :wink:
J
JamolaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hea kut, moeten we nog een doosje kopen..
Of het lag aan de appelsap, misschien moet je ze toch weer terug gooien in die capsule
denk je dat meisjes der ook aan 5 te weinig hebben ? :tongueout:
G
Guus FrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm interessant experiment, maar het is nou niet dat ik morgen bij de drogist ff een "kistje Daro ga fixen" :tearsofjoy:

Maar bedankt voor de nauwgezette beschrijving... enne neem er 1 van mij : :beer:

"Appelsapje voor mijnheer"
:grin:
:kots:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
w000t,feest!!!
ben benieuwd... :P :P
en njoy it!!!! :openmouth: :stoned:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoor de mensen die positieve ervaringen hadden praten over de CEV's die je er van kan krijgen, doe je oogjes dicht en zie wat er gebeurd...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo, net even een pakje gehaald hier dan een verslagje:

09:55

Mijn gereedschapjes :grin:


Het platgewalsde goedje van 5 caps op mijn bord


Gemixt met wat heerlijke appelsap :beer:


10:05:
Ik heb het nu net 10 minuten achter me kiezen, vorderingen worden gemeld uiteraard :wink:

10:14:
Ik begin me enigszins vaag te voelen maar dat is denk ik niet van de caps maar van die liter appelsap die ik nodig had om het allemaal naar binnen te krijgen :(

10:40:
Nog niks merkbaars...

10:52:
Ik voel een soort van warme gloed over me heen

11:13:
Ik ga even een rondje lopen door ut dorp

Het is nu 12:10 en ik voel me gewoon vaag, niet echt hallicunaties ofzo

15:30: ik heb dr nou 10 op, waarvan 7 gestampt maar nog weinig effect ik ben alleen vaag en ik heb redelijk grote doppen, misschien de volgende keer wat meer tegelijk nemen :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
yep yep, have fun. Je moet er maar zin in hebben zo vroeg in de ochtend.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
yep yep, have fun. Je moet er maar zin in hebben zo vroeg in de ochtend.
Klik om te vergroten...
als je goedgezind opgestaan bent lijkt het me geen probleem :grin: :grin:
doe je het alleen btw?????
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou het is nu 2 uur sinds, en ik ben hoogstens een beetje vaag :confused: maarja ik zal ff een sjekkie roken, we zien wel hoe het loopt :smoke:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nouja zin, ik was wel benieuwd ik heb er zoveel over gelezen :P
ja nu ben ik nog alleen maar straks komt er een vriend
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Is leuk als je dan al helemaal wazig bent :tongueout:
Doet hij ook mee en weet hij wat je aan het doen bent, of kent ie je alleen maar wazig.. hehe
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
neuhh hij kent me ook wel nuchter :wink: maar hij kwam ff langs blowtje roken :stoned: , hij weet nog niet wat ik aan het uitvreten ben :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
jah tis niet echt daverend ofzo, zou ik er verstandig aan doen bij te pakken ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
buzzy zei:
neuhh hij kent me ook wel nuchter :wink: maar hij kwam ff langs blowtje roken :stoned: , hij weet nog niet wat ik aan het uitvreten ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...
zal toch niet lang meer duren vooraleer ie het weet denks :P :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
leuk reportje alleen wat weinig effect?
:wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb wel 1 tip voor mensen die dit ook willen proberen: zodra je klaar bent spoel je glas om want het gaat me toch een partij stinke :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja denk dat dat ondertussen wel ethisch verantwoord is, al zou ik er niet nog eens 5 pakken als ik jou was.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom niet dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."