Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

106 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zucht. Altijd ruzie die Nederlanders en de Belgen. Is het nou zo moeilijk om eens met elkaar te kunnen leven?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zeker zo'n 4 maand niet op DF geweest , en ze zijn hier nog bezig. =/
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
blauwe dolfijntjes
het was zondag avond , mijn ouders lagen in bed , ik moest de volgende dag naar school.
ik besloot 4 blauwe dolfijntjes fijn te kauwen , eerst smaakte ik er niets van.
uiteindelijk komt er een enorm chemische smaak tevoorschijn waar ik bijna moest van kotsen
ik leg mij in mijn bed , zet mijn mp3 op tot wanneer ik het begin te voelen.
ik begin met mijn armen te zwaaien omdat ze zo licht waren. ik begin uit de realiteit tevallen en droomde dat ik in mijn klas rondliep , mijn leerkracht was met potten verf aan het smijten. een verwarrend gevoel kroop door mijn hele lichaam beginnend aan mijn tenen. een tinteling dat ik half in slaap aan het dommelen was. ineens kom ik tot realiteit toen er ineens een enorm hard liedje begon. BAM realiteit. ik doe efjes mijn mp3 uit.
ineens hoor ik de vraag : naam , slaap je al?
waarop ik antwoord : hmmmjajajaaaaaaa (met een enorm rare stem , die waarschijnlijk half kreunend overkwam)
ik begon mij af te vragen of mijn moeder dat echt had gevraagt of niet , of dat ik gewoon in het wilde weg tegen niemand aan het praten was in mijn kamer. Het leek me ook onwaarschijnlijk dat mijn moeder snachts in mijn kamer komt.
uiteindelijk viel ik in slaap. 1 uur later werd ik wakker. ik zal maar opstaan dacht ik.
ik eet niets omdat ik me slecht voelde. ineens realiseerde ik me dat ik nog 1 pil overhad.
dus die nam ik dan maar sochtends in voor ik naar school ging. opweg naar school heb ik zeker 2 pakjes kauwgum opgegeten.
we gingen met school op uitstap. we mochten vrij rondlopen. dus we gaan allemaal naar een café en beginnen pintjes te drinken. dan komt de slag , BAM de pil sloeg gelijk in met het bier.
ik ging al wankelend naar de plaats waar we zouden eten. ik nam 1 hap van mijn boterham , maar dat was ook al. ik stond op omver vallen door de harde klap. de rest van de middag kan ik me niet meer herrinneren.
uiteindelijk kwam ik thuis. man wat was ik moe.
ik zat verward te kijken aan tafel naar het eten. ik besloot maar te eten tegen mijn zin.
maar een groot succes was het niet. gelukkig keek mijn moeder er niet op , want ze had bezoek.
ik ben direct in mijn bed gaan liggen. ik was kapot.
die nacht heb ik overheerlijk geslapen !
de volgende dag was wel wat minder.



ik hoop dat jullie genoten hebben van dit reportje.
dit is nu ongeveer zo'n jaar geleden. En ik heb eruit geleerd dat ik op zulke momenten geen drugs in mijn lichaam moet pompen.

Dit is inderdaad een rare situatie om pillen te pakken.
maar die periode werd ik veel gecontroleerd door mijn ouders , vooral als ik uitging.
als ik nog 1 keer positief ben , vlieg ik terug in een instelling.
en ik wil ook gewoon zo snel mogelijk mijn school afmaken.
gelukkig controleren mijn ouders nu bijna niet meer

greetz. Endor
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Eh, ja.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Rammelslakje zei:
Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen :confused:
Klik om te vergroten...
in die periode kon ik niet anders dan dat op zulke momenten te doen
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Yes België
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

dan doe je het toch niet?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

blu zei:
Yes België
Klik om te vergroten...
Precies wat ik dacht.

Achterlijke belg. Je komt op me over als 14/15 jaar. Blijf dan van de pillen af, idioot. Ongeloofelijk zulke mensen :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Have you ever dreamed of killing all the stupid people... ?

a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

^dat ja.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met Belgen zijn niks mis, je moet ze alleen leren kennen...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Met Belgen zijn niks mis, je moet ze alleen leren kennen...
Klik om te vergroten...

Ja dat geldt wel voor alle volkeren, maar Belgen worden als drugstoeristen vaak in het zelfde hokje geplaatst als Fransen (terwijl zij de onruststokers zijn die voor overlast zorgen, een Belg heeft niet de mentaliteit om er een boeltje van te te maken ten koste van een ander, zij gaan gewoon naar Nederland om een jointje te roken, wat wiet te kopen en komen dan gewoon terug).
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
Ja dat geldt wel voor alle volkeren, maar Belgen worden als drugstoeristen vaak in het zelfde hokje geplaatst als Fransen (terwijl zij de onruststokers zijn die voor overlast zorgen, een Belg heeft niet de mentaliteit om er een boeltje van te te maken ten koste van een ander, zij gaan gewoon naar Nederland om een jointje te roken, wat wiet te kopen en komen dan gewoon terug).
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde het nu meer in het algemeen. Die drugsproblematiek blijf je houden, of we het nu over Duitser, Fransen, Belgen of Nederlanders hebben. Dat maakt niet uit.

In het algemeen, los van de drugs, zijn er ook altijd lichte vijandigheden tussen sommige Belgen en Nederlanders. Maar die is vooral gebasseerd op onwetendheid. Vaak hebben ze een mening over iets waar ze niks vanaf weten of nog nooit geweest zijn. Zo van: Maastricht, dat is pas een drugsstad ! Zonder dat ze ooit hier zijn geweest en alle schitterende dingen van Maastricht hebben gezien. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het drugsprobleem bij hun net zo groot is...

Maar zo heb je dan ook weer Nederlanders natuurlijk die hetzelfde doen maar dan gericht naar de Belgen. Het is gewoon een hoop onwetendheid van beide kanten. Dat heb ik wel ondervonden nu ik al ruim 5 jaar bijna elke dag in België kom.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Liefde jongens, daar gaat het om.
Klik om te vergroten...

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kkZ8Mzpj948&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kkZ8Mzpj948&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
Klik om te vergroten...
Och, geen liefde zonder haat zeker...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Och, geen liefde zonder haat zeker...
Klik om te vergroten...

Om iemand te haten moet je er ook van gehouden hebben.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Och, geen liefde zonder haat zeker...
Klik om te vergroten...

Om iemand te haten moet je er ook van gehouden hebben.
Klik om te vergroten...
Hmm, niet altijd denk ik.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Hmm, niet altijd denk ik.
Klik om te vergroten...

Op zen minst vriendschappelijk dan :P En ja er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de uitzondering bevestigd de regel :)
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#20
en op school merkte niemand iets aan je ? :openmouth:
als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."