#1
Olijfboompje zei:Inderdaad, die hele pil ga ik zekers proberen, maar nu even chillmodus aan tot Decibel, haha. :P
Gelukkig kan ik nuchter ook flink knallen![]()
Decibel wordt inderdaad voor mij ook feeest en goed knallen
Olijfboompje zei:Inderdaad, die hele pil ga ik zekers proberen, maar nu even chillmodus aan tot Decibel, haha. :P
Gelukkig kan ik nuchter ook flink knallen![]()
Jaaajaaa echt realistische shit. Vorige keer na 2 pillen, ik zag een vriend aan komen fietsen. Ik riep zijn naam en hij fietste achter een lantaarnpaal langs, toen verdween hij opeensFishhead0707 zei:soldiermoney zei:XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen![]()
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberenSUCCES
Heerlijk inderdaad...![]()
XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.
Jij ervaring met echt sterke visuals?
Rustig aan.![]()
soldiermoney zei:Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
soldiermoney zei:Jaaajaaa echt realistische shit. Vorige keer na 2 pillen, ik zag een vriend aan komen fietsen. Ik riep zijn naam en hij fietste achter een lantaarnpaal langs, toen verdween hij opeensFishhead0707 zei:soldiermoney zei:XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen![]()
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberenSUCCES
Heerlijk inderdaad...![]()
XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.
Jij ervaring met echt sterke visuals?
Rustig aan.![]()
Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Sadpanda zei:soldiermoney zei:Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Dat klinkt als alles behalve kut pillen als je het mij vraagt.![]()
clockcable zei:Groene canadezen zijn lekker om mee te beginnen, zit dacht ik rond de 150-160 mg in.
Ik schrijf mijn tripreport vanavond alleen het wordt wel een tripreport van vrijdag tot zaterdagFishhead0707 zei:whahah lekker bezig..
![]()
Haha zo bizar dat ik je tegenkwam, had ik je nou eentje gegeven of niet?Harderstyles zei:Was gezellig gister![]()
Ik dacht dat ik je een fastforward had gegevenHarderstyles zei:Haha, wat zou je me gegeven moeten hebben? :P
Was inderdaad wel echt toevallig, maar zo'n spacehoofd als waar jij mee rondliep viel moeilijk te missen haha, wat een grijns![]()
En vertel, wat heb je meegemaakt nog?
Haha serieus? :Pk00k zei:Ik heb Olijfboompje ook gezien op Decibel... :P Maar ik was bijna aant kotsen want me schijf sloeg in :P
2e is erFishhead0707 zei:Ik ben zeer benieuwd naar je trip report. En nu volhouden hé, 2 a 3 maanden er van afblijven en dan kan je weer super hard gaan..![]()
Succes.
:PHarderstyles zei:Haha je zat er ook lekker spacend bij. Ik wilde je een sigaret aanbieden, we zaten bij de main aan 't water. Jij zat een beetje voor je uit te staren, dus ik tik je aan. Jij schrikt opeens wakker, je zat helemaal in je eigen wereldje![]()
DankeMaykel1986 zei:ghehehe helemaal happy die foto![]()
leuk report![]()
k00k zei:Ik heb Olijfboompje ook gezien op Decibel... :P Maar ik was bijna aant kotsen want me schijf sloeg in :POlijfboopje zei:Haha serieus? :P
Ik heb weer een stel geweldige fotos erbij en echt dingen meegemaakt man bizar :P
Ik heb alleen nu even een zwaar leven hahahahha
Ik moet het huishouden doen en gisteren in slaap gevallen achter de laptop dus je houdt het tripreport tegoed tot vanavond!
En mensen, deze 2e keer was zoveel beter als de eerste keer echt bizar![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."