Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Olijfboompje zei:
Inderdaad, die hele pil ga ik zekers proberen, maar nu even chillmodus aan tot Decibel, haha. :P
Gelukkig kan ik nuchter ook flink knallen :grin:
Klik om te vergroten...

Decibel wordt inderdaad voor mij ook feeest en goed knallen :xtc: :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead0707 zei:
soldiermoney zei:
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin:
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
Klik om te vergroten...

Heerlijk inderdaad... :hearteyes:

XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.

Jij ervaring met echt sterke visuals?

Rustig aan. :)
Klik om te vergroten...
Jaaajaaa echt realistische shit. Vorige keer na 2 pillen, ik zag een vriend aan komen fietsen. Ik riep zijn naam en hij fietste achter een lantaarnpaal langs, toen verdween hij opeens :openmouth: Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
soldiermoney zei:
Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als alles behalve kut pillen als je het mij vraagt. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
soldiermoney zei:
Fishhead0707 zei:
soldiermoney zei:
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin:
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
Klik om te vergroten...

Heerlijk inderdaad... :hearteyes:

XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.

Jij ervaring met echt sterke visuals?

Rustig aan. :)
Klik om te vergroten...
Jaaajaaa echt realistische shit. Vorige keer na 2 pillen, ik zag een vriend aan komen fietsen. Ik riep zijn naam en hij fietste achter een lantaarnpaal langs, toen verdween hij opeens :openmouth: Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf niet echt visuals gehad met XTC. Maar lijkt me wel leuk juist.

:sunglasses:

Sadpanda zei:
soldiermoney zei:
Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als alles behalve kut pillen als je het mij vraagt. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, het is net hoe je het bekijkt.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dominator was echt een heftig feest :hearteyes:

Zelf was ik ook "heerlijk" helemaal van de kaart hehehe :hearteyes:

Ik heb je trouwens wel nog een paar keer zien ronddraaien/lopen hehehe

Heb zelf net ook een tripreport geschreven over XTC op Dominator :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Groene canadezen zijn lekker om mee te beginnen, zit dacht ik rond de 150-160 mg in.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
Groene canadezen zijn lekker om mee te beginnen, zit dacht ik rond de 150-160 mg in.
Klik om te vergroten...

Ja een halve dan. Als je als eerste keer meteen een hele candadees neemt van 150 mg, dan is dat niet aangenaam lijkt mij. Dus gewoon super verstandig en relaxed om een halve te nemen.

:sunglasses:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Halve was inderdaad erg fijn. :hearteyes:

Ik ga volgende week wat leuks doen met mijn maatje, eerste keer Truffels/Paddo's waarschijnlijk :rock:

Wil gewoon alles een keertje proberen haha :flushed:
Daar zal ik ook een reportje over schrijven! :tearsofjoy:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn eerste keer nam ik meteen 3,5 op een avond :rolleyes: :tearsofjoy:
Het was wel verdeeld over 6 uur maar ik ging wel lekker hard :grin: Ik stond er dan ook ongeveer zo bij
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was gezellig gister :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
whahah lekker bezig..

:sunglasses:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
whahah lekker bezig..

:sunglasses:
Klik om te vergroten...
Ik schrijf mijn tripreport vanavond alleen het wordt wel een tripreport van vrijdag tot zaterdag :hearteyes:

Er zijn wat dingen bijgekomen en ik heb in een weekend bijna mijn gehele vdk checklist afgemaakt :hearteyes:
Harderstyles zei:
Was gezellig gister :grin:
Klik om te vergroten...
Haha zo bizar dat ik je tegenkwam, had ik je nou eentje gegeven of niet? :hearteyes:
Ik heb dingen meegemaakt kerel, echt bizar xD
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, wat zou je me gegeven moeten hebben? :P

Was inderdaad wel echt toevallig, maar zo'n spacehoofd als waar jij mee rondliep viel moeilijk te missen haha, wat een grijns :grin:

En vertel, wat heb je meegemaakt nog?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb Olijfboompje ook gezien op Decibel... :P Maar ik was bijna aant kotsen want me schijf sloeg in :P
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harderstyles zei:
Haha, wat zou je me gegeven moeten hebben? :P

Was inderdaad wel echt toevallig, maar zo'n spacehoofd als waar jij mee rondliep viel moeilijk te missen haha, wat een grijns :grin:

En vertel, wat heb je meegemaakt nog?
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat ik je een fastforward had gegeven :flushed:
Ik heb uit staan delen hahahahah xD
k00k zei:
Ik heb Olijfboompje ook gezien op Decibel... :P Maar ik was bijna aant kotsen want me schijf sloeg in :P
Klik om te vergroten...
Haha serieus? :P
Ik heb weer een stel geweldige fotos erbij en echt dingen meegemaakt man bizar :P
Ik heb alleen nu even een zwaar leven hahahahha
Ik moet het huishouden doen en gisteren in slaap gevallen achter de laptop dus je houdt het tripreport tegoed tot vanavond!

En mensen, deze 2e keer was zoveel beter als de eerste keer echt bizar :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben zeer benieuwd naar je trip report. En nu volhouden hé, 2 a 3 maanden er van afblijven en dan kan je weer super hard gaan.. :sunglasses:

Succes.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha je zat er ook lekker spacend bij. Ik wilde je een sigaret aanbieden, we zaten bij de main aan 't water. Jij zat een beetje voor je uit te staren, dus ik tik je aan. Jij schrikt opeens wakker, je zat helemaal in je eigen wereldje :tearsofjoy:
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ghehehe helemaal happy die foto :grin:

leuk report :sunglasses:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fishhead0707 zei:
Ik ben zeer benieuwd naar je trip report. En nu volhouden hé, 2 a 3 maanden er van afblijven en dan kan je weer super hard gaan.. :sunglasses:

Succes.
Klik om te vergroten...
2e is er :grin:

Alleen Q-base nog, dat was mijn doelstelling :)

Alsk op Q-base niks voel, jammer dan, dan niet, zowel ''leuk!''.
Harderstyles zei:
Haha je zat er ook lekker spacend bij. Ik wilde je een sigaret aanbieden, we zaten bij de main aan 't water. Jij zat een beetje voor je uit te staren, dus ik tik je aan. Jij schrikt opeens wakker, je zat helemaal in je eigen wereldje :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:P
Ja dat weet ik nog :tearsofjoy:
Maykel1986 zei:
ghehehe helemaal happy die foto :grin:

leuk report :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Danke :grin:
Het was ook erg leuk! :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#20
k00k zei:
Ik heb Olijfboompje ook gezien op Decibel... :P Maar ik was bijna aant kotsen want me schijf sloeg in :P
Olijfboopje zei:
Haha serieus? :P
Ik heb weer een stel geweldige fotos erbij en echt dingen meegemaakt man bizar :P
Ik heb alleen nu even een zwaar leven hahahahha
Ik moet het huishouden doen en gisteren in slaap gevallen achter de laptop dus je houdt het tripreport tegoed tot vanavond!

En mensen, deze 2e keer was zoveel beter als de eerste keer echt bizar :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jaaa serieus, Q-Dance Feestfabriek shirt aan, donkere stekeltjes. Je stond bij de Euphoria tent buiten aan de achterkant met een jongen te praten. Ik zat op zo'n ding waar die hekken in staan :P Het was rond de tijd dat D-Block en S-Te-Fan aant draaien waren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."