Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcstasy Trip Report

Ecstasy Trip Report

52 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nice report indeed :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
Klik om te vergroten...

Misschien is 'geirriteerd' een betere verwoording :grin:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Qocaïne zei:
Jeller zei:
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
Klik om te vergroten...

Misschien is 'geirriteerd' een betere verwoording :grin:
Klik om te vergroten...
grappig, ik vind praten juist een van de fijnste dingen die je kan doen onder invloed van mdma :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
baarsjesbewoner zei:
Qocaïne zei:
Jeller zei:
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
Klik om te vergroten...

Misschien is 'geirriteerd' een betere verwoording :grin:
Klik om te vergroten...
grappig, ik vind praten juist een van de fijnste dingen die je kan doen onder invloed van mdma :)
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
Klik om te vergroten...
correctie mac :

ik heb de eerste keer MDMA zeker 2 uur op een bank gelegen of op de grond spacen op muziek , doodstil waren we , wisten nite eens meer waar we waren.
veelste ver in de muziek op aan het gaan om te praten
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja dat lullen is bekend, ook al mense naar mij gekome hoe dankbaar ze me wel ni waren en het leuke is: elk excuus is goed om met iemand te beginnen praten(ik vergeet meestal express m'n vuurtje, kan een mooi begin zijn voor een conversatie: hey heb je toevallig vuur?) :tongueout:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
Klik om te vergroten...
correctie mac :

ik heb de eerste keer MDMA zeker 2 uur op een bank gelegen of op de grond spacen op muziek , doodstil waren we , wisten nite eens meer waar we waren.
veelste ver in de muziek op aan het gaan om te praten
Klik om te vergroten...

Nja das ook heftig, mja neemt niet weg dat het bij mij niet anders was...
Denk dat je er evengoed wel van genoten hebt :wink:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
nu word ik ook wel heeeel erg nieuwsgierig :grin:
mooi geschreven hoor :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige was.
Ik ben pas buiten de club gaan praten.. in mezelf en tegen mijn vriend waarmee ik later terug fietste.
idd ongeveer de eerste 2 uur had ik daar helemaal geen behoefte aan door alles wat ik voelde en op me afkwam.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind dat je eerste keer thuis moet zijn, met mensen waar je goed mee kan praten, dan kan je het gevoel pas echt voelen zonder afgeleid te worden door vanalles en nog wa en je kan erover praten met de mensen, de volgende keren kan je het nog altijd proberen op een feestje....
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
Klik om te vergroten...
absoluut waar, je komt de meest vreemde en leuke mensen tegen op die momenten. Elke keer ben ik minstens een onbekende tegengekomen met wie ik erg leuke en grappige gesprekken mee heb gevoerd :)
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
Klik om te vergroten...

Die lulkicks krijg ik steeds meer last van lijkt wel.. heb laatst gelachen, moest foto's maken op een feestje en had een pilletje op. Had dus een heel goed excuus om met iedereen te gaan ouwehoeren. Wat had ik een topavond. (en de foto's waren nog gelukt ook).
C
Chriss-ELid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn eerste pilletje dat sloeg ook in als een bom, iets wat je nog nooit had meegemaakt en met niks te vergelijken was. Maar afgelopen nieuwjaar toen ik al bijna 1 jaar geen pilletjes meer had gedaan ( en achteraf gezien, ik was ook nog wat kilootjes kwijt misschien dat het daarom ook heftiger insloeg?) toen was het ook zeeeeer heftig. Normaal begon het eigenlijk bij mij pas na 3 kwartiertjes te werken. (Inderdaad net als denkt, er komt niks meer van) Maar die keer begon het al na 15 minuten en sloeg in als een hammer. Ik was blij dat we in een v.i.p. box zaten en we lekkere chilplekjes hadden, want ik kon niet op mijn benen blijven staan. Tsjonge wat ging ik hard. Dat was na al die tijd natuurlijk weer een super ervaring en we hebben dan ook een kei gave nacht gehad.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ chriss-e: jah lekker is dat hè! Ik kan er nu dan ook eindelijk over mee praten! Het is echt iets bijzonders! Ik wil het ook bijzonder houden! ^_^
L
LeftBehindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wilde hem knuffelen en duidelijk maken hoeveel hij eigenlijk voor me betekende. Ik was gelukkig! (i know..beetje softie! Maar zo voelde ik me wel )
Klik om te vergroten...

niet softie!!! heerlijk gevoel :) herkenbaar :grin:

en dat met niet willen pratne had ik de eerste keer ook. T verstoort soms zo , als je een perfectie van binnen voelt, en daar gaan anderen doorheen kletsen :tearsofjoy: Paar keer later kreeg ik pas praatkicks enzo :P voelt ook goed

maar hele mooi report :) ik vind t altijd leuk om te lezen, leef ik me zo lekker in enzo
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mooi report :)
en so te lezen trip je net so as mij (aleen hou ik wel van uitgebrijde gesprekken over niets)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laats twee pillreports gevonden.. ik weet dat pillen niet op hun uiterlijk beoordeeld kunnen worden (kleur, afbeelding etc.)
Ik vind hem behoorlijk identiek!

Beide pillen (zelfde uiterlijk) waren getest op 110mg MDMA.. best netjes dus ^_^


pillreports

partyflock
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#19
WOW! vet report!!! Ik wordt zelf helemaal weer blij als ik ook aan die eerste keer denk dat je die pil echt in 1x door je nek naar je brains voelt gaan, ahhhhh zo'n fockin vet gevoel!! Hehe ik kan me helemaal voorstellen dat je bij die pilaar ben blijven staan, zelf nooit gehad hoor maar met een goede pil is elke bezigheid zo relaxed dat je het blijft doen, iig dat heb ik. Als je staat is staan het allerchillst, als je zit is zitten het allerchillst en als je rookt is roken het allerchillst!! Echt leuk dat je ook dat "softe" beschrijft want dat is zo onwijs waar!!!(ik voelde me af en toe ook echt een mietje :P )
W
WDVKLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nice report!

Maar als ik die reacties allemaal lees, vraag ik me toch af of iemand net als ik een slechte eerste ervaring heeft met XTC-pillen ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."