Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcstasy Trip Report

Ecstasy Trip Report

52 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ik wel raar vond is dat je met niemand wou praten.. meeste mensne zijn een babbelwaterval en denken dat iedereen hun vriend is.. maar ja iedereen reageert er anders over hé
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
he qocaïne wat een heerlijk uitgebreid report. Ben er jaloers op! Alhoewel ik nu ook niet mag klagen als ik gebruik. Bij de eerste keer is al wat komen gaat maar afwachten dat is enorm spannend zoals je zelf wel gemerkt hebt. Later weet je ongeveer wel wat je kunt verwachten en is de sensatie heel anders. Goed maar anders... :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
wat ik wel raar vond is dat je met niemand wou praten.. meeste mensne zijn een babbelwaterval en denken dat iedereen hun vriend is.. maar ja iedereen reageert er anders over hé
Klik om te vergroten...

Ja ik weet het ook niet.. ik keerde erg in mezelf en genoot gewoon intens.
Iedereen die mij aansprak dwong mij daarop te reageren.. en daardoor dus ook uit die trance te komen om te kunnen reageren.

Het gevoel was zo aangenaam.. dat ik een beetje egoïstisch werd, en dit gevoel wilde houden. Door geen gesprekken aan te gaan hoefde ik mezelf alleen maar te concentreren op mijn gevoel.

achjah! ieder reageerd anders.. zoals jezelf ook zegt!



@ Caatje: hehe jah lekker hè zo'n eerste keer! Ik wist totaal niet wat te verwachten.. en dat maakt het idd ook zo lekker waarschijnlijk!
Ik probeer echt 2-3 maanden tussen de volgende pil te houden zodat ik kan blijven genieten! :)

Thnx again for the positive reactions!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nice report indeed :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
Klik om te vergroten...

Misschien is 'geirriteerd' een betere verwoording :grin:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
Jeller zei:
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
Klik om te vergroten...

Misschien is 'geirriteerd' een betere verwoording :grin:
Klik om te vergroten...
grappig, ik vind praten juist een van de fijnste dingen die je kan doen onder invloed van mdma :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
baarsjesbewoner zei:
Qocaïne zei:
Jeller zei:
keb het ook al gehad dat ik aant het genieten was hoor en nie vele zei, is ook een leuk aspect er aan.. maar als iemand iets zei werd ik niet verstoord ofzo hoor :)
Klik om te vergroten...

Misschien is 'geirriteerd' een betere verwoording :grin:
Klik om te vergroten...
grappig, ik vind praten juist een van de fijnste dingen die je kan doen onder invloed van mdma :)
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
Klik om te vergroten...
correctie mac :

ik heb de eerste keer MDMA zeker 2 uur op een bank gelegen of op de grond spacen op muziek , doodstil waren we , wisten nite eens meer waar we waren.
veelste ver in de muziek op aan het gaan om te praten
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja dat lullen is bekend, ook al mense naar mij gekome hoe dankbaar ze me wel ni waren en het leuke is: elk excuus is goed om met iemand te beginnen praten(ik vergeet meestal express m'n vuurtje, kan een mooi begin zijn voor een conversatie: hey heb je toevallig vuur?) :tongueout:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Ja ach, iedereen lult nou eenmaal ontzettend veel bij de eerste keer MDMA, heb ook uren tegen mijn broertje aan lopen lullen hoe dankbaar ik wel niet was. Die lulkicks worden wel wat minder, maar zo nu en dan kan ik ook echt mijn bek niet houden.
Vind het vooral leuk om op party's tegen echt de meest vage figuren aan te gaan lullen, erg leuk, vooral als ze zelf ook een lulkick hebben :)
Klik om te vergroten...
correctie mac :

ik heb de eerste keer MDMA zeker 2 uur op een bank gelegen of op de grond spacen op muziek , doodstil waren we , wisten nite eens meer waar we waren.
veelste ver in de muziek op aan het gaan om te praten
Klik om te vergroten...

Nja das ook heftig, mja neemt niet weg dat het bij mij niet anders was...
Denk dat je er evengoed wel van genoten hebt :wink:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
nu word ik ook wel heeeel erg nieuwsgierig :grin:
mooi geschreven hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."